Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä tässä elämässä ihan oikeasti on? En ole itsetuhoinen mutta mietin

Vierailija
12.11.2024 |

Minkä ihmeen takia menisin töihin 10 ja pääsen 19 aikaan. Joo nyt olen palkkatöissä ja saan ostaa vaikka creme bonjouria ja kastikkeita ja ehkä käsilaukun ja jonkun neuleen, käydä joskus syömässä jopa. Mutta mikä järkeä tässä on ? Päivästä toiseen samaa ja ei mitään järkeä missään. Mitä näette elämän tarkoituksena? Ei tässä vaan ole mitään järkeä . 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin onko kuolema parempi vaihtoehto ja mitä sen jälkeen on ? Joutuuko sitten oikeasuhelvetttiin?

Vierailija
2/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin onko kuolema parempi vaihtoehto ja mitä sen jälkeen on ? Joutuuko sitten oikeasuhelvetttiin?

No olet lisäksi saanut näköjään viinit ostettua, mitä et aloituksessa maininnut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus! Se on se tie ja muutos. 

Vierailija
4/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

endless bullshit

Vierailija
5/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei aina siltä tosiaan tunnu. Itse uskon siihen, että Jumala loi meidät tänne rakkautensa kohteiksi ja taivastien kulkijoiksi, Jeesuksen pelastamiksi mutta kyllä tämä aika lailla työtä ja vaivaa on, vastuksia riittää. Hyvät ihmissuhteet tuovat iloa mutta niissäkin voi olla omat haasteensa. Voimia, Ap!

Vierailija
6/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos kaikki riisuttuaisiin alasti ilman vaatteita niin kaikki yhtä samaa, riippumatta tittelistä..kaikki yhtä arvottomia tai arvokkaita.

Vierailija
7/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei aina siltä tosiaan tunnu. Itse uskon siihen, että Jumala loi meidät tänne rakkautensa kohteiksi ja taivastien kulkijoiksi, Jeesuksen pelastamiksi mutta kyllä tämä aika lailla työtä ja vaivaa on, vastuksia riittää. Hyvät ihmissuhteet tuovat iloa mutta niissäkin voi olla omat haasteensa. Voimia, Ap!

Kiitos ja samoin sinulle  

Vierailija
8/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tähän on niin monta mielipidettä kuin on vastaajaa. Omasta mielestäni elämän tarkoitus on elämä itse. Tarkoitus syntyy merkityksellisyyden kokemuksesta. 

Sitä sinulle ei ilmeisesti tällä hetkellä ainakaan palkkatyössä synny. Saat työstä rahaa, mutta rahalla saatavat hyödykkeet eivät tuo merkityksellisyyttä. Merkityksellisyyttä voi hakea esimerkiksi vaihtamalla alaa, suuntaamalla kulutusta sellaisiin asioihin, jotka tuntuvat mielekkäämmiltä tai etsimällä merkityksellisyyttä harrastuksista. Monet kokevat esimerkiksi vapaaehtoistyön tai auttamisen palkitsevana asiana. Jotkut puolestaan jättävät neuleet ja creme bonjourit ostamatta ja säästävät rahat sapattivuoden maailmanympärimatkaan. Mikä sinusta on tärkeää, mitä arvostat? 

Vierailija
9/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutteko kuulla salaisuuden? 20% ihmisistä ketkä oikeesti pyörittää tätä maailmaa ajattelee lopuista 80% ihan samalla tavalla, mikä pointti noilla muilla on koska ei niistä koskaan tule mitään, ne ei tuu koskaan saavuttaa mitään eikä ne tuu koskaa muuttamaan maailmaa mihinkään suuntaan. 

Sen takia rikkaat ja mahtisuvut rakentelee itselleen bunkkereita mihin mennä tuomiopäivän varalle, koska ne näkee sen asian niin että ne tulee jatkamaan tätä maailmaa koska niistä on johonkin, ei lopuilla ole mitään merkitystä

Sen takia kannattaakin alkaa elämään itselle ja tekemään oikeesti asioita millä on jotain merkitystä. Sä et tuu ikinä muuttamaan mitään jos sä elät jonkun toisen maailmassa. 

Vierailija
10/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se järki siinä on että maksat verot.

Vierailija
11/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse ei voi vaikuttaa, syntyykö tänne, kannattaa elämästään yrittää tehdä itselleen mahdollisimman miellyttävää. Minä olen koko elämäni punninnut, kannattaako jonkun asian eteen nähdä vaivaa. Eli saako siitä todennäköisemmin enemmän takaisin kuin mitä sille on antanut.

Kannattiko opiskella, kannattaako tehdä töitä, etsiä puoliso jne. Näiden valintojen ja panostusten jälkeen elämäni on pääsäänstöisesti aika mukavaa. On hyväpalkkainen työ, kiva vaimo, kavereita, harrastuksia ja mahdollisuuksia toteuttaa omia haaveitani.

Vierailija
12/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin ihana elämä. Töitä nyt on vuodessa se noin 220 päivää mutta loppuajan voin viettää perheen ja ystävien kesken, matkustella, harrastaa ja nauttia elämästä.

Vierailija
13/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pitää käydä siksi että yrityspomot saa ostettua joka vuosi uusia leluja kuten kalliin mersun tai porssen.

Vierailija
14/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet työtä Sinut synnätteneelle ja pitäisi olla kiitollinen, että ylipäänsä voit valittaa.

Ei taida kovin montaa aivosolua olla, mutta tämähän on valitettavan yleistä ;)

Vierailija
15/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin Sinun Isääsi kun tyhjensi kassinsa noin typerään vakoon...

Vierailija
16/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee mennä Onlyyn ja tehdä kunnon tiliä... tee jotain radikaalia

Älä vingu olet vain massaa

Vierailija
17/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on elämälleen oma tarkoitus, jos puhutaan kiinnostuksen kohteista ja sen sellaisesta. Ei ole mitään yhtä ja samaa tarkoitusta kaikille ihmisille.

Toisaalta ihmisen biologinen tarkoitus on lisääntyä.

Jos olet töissä, sinulla menee hyvin. Keksi vain joku asia, mistä olet kiinnostunut ja tee sitä enemmän.

Vierailija
18/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä pitäisi olla vähemmän. Joko puolet lyhyempi päivä tai sitten yksi päivä vähemmän viikossa.  Miten se edes voi olla niin että työtä on niin paljon enemmän kuin vapaata ?  

Vierailija
19/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta raamattu ja liity hihhuleihin

Löytyy samaa porukkaa ja voitte lisääntyä

Vierailija
20/44 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä luvusta puhuvat nyt monet uskovaiset tiktokissa ja jakavat tätä rulua. Loppu on tulossa, viis materia. 

Lopun merkkejä

3Kun Jeesus istui yksin Öljymäellä, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kysyivät: Sano meille, milloin se tapahtuu. Mikä on sinun tulemisesi ja tämän aikakauden päättymisen merkki? 4 Jeesus vastasi heille: Varokaa, ettei kukaan eksytä teitä. 5 Sillä monet tulevat minun nimessäni ja sanovat: Minä olen Kristus, ja he eksyttävät monia. 6 Te saatte kuulla sodan ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää pelästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei vielä ole loppu. 7 Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja monin paikoin tulee nälänhätää ja maanjäristyksiä. 8 Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

9 Silloin te joudutte ahdistukseen, monia teistä tapetaan, ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden. 10 Silloin monet luopuvat, ilmiantavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan. 11 Monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monia. 12 Ja koska laittomuus lisääntyy, kylmenee monien rakkaus. 13 Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu. 14 Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan koko maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille, ja sitten tulee loppu.

Suuri ahdistus

23 Jos joku silloin sanoo teille: Katso, täällä on Kristus tai Tuolla, älkää uskoko. 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. 25 Tämän minä olen teille ennalta ilmoittanut. 26 Jos siis teille sanotaan: Katso, hän on autiomaassa, älkää menkö sinne, tai jos sanotaan: Hän on kammioissa, älkää uskoko sitä. 27 Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja näkyy länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. 28 Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.

Ihmisen Pojan tuleminen

29 Mutta heti noiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta, ja taivaiden voimat järkkyvät. 30 Silloin taivaalla näkyy Ihmisen Pojan merkki ja kaikki maan sukukunnat vaikeroivat, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan. 31 Suuren pasuunan soidessa hän lähettää enkelinsä kokoamaan hänen valittunsa neljältä ilmansuunnalta, taivasten ääristä niiden toisiin ääriin asti..

35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

36 Mutta sitä päivää tai hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä Poika, vaan Isä yksin. 37 Niin kuin oli Nooan päivinä, niin on oleva myös Ihmisen Pojan tullessa. 38 Niinä päivinä ennen vedenpaisumusta ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. 39 He eivät aavistaneet mitään, ennen kuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki mukanaan. Näin on myös silloin, kun Ihmisen Poika tulee. 40 Silloin on kaksi miestä pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään. 41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä: toinen otetaan, toinen jätetään.

42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä