Säästin Kelan tuista läppäriä varten. Nyt sitten mun tuet evättiin kun näkivät 899€ Verkkokauppa veloituksen, mitä ihmettä?!
Kommentit (64)
Tuki olisi evätty jo kauan ennen kuin tilillä on 899 ylimääräistä. Tt-tukea saavalla saa olla 50€ "säästössä" tilillään.
Eikö ihmiset vieläkään oo oppinu ottamaan rahoja käteiseks tai laittamaan ulkolaisille tileille🙄
Kyllä meidän perheelle on tuet nasahtaneet täysin normaalisti. Lapsilisä on tullut ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin senkin loinen
Okei, hän tulee huomenna kello kahdeksan sun työpaikalle, ja sä pääset aamusta täyttelemään kelatukihakemuksia. Kiitoksia yhteistyöstä
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset vieläkään oo oppinu ottamaan rahoja käteiseks tai laittamaan ulkolaisille tileille🙄
Tai antaa käteisen luotetulle kaverille, joka ostaa omalla luottokortillaan ne kamppeet sille loppuasiakkaalle. Vielä kun tilaa ne omaan osoitteeseen, niin aika paha on selvittää kuka lopulta läppärin lopulta osti.
päivän tuki itku....mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
tai tekemään töitä niinku mä.en ole kenellekään tilivelvollinen paljon mulla on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai tekemään töitä niinku mä.en ole kenellekään tilivelvollinen paljon mulla on rahaa.
Tuskin kukaan sun 999,99 eurosta on kiinnostunu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän perheelle on tuet nasahtaneet täysin normaalisti. Lapsilisä on tullut ilman ongelmia.
onneksi tukia leikattiin ja leikataan lisää niin teidän tuki perhe voi olla perseauki.
toimeentulotuki on se viimeinen tuki, toki läppäri on tarpeellinen, olisit ottanut vähitellen ja maksanut käteisellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan sun 999,99 eurosta on kiinnostunu
mitä paskaa selität???.työtä tekevällä voi olla vaikka miljoona tilillä en ole kato kelalle tilivelvollinen mistään.
Tuota oon just pelännyt. Että joku tarvitsee tietokoneen, sängyn tai pesukoneen, yrittää säästää, ei saa ostettua kuin verkossa - ja tuet menevät sekaisin tai pois. Itkettää. Jokainen tietää miten tietokoneilla rahastetaan ja ne maksavat osineen, johtoineen. Miten ihmiset saavat enää kodinkoneen tai lääkärin, jos kaikki maksetaan sähköisesti. Vai pitääkö pyytää joku random auttamaan, joka vie rahat. Ellei ole sukulainen vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
asumistukea leikataan
HYVÄ.
Töihin meno