Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
Onko joku oikeasti ostanut tuon kiusaajakirjan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen jalkapalloilija saa olla varuillaan, onko seuraavan kirjan uhri !
Mikä uhri Roope on ollut? Sara teki palveluksen ja kirjoitti Roopen puolesta osan hänen elämäkertaansa. Saisi kirjoittaa moni muukin näistä julkkiksista, joilla kaapit on täynnä luurankoja ja jotka valehtelevat muille olevansa ihan jotain muuta.
Ja jos Saralle tapahtuu tämän tai seuraavaan poikaystävän kanssa vastaavaa, niin minusta hän voi aloittaa ihan kirjasarjan.
Roope sai rellaastaa noinkin kauan, koska muut pitivät suunsa kiinni.
Sara tekee palveluksen nuorille naisille. Ehkä edes muutama uskaltaa lopettaa myrkyllisen suhteen tai jopa tehdä rikosilmoituksen (esim tainnutustipat) hyväksikäytöstä. Ja ehkei enää niin sinisilmäisesti suhtauduta julkkiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on aivan huikean kaunis nainen. Tuntuu täysin käsittämättömältä, että Roope nussii siinä sivussa muitakin.
Eihän se ole koskaan ollut naisen ulkonäöstä kiinni jos mies pettää niin pettää, myös kaunotarta. Miehen korvienvälissähän se vika piilee.
Ni. Äitisuhde ja vaikea lapsuus. Eppu sanoi jossain haastattelussa, että tarhan tädit kasvattivat Roopen, kun hän oli kokoajan teatterissa töissä.
Usein hurmurit on karismaattisia ja osa viehätystä on se, että muutkin naiset tykkää.
Eppu oli Tampereen teatterissa näyttelijänä ja Roopen yksinhuoltaja. Harjoituksia on aamupäivisin ja näytöksiä iltaisin. Roope oli ilmeisesti lähes kokoajan päiväkodissa. Kyllä se jättää jäljen lapseen. Kiintymyssuhteeseen jne.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Roope ainakin epäkypsä. Toivottavasti kumminkin on aikuistunut.
Jos R on epäkypsä niin mikä SS sitten on?!
tarviiko Roopen pientä lasta nolata yhtään enempää kuin mitä tolla kauheella kirjalla on aiheutettu ? 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanasta ei kyllä tiedä onko mies oksentanut sänkyyn vai mitä.
Herttaista jos uskoo että mies aina ja kaikkialla löysi naisia.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Mitkä rahat? Lainasiko joku päihteisiin, maksoiko naisille vai naiset Roopelle?
Erikoista jos naiset ovat lähetelleet videoita tietäen että mies seurustelee. Toisaalta voivat olla halunneet "Roopen tasoisen" miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen jalkapalloilija saa olla varuillaan, onko seuraavan kirjan uhri !
Mikä uhri Roope on ollut? Sara teki palveluksen ja kirjoitti Roopen puolesta osan hänen elämäkertaansa. Saisi kirjoittaa moni muukin näistä julkkiksista, joilla kaapit on täynnä luurankoja ja jotka valehtelevat muille olevansa ihan jotain muuta.
Ja jos Saralle tapahtuu tämän tai seuraavaan poikaystävän kanssa vastaavaa, niin minusta hän voi aloittaa ihan kirjasarjan.
Roope sai rellaastaa noinkin kauan, koska muut pitivät suunsa kiinni.
Sara tekee palveluksen nuorille naisille. Ehkä edes muutama uskaltaa lopettaa myrkyllisen suhteen tai jopa tehdä rikosilmoituksen (esim tainnutustipat) hyväksikäytöstä. Ja ehkei enää niin sinisilmäisesti suhtauduta julkkiksiin.
Sara ei tee palveluksia muuta kuin itselleen. Sehän on niin nähty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää naisvihaa tämäkin ketju täynnä.
Inhoan epälojaaliutta. Suhteessa tapahtuu kaikenlaista. Menneisyyteen ne kuitenkin usein jää, jos ei ole rikollista tehty.
En löydä noista Saran teksteista rakkautta tai kunnioitusta kumppania kohtaan. Vaikuttaa kiusanteolta.Rakastaisiko itse eksää josta paljastuu sarjapettäjä ja patologinen valehtelija? Mitä vittua nyt taas miehet
On ollut kaikenlaisia suhteita. En ole retostellut. Suhteissa on ollut myös hyviä asioita ja rakkautta. Lojaalius on yksi elämän kulmakivistä. Jos en pidä ihmisestä, en ole tekemisissä. Ei ole pakko olla suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset viitsii katsella tuollaista sikaa vuosikaudet?
Suomenruotsalainen kirjailija Märta Tikkanen, joka tuli kuuluisaksi teoksesta Vuosisadan rakkaustarina (1978) kertoo kirjassa avioliittohelvetistä kirjailija, taiteilija ja toimittaja Henrik Tikkasen kanssa. Märtan mielestä naisen ylioptimismi "että toinen muuttuu" ajaa ja saa pysymään tuhoisissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sairas päästäsi? mun mielestä täyttä mies- ja lapsivihaa, kun on ok että miestä hakataan kun on huonossa hapessa muutenkin, ja että noin monen vuoden päästä nöyryytetään miehen lastakin joka päiväkoti-ikäinen! ajatelkaa nyt että se lapsi joutuu kuulla tuollaisia vielä joskus koulussa ja sitä saatetaan kiusata! muttei se tuota naista tietenkään haittaa, kunhan saa käärittyä rahat muita nolaamalla! hyi saasta.
😭 Se lapsi on viaton uhri, miksi sen iskää täytyy ristiinnaulata julkisesti ja kertoa sen pissoista ja oksennuksista koko kansalle. Säälittää oikeastaan kaikki miehet jotka joutuneet Siepon kanssa tekemisiin, heillä ei varmaan ole helppoa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan epälojaaliutta. Suhteessa tapahtuu kaikenlaista. Menneisyyteen ne kuitenkin usein jää, jos ei ole rikollista tehty.
En löydä noista Saran teksteista rakkautta tai kunnioitusta kumppania kohtaan. Vaikuttaa kiusanteolta.
Jep. Ilmeisesti ss oli se ainoa joka syyllistyi rikokseen tuossa suhteessa, koska kävi roopen päälle. Väkivaltaa kun ei oikeuta mikään eikä edes se, että mies olisi mikä epärehellinen mulkero joka n*ssiii kaikkea mikä liikkuu kahdella jalalla.
Kysyn, miksi naiset sietävät huonosti käyttäytyviä miehiä? Miten kotona ei opeteta nuorille tytöille, ettei heidän tarvitse katsoa yhtään miehen sikailua ja luoda näin tervettä itsekunnioitusta. Tuntuu, että jokainen menee nuoruudessaan vuorollaan tuohon retkuun tavalla tai toisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut kirjaa tänään Storytelistä ja olen jo loppusuoralla.
Kannattaa tutustua itse, eikä kohkata ip-lehtien perusteella.
Sara ei säästele itseään. Kaikki kerrotaan, niin granlundit kuin pikkusisko.
Roope manipuloi, valehteli ja petti. Ja yritti vielä tämän vuoden keväällä lirkutella ja selitellä, kun kuuli kirjasta.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä noista Saran teksteista rakkautta tai kunnioitusta kumppania kohtaan. Vaikuttaa kiusanteolta.
Narsistit yleensä vetoavat tähän lojaaliuteen. Sikamaista käytöstä ei saisi paljastaa, vain olla lojaali loppuun asti. Jos mikään ei auta ja moska osuu tuulettimeen, niin viimeisenä uhkaillaan kunnianloukkaussyytteellä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä naiset näkee Roopessa, eihän se ole edes hyvännäköinen ja luonteeltaan vaikuttaa olevan täys mulk*u. Ilmeisesti julkkiksen asema riittää, et naisia pyörii ympärillä.
Mieti, että nämä temppari-Japet sun muut luuseritkin saa naisia. Miksi ei siis Roope, joka osaa kai jopa lukea ja kirjoittaa. Taso on suomalaisilla naisilla toooodella alhaalla.
🇺🇦🇮🇱
Tuollainen törky loanheittokirja pitäisi cancelloida, samoin sen tekijät!
Vierailija kirjoitti:
Roope fiksu kun ei kerro omaa tarinaansa, sanoo että vanhoja asioita turha kaivella.
Totuus olisi varmaan jotain Saran kertomuksen ja Roopen kertomuksen väliltä.
Silti nyt Saran kovan luokan sopuloivat fanit saaneet päähänsä että Roope on sika, kun sitä haukutaan ja riepotellaan julkisesti kirjassa.
Mitä Saran fanit saa palkaksi täälläkin räksyttämisestä, haistella sen vanhoja tekokuitusia alusvaaterytkyjä vai juoda sen vanhoja viinipullon jämiä, käyttää sen vanhoja meikkejä?
Tää ei oo terveen ihmisen tekstiä
Se paskan määrä, ei vaan kuvainnollisesti, on suuri kun puoliso on alkoholisti. Sitä muut ei voi nähdä. Kun kuvittelee rakastavansa on tuosta oravanpyörästä vaikea hypätä pois. Jotain isoa tarvitsee tapahtua. Pisteet R:lle kun jätti S:n että S pääsi eroon siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä noista Saran teksteista rakkautta tai kunnioitusta kumppania kohtaan. Vaikuttaa kiusanteolta.Rakastaisiko itse eksää josta paljastuu sarjapettäjä ja patologinen valehtelija? Mitä vittua nyt taas miehet
On ollut kaikenlaisia suhteita. En ole retostellut. Suhteissa on ollut myös hyviä asioita ja rakkautta. Lojaalius on yksi elämän kulmakivistä. Jos en pidä ihmisestä, en ole tekemisissä. Ei ole pakko olla suhteessa.
Vaikeatkin asiat ovat mun elämää. Vaikeat suhteet. Osa mun tarinaa. Tuntuu, että häpäisisin itseni, jos alkaisin julkisestl kertomaan kaikki. Ja kaikki hyvä valuisi myös pois.
Tämä on niin totta 👌