Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
Anteeksi nyt mutta tuon ikäinen EI VOI kirjoittaa mitään elämäkertaa, varsinkin jos suurin saavutus on olla joku ig-"tähti". Kirjan itsestään kyllä, mutta se on sitten eri asia.
Miksi joku haluaisi edes lukea tuon? Nuo asiat olisi voinut käydä tilittämässä vaikka terapiassa ja säästää muu maailma näiltäkin tiedoilta.
Vierailija kirjoitti:
KAIKKIEN normaali-ihmisten sympatiat on Roopen puolella, hän on kokenut kovia mm. äitinsä takia, kärsii adhd:sta. Nyt on saanut nostetta Vain Elämää-sarjan kautta minkä kausi on pitkään aikaan todella hyvä!
Pilalle hemmoteltu Sieppi taisi mokata, kun kuvitteli pystyvänsä kostamaan sille, mutta taisi pissiä omille nilkoilleen.
Salmisen kesäinen avautuminen äitisuhteestaan vaikuttaa kirjan perusteella maailmankaikkeuden laskelmoiduimmalta teolta.
Ajatelkaa, jopa sairas äitiparka vedetään mukaan mediapeliin, kunhan RS saa kaipaamansa säälipisteet 🤔🤔🤔🤔🤔
Ja säälipisteiden keruu osui kätsysti ajalle ennen kirjajulkkareita 🤔🤔🤔🤔🤔
Mietitäänpä hetki.....
Keitä kaikkia Sieppi on itse HAUKKUNUT somessaan?
Siellä on haukuttu siivooja, ruokalähetti, muuttofirman miehet jotka piti lakisääteistä taukoa. Haukkui jäätelöpuikonkin kun ei keksinyt muuta.
Tuleeko kellekään yllätyksenä että täytyy päästä tekemään kirja, missä haukkuu exää?
Vaikuttaa todella kostonhimoiselta ihmiseltä. Sellaiselta joka ei osaa tehdä muuta kuin haukkua ja valittaa kaikesta.
Miksi luette tuollaista soopaa? Lukekaa oikeita kirjoja niin sivistytte edes vähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppi kertonut että miten "on kokenut tänä vuonna useita raskauden keskenmenoja".
Miten tuo vaikuttaa vain keksityltä ja huomionhakuiselta, kun on biletellyt menemään Särkän kanssa pitkin ja poikin?
Olen kokenut kolme keskenmenoa, kaksi varhaista ja yksi raskaus ehti pidemmälle, olin nuorempi kuin Sara mutta ei kyllä bileet ja skumppa kiinnostaneet pitkään aikaa, niin rankasti mieli särkyi ja suru kalvoi. Tämä pimu on heilunut kaiken aikaa siellä ja täällä ja kuvannut elämäänsä ihanaksi, nyt yllättäen hän ilmoittaa oleensakin murheen murtama, miksihän minä en usko todeksi noita keskenmenojuttuja lainkaan.
Keskenmeno tuo yleensä suuren surun. Ei niillä retostella tai käytetä osana markkinointikamppanjaa. Ilmeisesti Sara miettii vain ja ainoastaan rahaa. Muutenkin, jos haluaa kunnioitusta itselleen, niin pitää kohdella toisia kunnioittavasti. Roope teki väärin Saraa kohtaan, mutta Sara olisi voinut lähteä suhteesta pois aikaisemmin. Mikään ei oikeuta pilkkaamaan toista alkoholismista. Siltä se vaikuttaa.
Sara on näköjään mielin kielin ihmisille vain, kun itse hyötyy heistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kirjan nimi, SYÖPÖN KOSTO ?
Ei se ole mikään kosto, jos kerrotaan millainen Roope oli. Miksi suomalaisten pitäisi elää valheessa, kun kerran joku tietää mikä on totuus? Hän kertoi ääneen vain sen mitä Roope itse on kovasti yrittänyt peitellä ja nyt me kaikki tiedämme ja hyvä niin. En minä ainakaan halua elää valheessa. En hänen enkä kenenkään muunkaan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kirjan nimi, SYÖPÖN KOSTO ?
Sitä saa mitä niittää. Nyt meni metsään, Sara. Asiat käsitellään terapiassa, ei mustamaalaamalla ihmisiä julkisesti.
Sara on aivan huikean kaunis nainen. Tuntuu täysin käsittämättömältä, että Roope nussii siinä sivussa muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan positiivista että saa kuulla joskus sen toisen puolen tarinan. Yleensähän alkoholistin puolison tarina ei kiinnosta niin ketään. Vaikka näitä tarinoitahan Suomi on pullollaan.
Minusta toi teksti oli nöyryyttävää. Roopella on lapsi ja nyt uusi suhde. On varmaan miettinyt elämäänsä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko noin kova pala kun Roope jätti hänet, että kiusallaan paljastaa Roopesta negatiivisia asioita. Katkera jätetty ja petetty Sara.
Mitä paljastamista? Jos Roope ei kestä omien tekojensa seurauksia, olisi kannattanut olla tekemättä. Sinänsä kyllä tuollaisesta nyt aika katkera saakin olla.
Roope on ihminen, joka on vaikuttanut äärettömän negatiivisesti moneen ihmiseen. Miksi sellaista pitää edes piilotella? Hän on mitä on ja eläköön sen tosiasian kanssa, että kaikki tietävät mitä hän rehellisesti oikein on. Miksi muiden pitäisi elää jossain harhakuvitelmissa hänen suhteen? Siksi, että hän on pettänyt? Valehdellut? Päinvastoin, nuo ovat juuri asioita joiden johdosta ihmisestä kuulukin puhua, eikä piilotella. Pois tämä omerta kulttuuri ja avoimuus tilalle.
Jos sarjan irtopanot ja muuta miehet kirjoittavat Sarasta paljastuskirjan, hyväksytkö että se on ok. Kertovat panot ja vonkaamiset? Kännissä örveltämiset jne.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/47a26af4-01dd-46fd-99b2-74248a…
Tuolla se juttu missä kertoo keskenmenoistaan.
Haiskahtaa jotenkin kun matkustellut Pyryn aikana paljon kavereiden kanssa ja kippistellyt juhlajuomia siellä sun täällä.
Oliko niin, kuten jostain juoruapplikaatiosta kuulin, että jalkapalloilijamies ei kertonut mitään Siepille että on muuttamassa Romaniasta Kreikkaan työn takia, ja tämä sai selville ja lähti saman tien sinne Romaniaan misssä muutto oli käynnissä ja täältä sillä nopeimmalla lennolla, ja joutui odottaa jatkolentoa Italiassa 6 tuntia missä veti pastaa naamaan?
Ylipäätään, entä jos mies uskoisi keskenmenot, ja ne olisikin valhetta ja keino pitää mies? Koska tiedän erään sellaisen tapauksen että miehelle valehdeltiin, eikä se mies ole katsomassa niitä keskenmenoja esim. vessassa. Tai luuli että normaali menkat oli lapsen menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppi kertonut että miten "on kokenut tänä vuonna useita raskauden keskenmenoja".
Miten tuo vaikuttaa vain keksityltä ja huomionhakuiselta, kun on biletellyt menemään Särkän kanssa pitkin ja poikin?
Olen kokenut kolme keskenmenoa, kaksi varhaista ja yksi raskaus ehti pidemmälle, olin nuorempi kuin Sara mutta ei kyllä bileet ja skumppa kiinnostaneet pitkään aikaa, niin rankasti mieli särkyi ja suru kalvoi. Tämä pimu on heilunut kaiken aikaa siellä ja täällä ja kuvannut elämäänsä ihanaksi, nyt yllättäen hän ilmoittaa oleensakin murheen murtama, miksihän minä en usko todeksi noita keskenmenojuttuja lainkaan.
Tässä lienee semmoinen ero, että some on Saran työ. Jäitkö sinä kokonaan pois omista töistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarasieppi kirjottaa aina jotenkin alentuvan sävysesti omasta äidistään, kuin tämä olisi joku nurkkakuntalainen juntti vaikka itse on etelään junan tuoma tapaus, näin oli kirjoittanut omaan IGhen:
"Toka lomaviikko meni äitin kaa Hesoissa, niinku se sanois. 1.Oltiin spassa. Äiti mietiskeli, et pitäiskö ottaa omat appelsiinimehut mukaan molemmille, mut sanoin, et eiköhän siellä juomaa oo 2.Käytiin Espoossa lounaalla. Kuulemma vois itsekin tehdä joskus hollandaisekastiketta uppomunalla, toastilla ja lohella. Iltapalaksi ois hyvä. 3.Siivottiin toimisto, häkkivarasto ja vaihdettiin mullat kukkiin. Oli kuulemma just kivaa ja mieleistä tekemistä lomalla. 4.Käytiin Hakaniemen Kauppahallissa. Ostettiin kesäruokaa ja hän ihasteli tarjontaa. Ei ihan joka viikonloppu raaskisi käydä. 5.Lauantain leffana Anyone But You. Oli kuulemma helppoa ja mukavaa katsottavaa, vaikka tiesikin aina, et mitä tapahtuu seura
Mitä inhottava tuossa nyt oli? Yhtä raportointia lähinnä. Tuollaisia monet on. Ihan kaupungissakin asuvat. Eväskulttuuri on voimissaan ja puhtaus on tärkeää ja vanhemmiten sitä sortuu aina tekemään niitä samoja ruokia.
Vaikuttaa ankealta päiväkirjalta. Mikä tämän teoksen kohderyhmä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan positiivista että saa kuulla joskus sen toisen puolen tarinan. Yleensähän alkoholistin puolison tarina ei kiinnosta niin ketään. Vaikka näitä tarinoitahan Suomi on pullollaan.
Minusta toi teksti oli nöyryyttävää. Roopella on lapsi ja nyt uusi suhde. On varmaan miettinyt elämäänsä aika paljon.
Ai Roope vai? Petti lapsensa äitiä ensin Eveliinan kanssa ja Eveliina lempattiin tämän uuden tieltä. Samaa kaavaa jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sara on aivan huikean kaunis nainen. Tuntuu täysin käsittämättömältä, että Roope nussii siinä sivussa muitakin.
Ei ole huikean kaunis, oli nuorena tavallisen kaunis, nyt on piikitetty ankkahuulinen ja kumitissinen ylimeikattu lyllertäjä.
Tuo kamala kirja on täydellistä Roopen LAPSEN nöyryyttämistä.
Kerjää nyt itse huomiota keskenmenoillaan vai "keskenmenoillaan"?
Hohhoijaa. Näitä samanlaisia stooreja riittää Suomessa. En keksi yhtäkään syytä lukea tuota kirjaa.
"Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan."
Mikä juttu tuo on?
Siihen oli syynsä miksi pyry halusi tietää missä Sara on, luuletko sinä että pyry siellä yksin aikaansa viettää, Saraa nuorempi mies.