Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1407)
En jaksa lukea ketjua, mutta avasiko Sieppo syitä omalle pettämiselleen - varmaan muiden vika sekin? Välit poikki moniin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki otsikot, mitä olen tuosta Siepistä lukenut, hän ruikuttaa itsesääliä. Juttuja en lue
Tai haukkuu muita palvelujen tarjoajia, kuten muuttoäijiä, siivoojaa, taksikuskia, hierojaa, ruokakuskaajia.............
Vierailija kirjoitti:
nyt muistan miten oli juttua miten tää saanu jotkut pissismäiset raivarit lentokoneessa kun joku matkustaja jossain päin otti selfieitä ittestään ja tää luuli että ottaa siitä ja teki selväks kaikille että kuka hän sentään on?
🙄 ihan ku ketkään muut ei sais ottaa selfieitä omista pärstistään missään tilanteissa, paitsi tämä itseoikeutettu selfiekuningatar.
Vainoharhaisuus yhdistettynä liialliseen huomiohakuisuuteen aiheuttaa tuota; kuvitellaan itsensä maailman navaksi jolle kaikki haluaa vain pahaa, ja syy on aina kaikissa muissa. Ei kyetä mennä syvemmälle itseensä tarkkailemaan juurisyitä käytökseensä.
Joku oli kirjottanu tästä osuvasti toisaalle:
"haluaa että kaikki tanssii hänen tahtonsa mukaan. Muuten tulee haukutuksi julkisesti."
Ei tainnut Sara olla niin heavenly, että olisi saanut korjattua tyypin.
Itse tykkään elämänkerta kirjoista. Kuuntelin niitä ja monessa nimet muutettu. Perheissä oli väkivaltaa ja oli alkoholi mukana ja kärsijöinä tietenkin lapset. Yhdessä nainen kiikutti miestä hoitoon jotta juominen loppuu ja nainen vielä raskaana. Hurjaa luettavaa. Näissäkään ei kerrottu ihmisten oikeita nimiä. Haluttiin kumminkin suojella läheisiä.
Eihän tuo Sieppi kovin onnelliselta vaikuta. Rehellisesti sanottuna.
Valittaa, haukkuu, vaatii, uhriutuu. Nyt valittanut kirjaan jostain vanhoista seurustelusuhteistaan miten kärsi.
Ei ole onnellisen ihmisen käytöstä.
Mitä lie elämästään puuttuu. Rahalla sitä onnea ei pysty pitemmän päälle ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Sara olla niin heavenly, että olisi saanut korjattua tyypin.
ei taida saada korjattua itseään, jos terapeuttikaan ei ole siihen pystynyt?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki otsikot, mitä olen tuosta Siepistä lukenut, hän ruikuttaa itsesääliä. Juttuja en lue
Joko ruikuttaa jostain ensimmäisen maailman ongelmastaan, tai lesoaa tuloillaan. Vuoron perään.
Iholla-sarjassa selitti miten hällä on rahaa ostella kalliita marjarasioita kuten lakkaa. Kulkee merkkilaukut pitkällä niin että logot varmasti näkyy kaikille.
On ilmeisesti ollu kamala pätemisen tarve että pärjää kun nuorempana oli niitä ulosotto-otsikoita ja halunnut näyttää sellaiselta menestyjältä monin tavoin, siksi merkkituotteilla leuhkimiset, hintojen luettelemiset ja niin poispäin. Ehkei ole ymmärtänyt että tämä osottautuu moukkamaisena ulkomaailmalle.
Sitten kun toi ei ole vakuuttanut kaikkia, niin uhriutuu ja menee mediaan itkemään, ehkä tuntuu ettei arvosteta mutta siinä kohtaa pitäisi pystyä itsetutkiskeluun ja miettiä niitä asioita mitkä oikeasti tärkeitä. Muutakin kuin raha, maine ja otsikoissa pysyminen.
Ei tuollainen palvelijoiden julkinen haukkuminen, tai parin elopainokilon takia julkiuhriutuminen tuo ainakaan lisää sitä vakavasti otettavuutta. Saattaa olla aika raskasta sille kumppanillekin toisen itsekeskeisyys. Siksi ne ovat lähteneet, samoin kaveripiiristä ei taida enää olla montaa jäljellä. Siskonsakin etääntyi.
Iholla jaksossa brassas monen sadan egen jalkavoidepurkilla kun oli oikein hotellin kylpylässä käynyt! Junttimaista.
Kertoo vaan omasta tyhmyydestä jos joku onnistuu myymään jollekki noin vitosen rasvapurkin monella sadalla! xD
Sitäkään en tajunnu miks ne vanhukset, oliks mummo ja vaari vai isä ja äiti, joutu oleen sillä piikana ja renkinä siellä mökillä? Ku jossain sarjassa näytettiin miten ne pisti viimesen päälle pihat, saunat ja keittiöt kuntoon kun tää vaan makas telkkarin eessä ja otti itestään kuvia täydessä meikissä. Miks tarvii meikata mökille, tuleeko sinne paparatsit kyttään?
