Millä silmälasien linssit saa oikeasti puhtaaksi?
Naamasta tai mistä sitten tuleekin niin rasvaläikkää pinnoilla.
Kommentit (34)
Käyn kauppareissulla optikolla puhdistuttamassa, kuuluu palveluun. Satasen maksoi lasit muutama vuosi sitten.
Niitä sossun maksamia specsavereita ei millään.
Itsehän käytän hiekkapaperia karkeutta 200.
Fairya käytän minäkin, sitten huuhtelu kädenlämpöisellä vedellä, viimeksi viileää vettä, ja kuivaus nukkaamattomalla paperilla tai pehmeällä pyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kauppareissulla optikolla puhdistuttamassa, kuuluu palveluun. Satasen maksoi lasit muutama vuosi sitten.
Olet pelle ne lasit voi sotkeentua satakertaa vuodessa eri tilanteissa,saattaa optikolla hermot jos ravaat siellä joka toinen päivä.Kysyttiin varmaan yleisohjetta eikä sinun optikko keikkoja.
Saippua ja vesi. Ei kermainen saippua.
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä vettä, tippa fairyä ja kunnon pyyhe tai paperikäsopyyhe.
Kiitos koitan tätä. Olen niin sanotusti uusi lasien käyttäjä niin ei ole kaikki niksit vielä hallussa.
jos mikrokuituliina ei pyyhi nii antistaattinen kosteusliina
Optikko sanoi minulle että ei saa käyttää tiskiainetta, vaan mieluummin ihan tavallista käsisaippuaa, ei rasvaista. Fairy vie pinnoitteen.
Älä pyyhi kankaaseen, vaan käytä vaikka paperinenäliinaa pesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Optikko sanoi minulle että ei saa käyttää tiskiainetta, vaan mieluummin ihan tavallista käsisaippuaa, ei rasvaista. Fairy vie pinnoitteen.
Ei vie, kunhan ei laita raakana.
Vierailija kirjoitti:
Saippua ja vesi. Ei kermainen saippua.
Kermainen saippua my ass
Joistain optikkoliikkeistä saa vaahtosaippuaa, joka on aika kallista, mutta tosi riittoisaa. Linssit pysyvät parempina pidempään, kun puhdistaa oikealla aineella, ja sama pätee sankoihin, jos sattuvat olemaan muovia.
Vierailija kirjoitti:
Mikrokuituliinalla
Tällä saa vaan kaiken rasvan lääpittyä ympäriinsä ja linssit naarmutettua. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vie, kunhan ei laita raakana.
Tässä voi olla se, että pinnoitteita on kovin erilaisia. Minun lasit oli niin hirvittävän kalliit, että en ota riskejä yhtään, että kestävät pitkään.
Lämmintä vettä, tippa fairyä ja kunnon pyyhe tai paperikäsopyyhe.