Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin suostua mieheni tahtoon kaikessa, miehestä tuli tyranni.

Vierailija
11.11.2024 |

Se kokeilu loppui siihen. Viittaan siis raamatun neuvoon avioliitossa jossa naisten tulee kaikessa suostua miehensä tahtoon. Jos mies pyytää jotain, se tehdään. Poislukien synti. Ei valitusta, ei mielenosoittamista. Aina iloinen ja tasainen luonne. Miehestäni tuli kokeilun myötä varsinainen kotityranni, joka yritti polkea minut maanrakoon joka välissä, ja surutta jätti kaikki hommat minun harteilleni, nekin jotka kuuluvat hänelle. Kun aloin taas pitämään puoleni, se käytös loppui. Ei mitään järkeä eikä toimi joka liitossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko komea mies niin haluat palvella siitä loppuelämäsi vai?

Vierailija
2/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko komea mies niin haluat palvella siitä loppuelämäsi vai?

Komea on, mutta välillä paskaluonteinen. Ja ei, en halua palvella. Enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hommat kuului hänelle ja jotka sitten tottelevaisuudesta teit?

Vierailija
4/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tahtoon voi suostua vain silloin kun se on omakin tahto, muutoin ei. Mies on naisen pää ja nainen saa tehdä päällään mitä tahtoo.

Vierailija
5/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hommat kuului hänelle ja jotka sitten tottelevaisuudesta teit?

Esim. nurmikon leikkaus, ja kaikki kotityöt jäivät minulle. Aiemmin teki osan näistä. Mies teki vain työnsä ja loppuajan meni omia menojaan ja harrasti. 

Vierailija
6/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tahtoon voi suostua vain silloin kun se on omakin tahto, muutoin ei. Mies on naisen pää ja nainen saa tehdä päällään mitä tahtoo.

Olin lukenut, että avioliitosta tulee onnellinen tällä menetelmällä. Varmasti tuleekin, miehelle. Mutta täytyy olla todella hyväluonteinen mies, jotta ei ala hyväksikäyttää ja käskyttää vaimoaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi