Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaksi ajo-opetus (opetusluvalla) siskon lapsille?

Vierailija
12.11.2024 |

Mitäs ajattelette? Ei taida olla esteitä lupa-asioissa? Ja kyseessä vain 2 oppilasta 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin autokouluopetusta, koska siellä muistetaan sanoa joka ikisestä asiasta ja liikennesääntömuutokdestakin. Yksittäisen ihmisen ajossa voi olla puutteita tai päähänpintttmiä. Esim. ajetaan lähellä ja kovaa vauhtia risteyksissä ja mutkissa, ja ties mitä muuta.

Vierailija
22/24 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi opettaa. Ei tarvi olla sukulainen eikä tarvi käydä opettajan kirjallisia. Riittää että on ollut itsellä ajokortti 2-v.eikä saa olla paljon sakkoja. Itse opetan omat lapset ja yli 80-v isä saa olla toisena ajattajana. Ajattajia saa olla 2.

Ajokortti on pitänyt olla yli 5 vuotta.

On ollut yli 30 vuotta ja moottoripyöräkortin ajoin erikseen. Isällä ollut 65 vuotta ja kuorma-autokorttikin melkein 60 vuotta. Lapsetkin on ajaneet peltoautoilla ja liikennesäännöt on tullut tutuksi mopokortin ajettua (sekä mopoauto ja traktorikortin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin autokouluopetusta, koska siellä muistetaan sanoa joka ikisestä asiasta ja liikennesääntömuutokdestakin. Yksittäisen ihmisen ajossa voi olla puutteita tai päähänpintttmiä. Esim. ajetaan lähellä ja kovaa vauhtia risteyksissä ja mutkissa, ja ties mitä muuta.

Opeteltavissa olevia asioita. Ajamalla oppii ajamaan, ei kirjasta lukemalla.

Vierailija
24/24 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut että isänsä opettaa (mulla ei ajokorttia) maksoin autokoulun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan