Yle: Hyväksyisitkö muslimien halal-lihan ruokakauppoihin?
Yli 50% vastaajista vastustaa muslimien halal-lihaa Suomessa.
---
Onko islamofobiaa vastustaa halal-lihaa? Vai pitäisikö meidänkin alkaa syömään muslimien halal-lihaa? M28
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Jos Vantaalla on nyt 30% vieraskielisiä, niin silloinhan se tarkoittaa, että jossain vaiheessa vieraskielisiä on 80% jne., koska tuskin tuota maahanmuuttoa mitenkään lopetetaan mihinkään pisteeseen. Miten näin voidaan tehdä ja miksi se on olevinaan jotenkin tavoiteltava tila, että vieraskieliset lisääntyy? Oikeasti se ei olekaan, mutta ihmisille uskotellaan niin, jotta he suostuisivat siihen, että kansa tuhotaan kun se on täysin hajanainen kultuureiltaan ja kieliltään. TÄmä on niin tärkeä tavoite globalisteille, että sitä ei saa pysäyttää mikään. Nimittäin kun kansa on kulttuurillisesti täysin hajanainen, siitä ei ole vastusta vallassa oleville, koska kansalla ei ole yhteisiä arvoja.
Niinpä.
Vaikka tänne ei tulisi enää yhtäkään ulkomaan elävää, niin ne täällä olevät lisääntyvät paljon nopeammin kuin suomalaiset, ja se 80% on saavutettu tuollakin 20 vuodessa.
Tämä on todella ahdistavaa kun tätä naisena miettii, ja suomalaisen. Tämä globaali sillisalaatti ei ole oikein, tässä tuhotaan hyvä maa täysin.
Miten näitä ihmisiä vain tulvii tänne, eikä niitä saada kääntymään takaisin ollenkaan. Niitä on jo maan joka kolkassa kuin tuholaisia. Ei pelkästään pk-seutu ole pilalla, kaikki muutkin isot kaupungit ja keskisuuret on. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vastasin, että en hyväksy, niin teki suurin osa muistakin vastaajista. Laki suojelee eläimiä ja jos se ei kelpaa, muutakin voi syödä. Kala on aina halal ja vaikka linssit ovat edullisia ja terveellisiä. Ihminen ei varsinaisesti tarvitse sitä lihaa.
Laki suojelee Suomessa eläimiä ja lehmät lentää.
"Se sun myymä liha oli varmasti pilalla ja lammas varmaan kupsahti jo tainnutukseen. Sen takia sain kenkää töistä ja eukkokin jätti. Anna rahat takaisin."
-> tämänkaltaisten juttujen takia en halua, että sitä rituaalipuuhaa tuodaan sinne teurastamoihin.
Hyi, yök ja en.
Ikuisesti vieras vieraskulttuuri olkoon ikuisesti vierasta jatkossakin. Kyllä maailmaan kultteja mahtuu: pitäkäämme sairaimmat kultit siellä missä ne haluavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi vaihdetaan Suomen lippu, koska siinä olevasta rististä tulee paha mieli
Sekä sallitaan lapsiavioliitot jotta pienikaluisille ei tulisi paha mieli kun ei pysty täyttämään aikuisen naisen römpsää.
Ei todellakaan pidä hyväksyä. Tämä koskee eläinsuojelua. Ihmisten barbaarisista uskomuksista viis.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pidä hyväksyä. Tämä koskee eläinsuojelua. Ihmisten barbaarisista uskomuksista viis.
Jos vastustat musun uskomuksia, olet automaattisesti persu.
Tätäkö haluat elämältäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liimanhaistelijavassarin aivot tilttasivat, error404.
Samanlainen pelle oli vassari Vittorio Arrigoni joka aikoinaan lähti Gazaan luullen että muslimit tykkäävät vääräuskoisista islaminymmärtäjistä. Ja kuinkas sitten kävikään
Voi pikkupersu ei keksi edes omia punch lineja vaan kopioi minulta. Hyvä kun osaat kunnioittaa älykkäämpiäsi😉
Tur*a kiinni pikkumusu.
