Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin Kelan tuista läppäriä varten. Nyt sitten mun tuet evättiin kun näkivät 899€ Verkkokauppa veloituksen, mitä ihmettä?!

Vierailija
13.11.2024 |

Mitä ihmettä?!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Sillä läppärillä voi sitten hakea/tehdä töitä.

Vierailija
22/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota oon just pelännyt. Että joku tarvitsee tietokoneen, sängyn tai pesukoneen, yrittää säästää, ei saa ostettua kuin verkossa - ja tuet menevät sekaisin tai pois. Itkettää. Jokainen tietää miten tietokoneilla rahastetaan ja ne maksavat osineen, johtoineen. Miten ihmiset saavat enää kodinkoneen tai lääkärin, jos kaikki maksetaan sähköisesti. Vai pitääkö pyytää joku random auttamaan, joka vie rahat. Ellei ole sukulainen vielä elossa.

lisää vaan valvontaa näille paska loisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta tilaajat olkaa nyt varovaisia kela tarkkailee teitä muhhaaa.

Vierailija
24/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisellä siis maksoit? 

Vierailija
25/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallis läppäri. 300-400 euron läppäri riittää

Vierailija
26/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANKUTI, JANKUTI

SPÄMMI POISTOON

Vierailija
27/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset vieläkään oo oppinu ottamaan rahoja käteiseks tai laittamaan ulkolaisille tileille🙄

tai tekemään töitä niinku mä.en ole kenellekään tilivelvollinen paljon mulla on rahaa.

Tuskin kukaan sun 999,99 eurosta on kiinnostunu

mitä paskaa selität???.työtä tekevällä voi olla vaikka miljoona tilillä en ole kato kelalle tilivelvollinen mistään.

Tajusit kyllä pointin. Toi mun luettelema summa on se, mikä sulla korkeintaan on tilillä, joten turhaan täällä auot, kun ei se töissäkäynti oo sulle mitään varallisuutta kerryttäny

Vierailija
28/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla voi olla vielä kalliimpia. Eli tuo hinta on edullinen verrattuna muualle. Ja se kauppa ei ota sitten käteistä enää. Voi ei.

Vierailija
29/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä oli pari viikkoa sitten juttua, että kannattaa siirtää tuet pelitilille, koska siitä ei Kela välitä. 

Vierailija
30/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäreitä saa halvemmallakin.  Kelan tuilla tuommoisia.

Vierailija
31/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako läppäriä sulla jo on kun jatkuvasti siitä täällä jauhat.

Vierailija
32/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksakaa käteisellä..ei jää jälkiä eikä isoveli valvo.

Vierailija
33/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan puhuu toimeentulotuesta. Perustoimeentulotukea myönnetään peruskuluihin. Lisäksi voidaan erikseen myöntää vaikka läppäriin tukea, mutta siis erikseen, jos sellaisen kertoo tarvitsevansa. Jos hait toimeentulotukea taas uudelleen läppärin oston jälkeen ja Kela katsoi tiliotteistasi ostoksiasi ja näki, että olet perustoimeentulolla ostanut läppärin, niin en ihmettele, jos kävi noin.

Vierailija
34/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota oon just pelännyt. Että joku tarvitsee tietokoneen, sängyn tai pesukoneen, yrittää säästää, ei saa ostettua kuin verkossa - ja tuet menevät sekaisin tai pois. Itkettää. Jokainen tietää miten tietokoneilla rahastetaan ja ne maksavat osineen, johtoineen. Miten ihmiset saavat enää kodinkoneen tai lääkärin, jos kaikki maksetaan sähköisesti. Vai pitääkö pyytää joku random auttamaan, joka vie rahat. Ellei ole sukulainen vielä elossa.

Olen ollut mukana maksamassa autokorjaamolaskuja ja ostanut telkkarin omalla kortillani kun erään kaverini kaverin puolituttu sai vinkin antaen ensin rahat käteisenä. Tuo on että ei ole ihan random, vaan on joku yhteinen hyvä, luotettu tuttu. Toisinaan olen tilannut myös tavaraa noille puolitutuille. Voihan nimittäin se sonta osua minunkin tuulettimeen ja joutuisin itse käyttämään "hankintakonsultin" palveluita kodinkoneostoissa.

Vierailija
35/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan puhuu toimeentulotuesta. Perustoimeentulotukea myönnetään peruskuluihin. Lisäksi voidaan erikseen myöntää vaikka läppäriin tukea, mutta siis erikseen, jos sellaisen kertoo tarvitsevansa. Jos hait toimeentulotukea taas uudelleen läppärin oston jälkeen ja Kela katsoi tiliotteistasi ostoksiasi ja näki, että olet perustoimeentulolla ostanut läppärin, niin en ihmettele, jos kävi noin.

Tai sitten Kela vaan katsoo, että jos on kyennyt tuon hintaiseen ostokseen, ei tarvi toimeentulotukea.

Vierailija
36/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen

Vierailija
37/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteisellä siis maksoit? 

Pankkikortilla

Ap

Vierailija
38/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset vieläkään oo oppinu ottamaan rahoja käteiseks tai laittamaan ulkolaisille tileille🙄

tai tekemään töitä niinku mä.en ole kenellekään tilivelvollinen paljon mulla on rahaa.

Tuskin kukaan sun 999,99 eurosta on kiinnostunu

mitä paskaa selität???.työtä tekevällä voi olla vaikka miljoona tilillä en ole kato kelalle tilivelvollinen mistään.

Tajusit kyllä pointin. Toi mun luettelema summa on se, mikä sulla korkeintaan on tilillä, joten turhaan täällä auot, kun ei se töissäkäynti oo sulle mitään varallisuutta kerryttäny

vituttko pummia? mun palkka on 4200e kuukaudessa ja olen velaton ollut viime vapusta asti ja tilillä on 37 000e. joillekkin on outoa että työssä käynti kerryttää varallisuutta.onneks tukia leikattiin.

Vierailija
39/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia köyhiä auttaisi läppäri jotenkin, jos ei mene kamalille sivuille. Myös harrastuksissa. Ja haut. Kuten muitakin. Myös yksinäisiä. Tietokoneesta on tehty rahastusmuoto, vaikka sen pitäisi toimia viestinvälineenä. Ei väärien kanssa viestit, vaan joku kiva.

Vierailija
40/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako läppäriä sulla jo on kun jatkuvasti siitä täällä jauhat.

kusipää jankuttaja kato tykkää tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme