Sara Siepin poikaystävä petti häntä monien eri naisten kanssa koko 3-vuotisen parisuhteen alusta asti
Somevaikuttaja ja mediapersoona Sara Sieppi kertoo uudessa Oliks sulla vielä jotain? -kirjassaan (Otava) parisuhteestaan, joka muuttui hänen mukaansa myrkylliseksi ja jota värittivät alkoholi, pettäminen ja valehtelu.
Kerran kun Sieppi saapui kotiin, oli sängystä otettu pois lakanat ja ne oli laitettu pesuun, vaikkei poikaystävä tehnyt yleensä koskaan kotitöitä.
Aamulla poikaystävä saattoi Siepin mukaan soittaa hänelle, että oli hävittänyt avaimensa ja nukkunut puiston penkillä.
Tai sitten Se ei soittanut ollenkaan, eikä kukaan tiennyt, missä Se oli., Sieppi kuvailee kirjassaan.
Suhteen ongelmat eskaloituivat entisestään, kun poikaystävä lähti työpalaveriin, mutta laittoi pian viestiä, että heidän pitäisi jutella. Siepin mukaan puoliso kertoi, että Seiska-lehti olisi tekemässä paljastusjuttua hänestä ja yhdestä Mariasta.
Se on ollut täällä meillä, puoliso sanoi Siepin kirjan mukaan.
Mitä? Sieppi järkyttyi.
Joo, että siinä ei oo mitään, me ollaan vaan dokattu tossa sohvalla, puoliso vastasi Siepin mukaan.
Mutta mitään ei oo siis tapahtunut, poikaystävä vakuutteli.
Siepin mukaan poikaystävä myönsi, että oli muutakin. Muita juttuja, joista media saattaisi kysellä ja jotka olisivat tapahtuneet sillä välin, kun Sieppi ei ollut kotona ja jotka saattaisivat näyttää toisenlaisilta kuin oikeasti olivat.
Tiedäthän sä, mitä kaikkea ne keksivät, Se vakuuttelee, puhuu ja puhuu ja mä uskon, koska haluan uskoa.
Vähitellen Sieppi alkoi tarkkailla poikaystävänsä puhelimenkäyttöä. Se vaikutti hänestä epäilyttävältä, sillä puhelin oli poikaystävällä aina mukana ja kun hän joskus laski sen käsistään, oli näyttö alaspäin.
Jos mä kysyin jotain, siitä tuli riitaa. Juomisesta tuli riitaa, ihan kaikesta tuli riitaa. Mä olin vainoharhainen tai muuten vain hullu.
Poikaystävän maatessa kylkiasennossa Sieppi päätti tarkistaa tämän puhelimen.
Se on täynnä viestejä, kuvia, videoita. Niitä on paljon ja lukuisilta eri naisilta. Tunnen heistä osan. He olivat kehuneet hiuksiani ja kyselleet kuulumisia yhteisissä illanvietoissa.
Puhelin kätkee sisäänsä kokonaisen naisten verkoston, jota Se on pyörittänyt selkäni takana tapaamisestamme lähtien. Videot ja rahat ovat vaihtaneet omistajaa, eikä se niihin jää: viesteistä päätellen Se on tavannut naisia selkäni takana minkä on ehtinyt.
Siepin mukaan poikaystävä kirjoitti muille naisille myös hänestä sekä asioista, jotka hän oli kertonut luottamuksella.
Kirjoitan oman nimeni puhelimen hakukenttään ja näen viestit, joita Se on lähetellyt ystävilleen. Yksi niistä on sellainen, josta olen monta kertaa aiemmin ajatellut tekeväni rikosilmoituksen. Mutta tuolloin viestin kirjoittajana on ollut tuntematon hahmo netissä, ei oma kumppanini. Viesti on järjetön ja silti siinä, ja olen varma, että kohta oksennan.
Se oli valehdellut mulle kaikesta ja kaikista.
Parisuhteen viimeinen niitti oli kirjan mukaan se, kun Sieppi eräänä iltana lähti etsimään puolisoaan, joka oli kadonnut työpalaverin päätteeksi viettämään iltaa. Siepin mukaan hän löysi poikaystävänsä baarin terassilta intiimeissä tunnelmissa toisen naisen kanssa.
Mun ei tarvinnut edes mennä sisään: siinä Se oli terassin tupakkapaikalla ympäripäissään imuttelemassa jotain tuntematonta mimmiä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010829500.html
Kommentit (1404)
En pidä Sarasta, mutta vielä vähemmän Roopesta. Hyvä kun antaa ilmi niin muut osaavat varoa, arvostan.
Olen kokenut saman. Jännä juttu, mutta kärsin myös kroonisesta migreenistä, aivan kuten Sarakin. Keho muistaa.
Mitä sitten? Ei nussiminen ole rikos.
Pettäminen, alkoholismi ja manipulaatio ovat myrkkyä mille tahansa ihmissuhteelle ja syvästi vahingollisia asioita. Mutta ne eivät ole rikoksia.
Väkivalta on rikos. Kirjan mukaan sitäkin tuossa suhteessa oli, mutta ei miehen puolelta.
Miltä kuulostaa, että toinen osapuoli "läpsii järkeä" toiseen tai hakkaa paljain nyrkein kylppärin oven hajalle?
Kauniiden ja empaattisten naisten kirous. Miehet eivät pohjimmiltaan usko, että ansaitsevat heitä ja perseilevät, minkä ehtivät. Olen mielummin yksin, kun siedän enää yhtäkään sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Sara päivästä toiseen siivosi oksennukset, virtsat ja muut eritteet. Siinä välissä vähän glamour-kuvia otti itsestään, uujee.
