Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lähestymisen jälkeen pakkien saaminen rankempaa naiselle kuin miehelle?

Vierailija
11.11.2024 |

Jos nainen tekee aloitteen ja lähestyy kiinnostavaa miestä, kokeeko hän torjunnan rankempana kuin jos aloitteen tekijänä on mies? Jos unohdetaan Huoris ja muut häiriintyneet incelit ja mietitään "tavallisempia" ihmisiä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä kurjaa se on molemmille. Monet naiset vain rakastavat uhriutua. 

Vierailija
22/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ei ratkaise vaan persoona. Olen saanut pakkeja ja antanut pakkeja, lähestymisiini on vastattu ja olen itse vastannut lähestymisiin.  Itsetuntoni ei ole kiinni satunnaisen henkilön romanttisesta kiinnostuksesta, kun en itsekään arvioi muita henkilöitä oman romanttisen itressini perusteella.

Kun alkaa arvostaa ystävyyttä enemmän, on helpompi navigoida parisuhteissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on naiselle kovempi kolaus 

Koska:

A. Miehille ihan normaalia saada pakit. Siitähän ihan vitsiäkin heitetään. Hehe. Voi aina heittää läpäks koko jutun ja elämä jatkuu.

B. Naisista puhutaan tyyliin reikä se on pingviinilläkin, eli ikään kuin miehille kelpaisi KAIKKI. 

Nainen kokee pakkeja harvemmin, jos koskaan elämänsä aikana ja sitten kun ne kokee eli törmää uskolliseen varattuun mieheen tai vain mieheen, jota ei ihan oikeasti kiinnosta ja valkkaa ketä panee > kokee nainen olevansa täydellisen vastenmielinen kun ei kelpaa. Mikä minussa on vikana jauhaminen alkaa.

Vierailija
24/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska:

A. Miehille ihan normaalia saada pakit. Siitähän ihan vitsiäkin heitetään. Hehe. Voi aina heittää läpäks koko jutun ja elämä jatkuu.

B. Naisista puhutaan tyyliin reikä se on pingviinilläkin, eli ikään kuin miehille kelpaisi KAIKKI. 

Nainen kokee pakkeja harvemmin, jos koskaan elämänsä aikana ja sitten kun ne kokee eli törmää uskolliseen varattuun mieheen tai vain mieheen, jota ei ihan oikeasti kiinnosta ja valkkaa ketä panee > kokee nainen olevansa täydellisen vastenmielinen kun ei kelpaa. Mikä minussa on vikana jauhaminen alkaa.

Höpsis. Itsetunnosta se on kiinni. Mä ainakin oon ainna tiennyt olevani upea, onpa joku yksittäinen mieshenkilö sitten siinä mielessä kiinnostunut tai ei. Esim itse tykkään vähän nörteistä hoikista miehistä, jos joku turhan ulospäinsuuntautunut salijanne on käynyt lähestymässä niin ei onnaa. Ei se tarkoita, etteikö hän olisi varmasti hyvin monen muun mieleen. 

Vierailija
25/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Noin yleensä miehet kokevat onnistumisen/voittamisen voimakkaammin mitä naiset ja naiset taas kokevat epäonnistumisen voimakkaammin. Eli naisille se on kovempi pala.

Toki yksilöissä eroa.

Vierailija
26/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kummalle on pahempaa. Mutta kyllä naiset tuntuu nöksähtävän, jos heidän lähestymisiään ei huomioi. Jotkut näyttävät kiukun suoraan, toiset epäsuorasti, jotkut suorastaan sekoavat ja rupeavat draamailemaan.

Vierailija
27/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin näin: rukkaset on pahin loukaus narsistille. Narsisteja on enemmän miessukupuolessa.

Jos ihminen on kuitenkin henkisesti normaali, hän kohauttaa olkiaan ja jatkaa elämäänsä ja ajattelee, että yritinpä edes, vaikkei se minusta tykännytkään. Ei torjutuksi tulosta mitään traumaa jää kummittelemaan.

Ja jatkaa elämäänsä ja yrittämistä, kun näkee jonkun joka kiinnostaa.

Itse olen tavannut enemmän naisnarsisteja. Naisissa on 80% enemmän narsisteja kuin miehissä.

Vierailija
28/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kummalle on pahempaa. Mutta kyllä naiset tuntuu nöksähtävän, jos heidän lähestymisiään ei huomioi. Jotkut näyttävät kiukun suoraan, toiset epäsuorasti, jotkut suorastaan sekoavat ja rupeavat draamailemaan.

Minä en ikinä ole suuttunut rehellisistä pakeista. Siitä olen kyllä "möksähtänyt"* jos  mies keksii kaiken maailman tekosyitä eli valehtelee, tai reagoi jotenkin muuten epäkypsästi. Esim uskomattoman moni "sairastuu" just sopivasti, sen sijaan että sanoisi ettei nyt hotsitakaan.

*miesten mielestä naisilla on vain 2 tunnetta, himokas tai vihainen. Se että en halua olla tekemisissä (esim myöhemmin lämmetä kun mies haluaisikin helppoa seuraa, tai olla edes ystävä) selittelijän tai valehtelijan kanssa ei kuitenkaan ole oikeasti mitään vihaisuutta, kunhan en vain näe enää syytä olla tekemisissä jonkun kanssa joka ei ole minulle rehellinen eikä suoraselkäinen. 

