Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti

Vierailija
13.11.2024 |

Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu. 

Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.

Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.

Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.

Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.

Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.

Mitä? Sieppi järkyttyi.

Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.

Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.

Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.

Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.

Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.

Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.

Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.

Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.

Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.

Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.

Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.

Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.

Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.

Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html

Kommentit (1407)

Vierailija
921/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä Saran haukkuminen meneillään. 

Muutama kirjoittaja oon NIIN helppo tunnistaa :)

Aina samat jutut varamissistä ja huulista ja painosta ja siskosta. 

Sitten on tämä yksi kaheli, jolla on päässä kaksi aivosolua belorfin ja tukiaisen seurana.

"Kyselijä" on hassunkurinen täti.

Hän osaa kaikki juorut, mutta pukee ne kysymyksen muotoon: eikös se ollut niin, että _

Mikä Sinä olet? Pakkomielteinen palstakyttä, kyylää toisten tekemisiä ja arvuuttelee nyymejä kommentoijia.

En ole huomannut mitään tuollaista, varmaan ne samat tyypit keskustelee kuin aiemmassa elämänkerta-ketjussa, mutta onko sinulla lääkitys kunnossa?

Vierailija
922/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on tämä yksi kaheli, jolla on päässä kaksi aivosolua belorfin ja tukiaisen seurana.

Hän osaa kaikki juorut, mutta pukee ne kysymyksen muotoon: eikös se ollut niin, että _

Iik, oonks mä nyt julkkis😂😁👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten iän ikuinen sanonta sanoo: "Niin kaunista naista ei ole olemassakaan, etteikö jostain löytyisi mies joka on kyllästynyt sitäkin panemaan".

Totta se on joka ikinen kerta. Vaikka olisi mimminä mikä tahansa malli-missi-seksipommi, niin kyllä sitä kyllästyy ennemmin tai myöhemmin. Sitten haluttaa jo uutta verta.

- Miehet hei, onko tämä totta ?

Vierailija
924/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy ketjun Sieppi & ex-poikkis aiheessa. Aihe joka ei ole "muut keskustelupalstalaiset". Toisten keskustelupalstalaisten profilointi ja haukkuminen on sääntöjen vastaista, lue palstan säännöt kuten muutkin ovat tehneet.

Vierailija
925/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iik, oonks mä nyt julkkis😂😁👍

Ja mä kans oon julkkis?! ;DDD

Tuo palstakommentoijien kyyläilijä taitaa olla se Kempeleeltä kotosin oleva hurmosfani joka räksyttää Saran puolesta kuin vesikauhunen rakki. Löytyy sen instan seuraajalistalta ;DDDDDDDD

Vierailija
926/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä persu ja putinisti, onko niitä täällä tavattu?

Vierailija
927/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaharjatäti kävi taas kirjoittamassa törkeyksiä Martinasta, mutta kehuu Saraa ja Sofiaa.

Onneksi Martinan haukkumisviestit poistettiin, kun hän ei kuulu tähän kostokirjan aiheeseen.

Vierailija
928/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette vain kateellisia koska panokone.

Mistä Afrikan maasta on muuten kotoisin, en muista onko koskaan mainittu, aattelin jos joku tietäisi?

ööö...Somaliasta?

Vierailija
929/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten iän ikuinen sanonta sanoo: "Niin kaunista naista ei ole olemassakaan, etteikö jostain löytyisi mies joka on kyllästynyt sitäkin panemaan".

Totta se on joka ikinen kerta. Vaikka olisi mimminä mikä tahansa malli-missi-seksipommi, niin kyllä sitä kyllästyy ennemmin tai myöhemmin. Sitten haluttaa jo uutta verta.

Tuliko yllätyksenä, että on olemassa miehiä, joille nainen on lähinnä esine. Suurin osa miehistä ei ole sellaisia. 

-ohis

Vierailija
930/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepillä vaikuttaa todellakin olevan maailman tyhmimmät, hyväuskosimmat, uskonlauma-lammasmaiset ja suorastaan heikkolahjaisimmat fanittajat.

