Viestittely tapailuvaiheessa
Olen ihastunut mieheen, jota olen tavannut muutamia kertoja. Hänen viestittelytyylinsä on erilainen kun aiempien miesten. Viestittelee kyllä, mutta emme laita huomenia/hyvän yön toivotuksia. Viestittelemme kyllä päivittäin, yleensä miehen aloitteesta. Mitä olette mieltä, kuuluuko naisenkin olla aloitteellinen laittamaan viestiä vai onko tämä alkuvaiheessa miehen heiniä? Eli lopahtaako miehiltä kiinnostus, jos nainen myös laittelee viestejä vai tuleeko hänelle olo ei kiinnosta kun ei laita? :D Vaikeaa tämä nykyajan deittailu..
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei koskaan oma aloitteisesti laita viestiä niin pidän sitä merkkinä kiinnostuksen puutteesta. Tai jos minä laitan aina ensimmäisenä viestiä ja ylläpidän keskustelua niin tunnen itseni ahdistelijaksi.
Oletko mies?
Kuulemma viestit ovat vain tapaamisten sopimista varten, näin ovat viisaammat kertoneet.
Ehkä tämä viestittely ahdistus johtuu alun epävarmuudesta
Mun mielestä kumpikin voi vuorollaan aloittaa viestittelyn ja ihan vaan kysellä kuulumisia. Olen nainen.
Mun kiinnostus lopahtaa, jos nainen ei ole välillä aloitteellinen. Voin kyllä alussa olla itse olla aloitteellinen, mutta jos on jo käyty muutamilla treffeillä niin kyllä sitä odottaisi että nainenkin tekisi jotain suhteen edistämiseksi, jos on kiinnostunut. Väistämättä alkaa miettiä, että haluaako passiivista riippakiveä parisuhteeseen. Ja vastaus on että ei halua.
Jos nainen ei koskaan oma aloitteisesti laita viestiä niin pidän sitä merkkinä kiinnostuksen puutteesta. Tai jos minä laitan aina ensimmäisenä viestiä ja ylläpidän keskustelua niin tunnen itseni ahdistelijaksi.