Vanhempi naishenkilö teki sinne kaikki ruuat tarjolle, Sara otti niistä kuvia someen eikä näyttäny auttavan missään. Kävi jotenkin sääliks ne hyväntahtoiset vanhukset. <3 <3 Ite en kehtais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa Siepin kirjassa ole muuta kiinnostavaa kuin Roope. Näkeehän sen tästäkin ketjusta. Hassua ratsastaa kaukaisen ex:än tekemisillä.
En seuraa somea, mutta mun mielestä tää Saran kirja on ollut yllättävän mielenkiintoinen. Tai lähinnä miten erilailla asiat on hänen ja median näkökulmasta menneet.
T. Sosiaalipsykologi
Myöskään minä en seuraa somea tai missejä tai instatyyppejä, mutta kirja oli niin mielenkiintoinen, että jaksoin hyvin kuunnella sen.
Täällä joko Roope tai joku fanaattinen Roope-fani tekee suhteen osuudesta kirjassa suurempaa kuin se olikaan.
- viisikymppinen "täti"
Vierailija kirjoitti:
Valittaa, haukkuu, vaatii, uhriutuu. Nyt valittanut kirjaan jostain vanhoista seurustelusuhteistaan miten kärsi.
Logiikkasi ontuu. Se olisi ja on ihan normaalia, ettei ihminen ole välttämättä "onnellinen ja tasapainossa" oltuaan vuosia narsistipsykopaattialkoholistipettäjän kanssa. Siitä nyt vaan jää jäljet, jotka eivät katoa viikossa tai kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikkasi ontuu. Se olisi ja on ihan normaalia, ettei ihminen ole välttämättä "onnellinen ja tasapainossa" oltuaan vuosia narsistipsykopaattialkoholistipettäjän kanssa. Siitä nyt vaan jää jäljet, jotka eivät katoa viikossa tai kuukaudessa.
onhan sillä ollu muita miehiä ton salmisen jälkeen 2010 luvulta! jäikö siitä iholla-sarjan aikojen miehestä, ennen futaaja-soiria, kans jotain traumoja kun se lähti kaverinsa katiskablöörtsin mukaan ?
Toi Roopehan on niin lutunen ja söpö tossa Vain Elämäässä!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Miten kukaan voi haluta sille pahaa?
Varmasti oppinut läksynsä eikä silläkään ole helppoa ollut.
Onko ihmiset todellakin näin kateellisia siitä että nuori mies päässyt pahimman yli ja jatkaa elämäänsä, ja uudelleen kasvattaa suosiotaan?
Kaikki biisit mitä laulaa, tekee ne lahjakkaalla ja nykyaikaisella tavalla uudestaan, vetoaa kaiken ikäiseen yleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Toi Roopehan on niin lutunen ja söpö tossa Vain Elämäässä!
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Miten kukaan voi haluta sille pahaa?
Varmasti oppinut läksynsä eikä silläkään ole helppoa ollut.
Onko ihmiset todellakin näin kateellisia siitä että nuori mies päässyt pahimman yli ja jatkaa elämäänsä, ja uudelleen kasvattaa suosiotaan?
Kaikki biisit mitä laulaa, tekee ne lahjakkaalla ja nykyaikaisella tavalla uudestaan, vetoaa kaiken ikäiseen yleisöön.
Juuri näin.
Roope tekee itse kaiken ja antaa kreditsit niille jotka auttaneet häntä, ja saa muiden artistien kanssa yhteistöitä koska on hyvä siinä mitä tekee.
Roopea vuosikaudet vanhempi Sara makaa edelleen iskän ja äiskän palveltavana, riitelee siskon kanssa koska haluaa olla etuoikeutettu missikuningatar, tekee exään kohdistuneen kostokirjan ja määkii valitusvirsiä mediaan.
Ei vakuuta tuollainen olevinaan aikuisen naisen käytös.
Eipä tulisi mieleenikään tehdä mitään paljastuskirjaa omasta sikailueksästä joka riehui, sammu mun sänkyyn ja kännikusi sinne, toista kymmentä vuotta sitten.
Kännisika sai lähtöpassit ja samoin patja ja petivaatteet. Lähetin laskun perään minkä maksoi kiltisti. Eikä ole tarvinnut miettiä, murehtia eikä muutakaan koska en ole katkera nainen. Shit happens, tai pee happens, ihan miten vaan.
Kirjamaininnasta tuli nyt vaan mieleen tuo vanha juttu. Mille voi enää nauraa että tulipas sellainenkin nähtyä.