Silikonirinnat
Muutama päivä sitten kävin kylpylässä rentoutumassa, ja poreammeessa oli nuorehko, noin kolmikymppinen nainen, joka oli selvästi ylpeä muhkeista silikonirinnoistaan. Hän istui poreissa juuri niin, että rinnat nousivat vedenpinnan yläpuolelle, eikä niiden huomioimista voinut välttää.
Myöhemmin siirryin höyrysaunaan, ja hetken kuluttua sama nainen tuli perässä nyt alasti. Höyryä oli saunassa vain vähän, joten näkyvyys oli tavallista parempi, ja katseeni osui väistämättä hänen täydellisiin muotoihinsa. Täytyy sanoa, että olin aina pitänyt luonnollisia rintoja omana suosikkinani, mutta tämän kokemuksen jälkeen mieleni taisi muuttua. Se näky jäi mieleeni vahvasti.
Mitä mieltä sinä olet vievätkö luonnolliset vai silikonit voiton?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään pienistä tisseistä ja ei haittaisi, vaikka ei olisi käytännössä tissejä ollenkaan. Muodokas peppu on pääasia. Tissit on vauvoille. M40
Tähän lisäyksenä siis, että silikonit olisivat ehdoton ei, koska vartaloaan muokkaava nainen olisi täysin eri aaltopituudella.
Missä kylpylässä tänä päivänä sekasauna?
Luomu lähtökohtaisesti ykkönen, mutta yleispätevä vastaus on monitahoinen. Jos vaikkapa raskaus ja imetys on aiheuttanut suuria muutoksia, niin miksipä ei suorittaisi korjausta, jos kokee sen lisäävän hyvinvointia.
Huom.: silikonien ei tarvitse olla suuret. Julkkisnaisista esim Miley Cyrusilla on kaiketi tehdyt, mutta aika tarkkaan saa katsoa, jotta voi sanoa varmasti. Tosi hyvän näköiset yhtä kaikki.
Tisujen tärkein funktio, merkitys ja arvo on niiden käpälöintituntuma, siksi silikonimöykyt, samoin kuin läskimöykyt, ovat Ehdoton EI. Vain luonnollisen kokoiset (tämän päivän höpötyspuheessa pienet) tisut kelpaavat. Luonnollinen ihana tisu mahtuu kokonaan miehen kouraan, ja miehen toiseen kouraan se toinen ihana tisu. Evoluutio on niin järjestänyt, koska vain silloin on kummallakin ihana olla.
Itse tykkään pienistä tisseistä ja ei haittaisi, vaikka ei olisi käytännössä tissejä ollenkaan. Muodokas peppu on pääasia. Tissit on vauvoille. M40