Yalla ruokakauppa tuli lähistölle, niin olen ostanut kaikki lihat ja leipomoasiat sieltä.
Tuoretta, hyvää ja edullista.
No ei se mun elämään vaikuta vaikka myytäisiin joten mulle se on yks hailee. Ei mun ole pakko sitä ostaa.
Tässä maassa ei pitäisi myydä halal-lihaa missään kaupassa, vaan pitäisi kieltää kokonaan. Ihan jo sillä periaatteella, ettemme tee täällä olevien muslimien oloja liian mukaviksi, ja ettei niitä kulkrutuisi tänne yhtään enempää. Jos täältä ei saisi millään halal-lihaa ja näiden käyttämiä tuotteita, ne eivät pystyisi jäämään tänne.
Mitään myönnytyksiä ei pidä tehdä mikä tukee islam-massan vyöryä tänne. Olemme jo nyt kusessa niiden kanssa.
Itse olen kalansyöjä, enkä hyväksy myöskään suomalaista tehotuotantoa, on sairasta eläinten kohtelu, mutta nyt on tärkeintä että emme missään nimessä salli halal- ja kosker-lihoja tänne. Tämä on Suomi, eikä mikään irak. Muslimit ovat vapaita poistumaan maaperältämme, tämä on suomalaisten heimojen reviiriä ja täällä noudatetaan suomalaisia tapoja ja ihmisarvoa, jos haluaa kohdella naisia ja eläimiä kuin halal-lihaa (kurkut auki) , ei ole tervetullut pohjolaan. Tehdään se niille mielipuolille selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Liimanhaistelijavassarin aivot tilttasivat, error404.
Samanlainen pelle oli vassari Vittorio Arrigoni joka aikoinaan lähti Gazaan luullen että muslimit tykkäävät vääräuskoisista islaminymmärtäjistä. Ja kuinkas sitten kävikään
ei noille piruille pidä antaa yhtään enempää, yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Yalla ruokakauppa tuli lähistölle, niin olen ostanut kaikki lihat ja leipomoasiat sieltä.
Jos tämä on joku lähi-itäläisten kauppa, ei sellaisellakaan pitäisi olla mitäån sijaa Suomessa. On aivan selvä että kun muslimit voi elää täällä kuin kotonaan, ne valtaavat tämän maan. Ovat jo hyvässä vauhdissa. Kohta meistä suomalaisista ei ole mitään jäljellä, eikä ihmisoikeuksista. Käynnissä on valloitus, ja me vain nostamme kätemme pystyyn ja annamme näiden vallata maamme. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mun elämään vaikuta vaikka myytäisiin joten mulle se on yks hailee. Ei mun ole pakko sitä ostaa.
Sulle on vissiin sitten yks hailee kun tämä on kohta muslimimaa ja sinultakin viedään ihmisoikeudet.
Turkistuotantoa ollaan taas palauttamassa Pohjanmaalle. Se jos mikä on eläinrääkkäystä.
Miksi myymme tai vuokraamme myymälätilaa näille kaupoille tai ravintoloille? Muuttajien kauppoja on jo joka nurkalla.
En missään nimessä hyväksy. Julma teurastustapa ja minkä takia? Uskonnon? Vieraan uskonnon vielä.. Suomalaiseen kulttuuriin ei is la m kuulu ja piste. Ylimielistä väkeä kun valittavat tuolla videolla. Menkööt kotimaahansa jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
En hyväksy, vähentäkööt lihan syöntiä.
Niin kauan kuin tappo/teurastustavalla ei ole vaikutusta lihan makuun, minulle on yks ja hailee vaikka tappaisivat elukat 9mm buranalla suppona perseeseen.
Se mikä minua rassaa on sekä halaliin että kosheriin liittyvät imaamien, rabbien ja muiden shamaanien loitsut ja muut taikauskoiset rituaalit.
Ei sillä, että epäilisin manauksilla olevan jotain merkitystä IRL. En vain halua olla millään tasolla mukana edistämässä minkäänlaisen taikauskon -- mukaan lukien Suomessakin yleinen kristinusko -- levittttämistä.