Tottunut valehtelemaan. Eipä tuonkaan ihmisen elämässä tunnu enää mikään olevan aitoa. Rinnakkain on täytetty silikonilla jo aikoja sitten, vaikka kuinka aikanaan muuta väitti.
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset viitsii katsella tuollaista sikaa vuosikaudet?
190-senttinen julkkis. Siinäpä syy.
Tässähän on se perusongelma, että mies joka saa pokattua Siepin tasoisen naisen saa käytännössä melkein minkä naisen tahansa ja jos miehelle on paljon pillua tarjolla niin todennäköisemää on että hän panee kuin että ei pane. Kannattaisi niiden paremman näköisten naistenkin hommata kunnollinen mies eikä valita ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sara päivästä toiseen siivosi oksennukset, virtsat ja muut eritteet. Siinä välissä vähän glamour-kuvia otti itsestään, uujee.
Tottunut valehtelemaan. Eipä tuonkaan ihmisen elämässä tunnu enää mikään olevan aitoa. Rinnakkain on täytetty silikonilla jo aikoja sitten, vaikka kuinka aikanaan muuta väitti.
*rinnatkin
Sieppi nyt ei ole aivan penaalin terävin kynä. On hänellä ollut monessa asiassa todella huonoa tuuriakin mutta on myös lapsellisuutta ja suoranaista tyhmyyttä. Sitä sattuu ja virheistä oppii. Sieppi on silti upea naisellinen nainen ja tehnyt pelkästään sillä melko hyvin massia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosien jälkeen kirjassa retostella näitä.......... En arvosta
Itse taas en arvosta tämän exän julkista sympatiakampanjaa ja ymmärryksen kerjuuta.
Tästä täysin samaa mieltä. Kummasti Roopen manipulointi tuntuu uppoavan myös eri tuotannoista päättäviin naisiin tai miehiin kaikkien muiden huijattujen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sieppi nyt ei ole aivan penaalin terävin kynä. On hänellä ollut monessa asiassa todella huonoa tuuriakin mutta on myös lapsellisuutta ja suoranaista tyhmyyttä. Sitä sattuu ja virheistä oppii. Sieppi on silti upea naisellinen nainen ja tehnyt pelkästään sillä melko hyvin massia.
Kiire onkin tehdä sitä massia koska realistisesti "parasta ennen" -päivä alkaa olemaan käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommosta se on miesten kanssa ja muijat on, että on se ihana!
Nainen sikailee: naisen vika
Mies sikailee: naisen vika
Terkuin Incel-logiikka
Että julkaistaan kokonainen kirja noinkin tyhjänpäiväisistä asioista! Sisältöä on kuin laajennetussa Seiskassa.
No ei tuo mikään pakkoavioliitto ollut eli ihan oli oma valinta katsoa moista p*rseilyä sormien läpi.
Vain omaan käytöstään voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanasta ei kyllä tiedä onko mies oksentanut sänkyyn vai mitä.
Herttaista jos uskoo että mies aina ja kaikkialla löysi naisia.
Olen nähnyt Roopen livenä baarissa n 10 v sitten ja voin sanoa se mies on komea ja osaa sen lirkuttelun, mistä naiset tykkää. Päälle vielä julkkis, naisia riittää.
Ei ole komea, ja myötähäpeää tunnen lirkuttelusta ja koiran katseista. Julkkisstatuksella saanut naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on se perusongelma, että mies joka saa pokattua Siepin tasoisen naisen saa käytännössä melkein minkä naisen tahansa ja jos miehelle on paljon pillua tarjolla niin todennäköisemää on että hän panee kuin että ei pane. Kannattaisi niiden paremman näköisten naistenkin hommata kunnollinen mies eikä valita ulkonäön perusteella.
No siis esim. toi sun kirjoittama teksti EI ole kunnollisen miehen, vaan lapsellisen incelin tekstiä. Teidän incelien ongelma on se, että näette naisen pelkkänä pilluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanasta ei kyllä tiedä onko mies oksentanut sänkyyn vai mitä.
Herttaista jos uskoo että mies aina ja kaikkialla löysi naisia.
Olen nähnyt Roopen livenä baarissa n 10 v sitten ja voin sanoa se mies on komea ja osaa sen lirkuttelun, mistä naiset tykkää. Päälle vielä julkkis, naisia riittää.
Ei ole komea, ja myötähäpeää tunnen lirkuttelusta ja koiran katseista. Julkkisstatuksella saanut naisia.
Sara on sekä varakkaampi että nimekkäämpi julkkis kuin Roope. Roope ei ole komea, vaan näyttää humanoidilta myös livenä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden ja empaattisten naisten kirous. Miehet eivät pohjimmiltaan usko, että ansaitsevat heitä ja perseilevät, minkä ehtivät. Olen mielummin yksin, kun siedän enää yhtäkään sikaa.
Roopehan päinvastoin pitää itseään kaikkia parempana, johan se seksuaalirikostuomiokin osoitti, että kuvittelee olevansa kaikkien naisten unelma, jonka kanssa kuka tahansa on valmis seksiin.
En ymmärrä mitä naiset näkee Roopessa, eihän se ole edes hyvännäköinen ja luonteeltaan vaikuttaa olevan täys mulk*u. Ilmeisesti julkkiksen asema riittää, et naisia pyörii ympärillä.