Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on muodikasta luopua kahvista- voisitko sinä?

Vierailija
11.11.2024 |

Tilalle vaikka macha latte

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lopettaa, ei ole addiktiota. Yleensä juon aamuisin ison mukillisen enkä muuten ollenkaan. Joskus reissussa on hotellin aamiaisella niin pahaa kahvia että olen sit sen viikon tai jotain ilman, ei tee tiukkaa. Pahempi mulla on suklaa-addiktio joka sen aamukahvin kanssa maittaakin. 

Vierailija
22/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin vaihdevuosioireiden takia. Sain kahvista kuumia aaltoja, ja ne loppuivat kahvin juonnin lopettamisen jälkeen.

Kokeilepa kylmää kahvia. Itse huomasin eräänä hellekesänä kuumassa asunnossa kylmän kahvin olevan ainoan juoman, joka virkisti. Kylmät sekä huoneenlämpöiset vesi, mehu ja limsa tulivat saman tein ihosta ulos, vaan ei kahvi. Kahvina siis peruskahvia pannullinen, mutta heti suodatuksen jälkeen virta pois. Kun se oli jäähtynyt lähes huoneenlämpöiseksi, kannu jääkaappiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe järkevänä asiana luopua kahvista kokonaan.Se pitää ruuansulatukseni toiminnassa.

Kokeilin teehen siirtymistä, ei ollut minulle sopiva.

Olen myös huomannut tutkimustuloksia ,että kahvi on kohtuullisesti juotuna terveellistä.

Joten jatkan kahvinjuontia.

Vierailija
24/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yhden pienen kupillisen päivässä enkä koe tarvetta siitä luopua. Sillä on paikkansa mun päivärytmissä. 

Vierailija
25/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille en suosittele.

Vierailija
26/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
27/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa muotia. Joskus nauran muodille. Tai aika usein.

Vierailija
28/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luopuisin. Rakastuin jo ysärillä italialaisten paahtimoiden kahviin. Suomalaisesta suodatinkahvista en niin perusta.

Vierailija
29/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on terveellistä. Aika on sellainen että kaikesta pitäisi luopua, sokeri, leikkeleet, makkara, kahvi, einekset, vaalea leipä, peruna...jäljelle jää lopuksi vain ruisleipä ja tofu. Hyvää ruokahalua

Vierailija
30/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ei ole mitään perusteltua syytä. Kunhan nyt joku "asiantuntija " heittää ajatuksen ilmoille ja kohu on käynnissä...hetken. Ja sitten juodaan kahvia kuten ennenkin. 

Vierailija
31/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi noudattaa jotain muotioikkua?

Vierailija
32/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä iso 3 dl kuppi tummapaahtoista kahvia, voilla leivottu korvapuusti ja nautinnollinen hetki puutarhassa kesäisin. En lopeta ikinä. 

Vierailija
33/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, minulla on 25 pkt kahvia kotivarana. Taidan juoda ne ensin ja päätän sitten.

Vierailija
34/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hajua mikä milloinkin on "muotia".Kahvi on viimeinen mistä luopuisin.

Vierailija
35/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin jo 3 kuppiin päivä sen kofeiinin takia jota löytyy vielä illalla jos juo aamulla, puolittuu hitaasti. Nukkuu paremmin. Kofeiiniaddiktio aiheuttaa myös aivosumua.

Vierailija
36/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta sitten jo! Ei tehnyt tiukkaakaan. Uni parani niin paljon, että ei ole ollut kahville tarvetta. 

Vierailija
37/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikaista on tällä hetkellä se ettei ole varaa kahviin. Köyhyys on 2020-luvun uusi musta. Kiitos tästä hallituksemme.

Vierailija
38/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lopettaa, ei ole addiktiota. Yleensä juon aamuisin ison mukillisen enkä muuten ollenkaan. Joskus reissussa on hotellin aamiaisella niin pahaa kahvia että olen sit sen viikon tai jotain ilman, ei tee tiukkaa. Pahempi mulla on suklaa-addiktio joka sen aamukahvin kanssa maittaakin. 

Sulla on sokeriaddiktio, sokeri on yhtä riippuvuutta aiheuttavaa kuin kovat huumeet.

Vierailija
39/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiiski ja vastaan kaikki suosituksia ja muotivirtauksia, joten korkeintaan lisään mustan kahvin ryystämistä.

Vierailija
40/41 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhaahah mitäs juotte juhla mokaa, ostakaa parempaa ja juokaa vähemmän, peskää sitä keitintä, älkää keittäkö liikaa!

https://www.arvidnordquist.fi/kahvi/Inspiraatio/Keita-hyvaa-kahvia/

PS KAADA VESI JOLLAIN MUULLA KUIN KEITTIMEN KANNULLA!