Siksi tänne ketjuun on hauska trollata! 😂 Saada niiden pienet aivot kiehumaan järkytyksestä niin etteivät kykene enää mihinkään päivittäisiin toimiin kun jäävät louskuttelemaan leukojaan että miten Sieppi teki vähintäänkin palveluksen Suomen naisille tuolla kostonhimokirjallaan! 😂😂

Vierailija
931/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta saako nauraa? Kuka oikeasti ostaa SS kirjan?

Aiko moni sen lukee, paikallisessa kirjastojärjestelmässä näytti olevan 150 ennakkovarausta ko. kirjaan.

No halooo kaikki lukee kirjaston kautta, harva kehtaa tilata tai ostaa -  ainakaan omalla naamallaan tai nimellään xD

Vierailija
932/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ällötys kehtasi kirjottaa rumia ilkeyksiä Roopesta, puolisostaan ja lapsestaan edellisille sivuille?

Onneksi ne sairaat viestit poistettiin!

Joillakin Siepin faneilla näyttää menevän pahasti tunteisiin, törkeällä ja laittomalla tavalla. Hitto sentään.

Vierailija
933/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepin fanit käy Salmisen somessa hulluna solvaamassa ja haukkumassa.

Salmisen fanit eivät edes vaivaudu Siepin someen.

Tämä kertoo mielestäni jotain: Salmisen fanit taitavat olla aikuisia ja omilla aivoillaan ajattelevia eikä hampaat irvessä huutavia laumalaisia.

Vierailija
934/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta saako nauraa? Kuka oikeasti ostaa SS kirjan?

Aiko moni sen lukee, paikallisessa kirjastojärjestelmässä näytti olevan 150 ennakkovarausta ko. kirjaan.

No halooo kaikki lukee kirjaston kautta, harva kehtaa tilata tai ostaa -  ainakaan omalla naamallaan tai nimellään xD

Haloo hei, kyllä ne kirjastonkin kirjat pitää kirjastoon ostaa. Mitä ihmeen ongelmaa näet yleensäkään kirjan tilaamisessa tai ostamisessa? Arveletko, että joku seuraa ostoksiasi? Lainaaminen kirjastosta sitten onnistuu nimettömänä?  😌

Vierailija
935/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää, että tässä se pettäminen on se ongelma, eikä se, että Sara läiski sitä poikaystäväänsä turpaan.

Sara siis läpsi, että juoppo heräisi. Yritti myös mennä oven läpi kun juoppo sammui vessaan. Jos tuo on turpaan vetämistä niin ok. Siivosi myös Roopen housuihinsa päästämät ripulit ja ties minne heitetyt yrjöt. Harvinaisen ällö mies täytyy myöntää. 

Entä jos Roope kertoisi että on joutunu siivoamaan Siepon ripulit? Siitä naiset vasta riemastuis vihaamaan miehiä lisää :D xD

Miksi itse ripuloinut ja muutenkin tyrinyt Toope kertoilisi perättömiä tai korkeintaan oman kilven kiillotukseen säälittävän läpinäkyvästi ulistuja ja projisoituja "niimmutku hei toiki, toiki ja kaikki muutki ripuloi, tho" fantasiasatujaan? Mitä hän sillä saavuttaisi niin kauan kuin ei itse todellakaan paranna omia sikailutapojaan ja lopeta nepotismin turvin lesottua perceilyään?

Vierailija
936/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Reikää vaihtamalla jaksaa muutaman vuoden lisää

Vierailija
937/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi kannattaakin valita puolisonsa huolella ja kiertää nämä esinetyypit kaukaa.

Vierailija
938/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itsekin aloitin peppupa not muutama vuosi sitten, nyt vielä tuntuu hyvältä

Vierailija
939/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Roopen jodelin ryhmän jäseniä.

Vierailija
940/1407 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy ketjun Sieppi & ex-poikkis aiheessa. Aihe joka ei ole "muut keskustelupalstalaiset". Toisten keskustelupalstalaisten profilointi ja haukkuminen on sääntöjen vastaista, lue palstan säännöt kuten muutkin ovat tehneet.

Miten nuo loputtomat Tuksu-jutut ja Saran ulkonäön haukkuminen liittyvät aiheeseen?