Olenko ainoa, joka ei koskaan käy missään "tyttöjen illoissa" tms.
Mulla ei ole mitään ystäväpiiriä tai -porukkaa. Aika monta ystävää on, ja paljon kavereita, mutta eivät he toisiaan tunne. Voin käydä yhden kanssa kävelyllä ja toisen kanssa vaikka teatterissa, mutta mitään saunailtoja tai reissuja en ole koskaan harrastanut.
Kommentit (23)
Mä olen yksinäinen ihan omasta vapaasta tahdostani. Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut harrastusporukat tai bailu- ja saunaillat.
Tapaan entisiä työkavereitani (olen vaihtanut työpaikkaa) jonkinlaisissa tyttöjen illoissa muutaman kerran vuodessa, yleensä jonkun kotona ja inhimilliseen aikaan. Muita kavereitani näen hyvin erilaisissa yhteyksissä. Se, etten käy tyttöjen sauna-/bileilloissa, saatika niitä kaipaa, ei tarkoita, ettei minulla olisi ystäviä!
Mulla on kaksi eri "piiriä" joiden kanssa pidetään tyttöjen iltoja, viimeksi eilen oltiin yhden luona, syötiin, dokailtiin, käytiin baarissa ja pidettiin todella hauskaa!
Ens viikonloppuna on toisen jengin kanssa tiedossa leffa&ruokaravintolahappening. Molemmissa ringeissä on about 10 naista joista yleensä 6-7 pääsee paikalle. Molempien rinkien kanssa nähdään suunnilleen kerran kahdessa kuukaudessa.
Isä on kaikkien neljän lapsemme kanssa kotona kun minä juoksen tyttöjen illoissa :) .
Joskus sitten hän menee omien kavereidensa kanssa ja joskus menemme yhdessä ja otamme lapsille vahdin kotiin tai viemme heidän yökylään.
Toki tapaamme ystäviämme myös muuten, lasten kanssa, perheittäin tai ihan yksinkin. Sellaisia kavereita tai ystäviä joita ajattelin uuden kotimme tupaantuliaisiin kutsua on meillä yhteensä noin 80! ja lapset päälle. Joten tunnen syvää myötätuntoa yksinäisille. Kannattaa aloittaa joku harrastus tai tutustua ensin vaikka naapureihin, kyllä se siitä!