Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestittely tapailuvaiheessa

Vierailija
13.11.2024 |

Olen ihastunut mieheen, jota olen tavannut muutamia kertoja. Hänen viestittelytyylinsä on erilainen kun aiempien miesten. Viestittelee kyllä, mutta emme laita huomenia/hyvän yön toivotuksia. Viestittelemme kyllä päivittäin, yleensä miehen aloitteesta. Mitä olette mieltä, kuuluuko naisenkin olla aloitteellinen laittamaan viestiä vai onko tämä alkuvaiheessa miehen heiniä? Eli lopahtaako miehiltä kiinnostus, jos nainen myös laittelee viestejä vai tuleeko hänelle olo ei kiinnosta kun ei laita? :D Vaikeaa tämä nykyajan deittailu.. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei koskaan oma aloitteisesti laita viestiä niin pidän sitä merkkinä kiinnostuksen puutteesta. Tai jos minä laitan aina ensimmäisenä viestiä ja ylläpidän keskustelua niin tunnen itseni ahdistelijaksi.

Vierailija
22/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei koskaan oma aloitteisesti laita viestiä niin pidän sitä merkkinä kiinnostuksen puutteesta. Tai jos minä laitan aina ensimmäisenä viestiä ja ylläpidän keskustelua niin tunnen itseni ahdistelijaksi.

Oletko mies? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma viestit ovat vain tapaamisten sopimista varten, näin ovat viisaammat kertoneet. 

Vierailija
25/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä viestittely ahdistus johtuu alun epävarmuudesta 

26/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kumpikin voi vuorollaan aloittaa viestittelyn ja ihan vaan kysellä kuulumisia. Olen nainen. 

Vierailija
27/27 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiinnostus lopahtaa, jos nainen ei ole välillä aloitteellinen. Voin kyllä alussa olla itse olla aloitteellinen, mutta jos on jo käyty muutamilla treffeillä niin kyllä sitä odottaisi että nainenkin tekisi jotain suhteen edistämiseksi, jos on kiinnostunut. Väistämättä alkaa miettiä, että haluaako passiivista riippakiveä parisuhteeseen. Ja vastaus on että ei halua.