Vierailija
29/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä ole suuttunut rehellisistä pakeista. Siitä olen kyllä "möksähtänyt"* jos  mies keksii kaiken maailman tekosyitä eli valehtelee, tai reagoi jotenkin muuten epäkypsästi. Esim uskomattoman moni "sairastuu" just sopivasti, sen sijaan että sanoisi ettei nyt hotsitakaan.

*miesten mielestä naisilla on vain 2 tunnetta, himokas tai vihainen. Se että en halua olla tekemisissä (esim myöhemmin lämmetä kun mies haluaisikin helppoa seuraa, tai olla edes ystävä) selittelijän tai valehtelijan kanssa ei kuitenkaan ole oikeasti mitään vihaisuutta, kunhan en vain näe enää syytä olla tekemisissä jonkun kanssa joka ei ole minulle rehellinen eikä

Okei. Sä ootkin fiksu. Mut monelle naiselle on ollut kova paikka, kun en ole lämmennyt. On ruvettu kiukkuilemaan, mököttämään ja draamailemaan. -sama

Vierailija
30/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä hoitaa nämä ns. lähestymiset vähän huomaamattomammin, joten ei sitten tule myöskään niin noloja tilanteita, jos toinen ei näytä syttyvän.

Vierailija
31/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen itsetunto murenee kun saa pakit.

Mutta miksi? Ja miksi miehellä ei yleensä murene?

Koska mies. Ei se muuta tarvitse. Miehen "pitää" olla tietynlainen. Miehen "pitää" tehdä tietyt asiat. Koska mies. Ne perinteiset, sidotut, roolit kelpaavat aina tekosyyksi olla tekemättä mitään

Vierailija
32/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Suurin syy sille, että nainen ei ole tottunut pakkeihin on se, että silloin pitäisi tehdä itse jotain...jotta voisi saada ne pakit... Se aloite kun on aina ulkoistettu miehelle (siis pakit) ja ne "onnistuneet" (eli ne, joista muodostuu parisuhde) nainen omii itselleen toteamalla, että hän teki todellisuudessa sen aloitteen. Yhden kulmakarvan asennolla. Tjsp.

Veikkaan, että naiset ovat vaan laiskoja. Ja taipuvaisia narsismiin.

Vierailija
33/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yleensä hoitaa nämä ns. lähestymiset vähän huomaamattomammin, joten ei sitten tule myöskään niin noloja tilanteita, jos toinen ei näytä syttyvän.

Niin huomaamattomasti että lähestymisen kohde ei edes huomaa sitä :D

Vierailija
34/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyä naisia nykysuomessa? Höpötät ihan sekavia.

Vierailija
35/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tunnesäätelyn kehittyneisyydestä, ei sukupuolesta.

Vierailija
36/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan kuin joku hymy nyt olisi 100% selkeä merkki. Samaan aikaan saa sitten kuulla, että ei naisen perus kohteliaisuus tai hymy, iloisuus ym. ole mikään kutsu treffeille, suhteeseen tai muuta ja miehet ymmärtää väärin jne.

Avaisitte vaan naiset ne suunne jos meinaatte aloutteen tehdä. Ei se niin hankalaa ole.

Vierailija
37/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset antavat vain vihjeitä, joista sitten pitäisi päätellä hänen haluavan lähestymistä. Arvailepa siinä sitten.

Vierailija
38/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan kuin joku hymy nyt olisi 100% selkeä merkki. Samaan aikaan saa sitten kuulla, että ei naisen perus kohteliaisuus tai hymy, iloisuus ym. ole mikään kutsu treffeille, suhteeseen tai muuta ja miehet ymmärtää väärin jne.

Avaisitte vaan naiset ne suunne jos meinaatte aloutteen tehdä. Ei se niin hankalaa ole.

Niin no, yleensä nuo keskustelut etenee vaiheittain. Hymy ja peruskohteliaisuus on ns. hyväksyntä keskustelun jatkamiselle. Keskustelun edetessä selviää, onko kiinnostusta jatkaa keskustelua vai ei. Kun on tarpeeksi jatkettu, kyllä sitte yleensä voi molemminpuolin päätellä, että onko minkä tasoista kiinnostusta. Ja jos ei voi päätellä, mutta esim. pakko lähteä, niin ainahan voi varovasti kysyä, että nähdäänkö toisenkin kerran. Sekin jättää vielä auki, että missä merkeissä.

Vierailija
39/39 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin no, yleensä nuo keskustelut etenee vaiheittain. Hymy ja peruskohteliaisuus on ns. hyväksyntä keskustelun jatkamiselle. Keskustelun edetessä selviää, onko kiinnostusta jatkaa keskustelua vai ei. Kun on tarpeeksi jatkettu, kyllä sitte yleensä voi molemminpuolin päätellä, että onko minkä tasoista kiinnostusta. Ja jos ei voi päätellä, mutta esim. pakko lähteä, niin ainahan voi varovasti kysyä, että nähdäänkö toisenkin kerran. Sekin jättää vielä auki, että missä merkeissä."

Teoriassa ihan loogista. Ja järkevää. Pieni kompastuskivi tosin. Useimmille se keskusteleminen tuntuu olevan mahdotonta. Ei saada edes suuta auki. Yksin puhuminen ei kauaa kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi