Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makarooniin hinta taas nousi. Nyt oli s marketissa 0.55e pussi.

Vierailija
11.11.2024 |

Viimeksi kun ostin lähipäivinä,niin maksoi 0.41e. Jostain kumman syystä kyllä jäi makaroonit nyt ostamatta. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makarooooni.

Vierailija
22/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lopettaa syöminen kokonaan. Hengittääkään ei kannata kun ilmassa on niin paljon saasteita.

Tässä on ympäristöministeri Kaj Bärlund. Liikkumatta! Hengittämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpaa se silti on, vedä kitusiis vaan.;)

No onhan se halpaa mutta kyllä tuo inflaation vaikutus on ihan hatusta revitty, kauppiaat ihan selkeästi käyttäneet tilaisuutta hyväkseen. Turha väittää vastaan, olen kaupassa töissä ja tiedän että joka viikko nostetaan jonkun tuotteen hintaa ihan vain koska voidaan. Selityksillä "harva sitä huomaa, ei monikaan hintoja muista viime viikolta".

Vierailija
24/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se halpaa mutta kyllä tuo inflaation vaikutus on ihan hatusta revitty, kauppiaat ihan selkeästi käyttäneet tilaisuutta hyväkseen. Turha väittää vastaan, olen kaupassa töissä ja tiedän että joka viikko nostetaan jonkun tuotteen hintaa ihan vain koska voidaan. Selityksillä "harva sitä huomaa, ei monikaan hintoja muista viime viikolta".

Mä muistan vielä yli 20 vuoden takaa juhla mokan tarjouksen,kun alesta sai paketin 1.99e.

Vierailija
25/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomasin että coopin tuotteet kalliimpia kuin rainbow , vaihdon olessa meneillään coopit oli halvempia mutta kun rainbow loppu kallistui coop enemmän kuin mitä rainbow oli .luotiin kuva halvasta

Jep. Ostin ennen Rainbown mysliä, enää en osta cooppia. Hinta kallistunut minulle liikaa. Pärjään ilman mysliä. 

Vierailija
26/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen kauppias on ainakin keksinyt hyvän tavan keplotella hinnoilla. Ei päivitä niitä hyllyyn. Hyllyissä on aina ikivanhat halvemmat hinnat ja kuitista huomaa, että todellinen hinta on paljon korkeampi. Ei korjaa hintoja, vaikka palautetta saanut. Luottaa siihen, ettei asiakkaat huomaa tai vaadi korjausta. Tulee vaan illuusio halvemmasta kaupasta. 

Vierailija
27/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti, nyt menee jo valittaminen liian pitkälle.

Vierailija
28/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheinen kauppias on ainakin keksinyt hyvän tavan keplotella hinnoilla. Ei päivitä niitä hyllyyn. Hyllyissä on aina ikivanhat halvemmat hinnat ja kuitista huomaa, että todellinen hinta on paljon korkeampi. Ei korjaa hintoja, vaikka palautetta saanut. Luottaa siihen, ettei asiakkaat huomaa tai vaadi korjausta. Tulee vaan illuusio halvemmasta kaupasta. 

Rikollista toimintaa, nosta äläkkä ja vaadi tuote ilmaiseksi.

Vierailija
29/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä makaronipussi 0,19e s-marketissa.

Vierailija
30/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra spagetti 0,89 kilo @ alepa.

Vierailija
31/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljan tuottajahinta taas ei ole noussut, vaikka vijatuotteet kaupassa kallistuvatkin.

Vierailija
32/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuan hinta noussut 100% mutta tuet ei ole nousset yhtään.

Ei tukien pitäisikään nousta, vaan ihmisten pitäisi itse järjestää itselleen tulojen nostoa.

Ei tuo ole valtion tehtävä.

Vierailija
33/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Härmälän K-Marketin kauppiatar kävi itse laittamassa hintalapun leivälle. Innostuin vaikka vähän kallista olikin. Kassalla kieltäytyi myymästä ko hintaan koska erotus olisi ollut liian suuri? Itse se sen hintalapun laittoi. Tämä ei ollut ainoa alisuoritus, nykyisin en käy ko kaupassa enää lainkaan.

Vierailija
34/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kansa kuolee nälkään jos puolen euron pussi kaataa koko talouden.

Vierailija
35/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa makarooniin hinnan nousussa ärsyttää vain, et sitä on prosentuaalisesti nostettu liikaa mitä olis tarvis. Mut jos minäkin satun ohimennen näkemään jossain toisessa kaupassa halvemmalla,niin ostan sieltä. Viiden sentin noston nyt vielä ymmärtäisi.

Vierailija
36/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan vielä yli 20 vuoden takaa juhla mokan tarjouksen,kun alesta sai paketin 1.99e.

Mäyräkoiran sai alta 10 ,- , oi niitä aikoja.

Vierailija
37/65 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain oli Lidlissä kampanja, jossa oli Myllyn parasta 29 sentillä, kehuivat siinä kuinka katsoivat miten kallista makaronia on joka puolella ja että nyt ollaan kuluttajan puolella. Kampanjan päätyttyä meni 2-3 viikkoa ja nyt on hinta heilläkin nostettu kampanjaa edeltävästä 40 sentistä 50:een. Ja ennen vuotta -22 normaalihinta oli 20-25 senttiä eli kaksinkertaistunut parissa vuodessa.

Vierailija
38/65 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä 30.11.2024 Myllyn paras tumma makaroni 400g maksoi €0,69 kun muutama päivä sitten hinta oli €0,61 ja pari viikkoa aikaisemmin muistaakseni €0,43.Sen vieressä Tagliatelle pasta maksaa €1,99 kun se muutama päivä sitten maksoi €1,09 ja pari viikkoa sitten hinta oli vielä €0,89. Myllyn makaronin hinta noussut siis +60% ja tagliatelle pastan hinta +124%. Huolestuttavaa että tällaisen perusruoan hinta nousee noin rajusti.

Vierailija
39/65 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei ole varaa tehdä jauhen liha mukuroonilaatikkoa.

Vierailija
40/65 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät kuulemma tykänneet megasipsipusseista, siksi piennennettiin pusseja. Hinta ei pudonnut kuin 10snt :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme