Mikä olisi hyvä ulkomaan kohde tammikuussa
Kommentit (10)
Siis haluatko rantalomaa? En tiedä miten jalat liittyy siihen. Edullisesti saat varmaa aurinkoa Egyptissä. Laadukkaita ai hotelleja, joten ei ole pakko kävellä kuin altaalta buffettiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko rantalomaa? En tiedä miten jalat liittyy siihen. Edullisesti saat varmaa aurinkoa Egyptissä. Laadukkaita ai hotelleja, joten ei ole pakko kävellä kuin altaalta buffettiin.
Kyllä. Rantalomaa tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Rantalomaa tarkoitin.
Silloin suosittelen oikeasti Egyptiä. Ota 5 tähden rantahotelli. Kaikki lähellä, lento suora, aurinkovarma kohde. En lähde enää tammikuussa Kanarialle paleltumaan.
Joku Floridan kaupunki. Tavallista, että liikutaan autolla joka paikkaan ja isoissa tavarataloissa on sähköistettyjä istumakärryjä joilla läskit ja muut liikuntarajoitteiset voivat liikkua kaupassa eikä tarvitse itse kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Joku Floridan kaupunki. Tavallista, että liikutaan autolla joka paikkaan ja isoissa tavarataloissa on sähköistettyjä istumakärryjä joilla läskit ja muut liikuntarajoitteiset voivat liikkua kaupassa eikä tarvitse itse kävellä.
Edullinen kohde? Jenkit on kyllä kallis maa ja lisäksi matkat maksaa älyttömästi.
Thaimaa on halpa. Lennot toki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Sopiikin hyvin tuohon ei liian kallis -kriteeriin.
Tallinna.