Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti

Vierailija
13.11.2024 |

Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu. 

Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.

Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.

Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.

Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.

Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.

Mitä? Sieppi järkyttyi.

Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.

Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.

Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.

Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.

Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.

Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.

Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.

Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.

Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.

Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.

Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.

Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html

Kommentit (1407)

Vierailija
161/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on aivan huikean kaunis nainen. Tuntuu täysin käsittämättömältä, että Roope nussii siinä sivussa muitakin.

Eihän se ole koskaan ollut naisen ulkonäöstä kiinni jos mies pettää niin pettää, myös kaunotarta. Miehen korvienvälissähän se vika piilee. 

Ni. Äitisuhde ja vaikea lapsuus. Eppu sanoi jossain haastattelussa, että tarhan tädit kasvattivat Roopen, kun hän oli kokoajan teatterissa töissä. 

Usein hurmurit on karismaattisia ja osa viehätystä on se, että muutkin naiset tykkää. 

Vierailija
162/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppi ei ole kaunis nainen ja kaikki YT-miehet pettävät. Hönöhän sellainen nainen on joka luulee, että YTM olisi uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tarvii nostaa esiin 10 vuotta sitten tapahtunutta, ellei ole perimmiltään katkera, kostonhimoinen nainen?

Tuossa kärsii vain ja ainoastaan nyt Roopen lapsi. Mutta eihän Sara muista näytä piittaavan, kunhan olalla on logokassi ja huulet tanassa pistosten takia ja kolmannen maailman naisten ostotukkaa kiinnitettynä omaan päähänsä, ja lentomatkustelee pienen kylän edestä ja tuottaa megahiilijalanjäljet.

Vierailija
164/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mitä olen lukenut Roopesta, niin on ollut aika vaikea lapsuus ja biologinen äiti on rapajuoppo. Ketään ei tarvi sääliä kuitenkaan. Eikä hän varmaan sääliä halua. 

Mutta minusta on törkeää mustamaalata ihmistä ja kirjoittaa vanhoja juttuja. Sara ei ole ilmeisesti päässyt yli suhteessa kokemista nöyryytyksistä. 

Ratsastaa toisen ongelmilla. 

Tyypillinen narsisti syyttää paskasta käytöksestään kaikkea muuta kuin itseään. Oli vaikea lapsuus, oli ilkeä ex, oli epäreilu opettaja, oli alkoholi, oli peliongelma ym. ym. Mitä vaan, kunhan ei vastuuta omasta käytöksestä. 

Vierailija
165/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen jalkapalloilija saa olla varuillaan, onko seuraavan kirjan uhri !

Mikä uhri Roope on ollut? Sara teki palveluksen ja kirjoitti Roopen puolesta osan hänen elämäkertaansa. Saisi kirjoittaa moni muukin näistä julkkiksista, joilla kaapit on täynnä luurankoja ja jotka valehtelevat muille olevansa ihan jotain muuta. 

Ja jos Saralle tapahtuu tämän tai seuraavaan poikaystävän kanssa vastaavaa, niin minusta hän voi aloittaa ihan kirjasarjan.

Roope sai rellaastaa noinkin kauan, koska muut pitivät suunsa kiinni. 

Sun mielestä on oikein retostella ihmisten ongelmilla? Roopen käytös kuulostaa alkoholistin käytökseltä. Alkoholi on sairaus. Kuvaileminen, miten on korjannut toisen eritteitä, onko susta ihan ok? 

Kyllä. Mikä ihmeen suojelu hänellä pitäisi olla? Hän on tehnyt mitä on tehnyt ja voinut hakea apua alkoholin juonnin lopettamiseen. Hän on varmasti ollut joskus selvin päin, mutta siltikään ei ole ottanut vastuuta asiasta. Valehdellut suoraan päin naamaa ja nyt sinusta kaikki pitäisi hyssytellä piiloon? 

Rehellinen kertomus mitä on olla alkoholistin puoliso ja Roopen pitäisi itse lukea kirja ja ymmärtää mitä hänen käytös on aiheuttanut ja tehdä muutos. Hyssyttely vain mahdollistaa jatkamisen seuraavassa suhteessa. Roope oli aikuinen mies ja hänellä oli vaihtoehtoja, mutta valitsi toisin.

Vierailija
166/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieppi laski väärin kun väsäsi " paljastuskirjan". Luuli että saa yksinomaan sympatiaa mutta niin käykään. Väärin laskelmoitua ja saa siitä " maksaa" ja se on oikein.

Kai jokaisella nyt on oikeus omaan tarinaansa. Hän on vain kertonut miten elämänsä on mennyt. Ei hyvin, kaikilta osin. Miksi asia kaihertaa sinua? 

Vierailija
167/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Sieppi ei ole kaunis nainen ja kaikki YT-miehet pettävät. Hönöhän sellainen nainen on joka luulee, että YTM olisi uskollinen.

Mitä tekemistä yhteiskuntatieteiden maistereilla on tän kanssa 🤔

Vierailija
168/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tarvii nostaa esiin 10 vuotta sitten tapahtunutta, ellei ole perimmiltään katkera, kostonhimoinen nainen?

Tuossa kärsii vain ja ainoastaan nyt Roopen lapsi. Mutta eihän Sara muista näytä piittaavan, kunhan olalla on logokassi ja huulet tanassa pistosten takia ja kolmannen maailman naisten ostotukkaa kiinnitettynä omaan päähänsä, ja lentomatkustelee pienen kylän edestä ja tuottaa megahiilijalanjäljet.

Roope on itse tehnyt nuo elämänvalinnat. Kantakoon myös seuraukset. 

Vierailija
169/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieppi laski väärin kun väsäsi " paljastuskirjan". Luuli että saa yksinomaan sympatiaa mutta niin käykään. Väärin laskelmoitua ja saa siitä " maksaa" ja se on oikein.

No miksi ihmeessä hänen pitäisi saada jotain muuta. Roope ei ole uhri. Hän on se tekijä ja nyt sen tietää kaikki ja se näyttää harmittavan toisia. Nämä maailman Roopen eivät tarvitse sääliä, vaan heidän uhrinsa.

Vierailija
170/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti ihan mun entiseltä poikaystävältä. Luulin, että yhtä sikoja ei löydy mutta näköjään julkkiksissakin

Vierailija
171/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää naisvihaa tämäkin ketju täynnä.

oletko sairas päästäsi? mun mielestä täyttä mies- ja lapsivihaa, kun on ok että miestä hakataan kun on huonossa hapessa muutenkin, ja että noin monen vuoden päästä nöyryytetään miehen lastakin joka päiväkoti-ikäinen! ajatelkaa nyt että se lapsi joutuu kuulla tuollaisia vielä joskus koulussa ja sitä saatetaan kiusata! muttei se tuota naista tietenkään haittaa, kunhan saa käärittyä rahat muita nolaamalla! hyi saasta.

Vierailija
172/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on YT-mies??

Vierailija
173/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan epälojaaliutta. Suhteessa tapahtuu kaikenlaista. Menneisyyteen ne kuitenkin usein jää, jos ei ole rikollista tehty. 

En löydä noista Saran teksteista rakkautta tai kunnioitusta kumppania kohtaan. Vaikuttaa kiusanteolta. 

Vierailija
174/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisia kokemuksia on miljoonilla ja taas miljoonilla ihmisillä maailmassa. Mutta Sara onkin keksinyt pistää asiat lihoiksi eurojen kuvat silmissään.

Vierailija
175/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostaa hyvin esille eiliset tutkimustulokset. Huono kohtelu on Suomimiesten mielestä ihan naisen oma vika, koska nainen valitsi huonosti tai väärin. Miehillä ei puolestaan ole mitään vastuuta itsestään, koska aina voi syyttää jotain ulkopuolisia seikkoja kuten viinaa tai raskasta lapsuutta

Vierailija
176/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankeräys ulosottovelkoihin menossa?

Vierailija
177/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulosti ihan mun entiseltä poikaystävältä. Luulin, että yhtä sikoja ei löydy mutta näköjään julkkiksissakin

Juuri siksi kirja onkin yllättävän tärkeä. Nämä sinun tai minunkin kaltaiset naiset emme olekaan yksin. Ei tarvitse enää hävetä. Voi jatkaa elämäänsä paremmissa merkeissä. 

Vierailija
178/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kirjaa tänään Storytelistä ja olen jo loppusuoralla.

Kannattaa tutustua itse, eikä kohkata ip-lehtien perusteella.

Sara ei säästele itseään. Kaikki kerrotaan, niin granlundit kuin pikkusisko.

Roope manipuloi, valehteli ja petti. Ja yritti vielä tämän vuoden keväällä lirkutella ja selitellä, kun kuuli kirjasta. 

Vierailija
179/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope fiksu kun ei kerro omaa tarinaansa, sanoo että vanhoja asioita turha kaivella.

Totuus olisi varmaan jotain Saran kertomuksen ja Roopen kertomuksen väliltä.

Silti nyt Saran kovan luokan sopuloivat fanit saaneet päähänsä että Roope on sika, kun sitä haukutaan ja riepotellaan julkisesti kirjassa.

Mitä Saran fanit saa palkaksi täälläkin räksyttämisestä, haistella sen vanhoja tekokuitusia alusvaaterytkyjä vai juoda sen vanhoja viinipullon jämiä, käyttää sen vanhoja meikkejä?

Vierailija
180/1407 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan epälojaaliutta. Suhteessa tapahtuu kaikenlaista. Menneisyyteen ne kuitenkin usein jää, jos ei ole rikollista tehty. 

En löydä noista Saran teksteista rakkautta tai kunnioitusta kumppania kohtaan. Vaikuttaa kiusanteolta. 

Rakastaisiko itse eksää josta paljastuu sarjapettäjä ja patologinen valehtelija? Mitä vittua nyt taas miehet