Asentaako huoltomies pesukoneen kun irrottivat sen putkiremontin aikaan?
En ymmärrä?maksoin itse asennuksen aikoinaan enkä sitä itse osaa asentaa.
Kommentit (11)
Kyllä mä vaatisin, että se asennetaan takaisin, jos kerran se on huoltomiesten pitänyt irrottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä vaatisin, että se asennetaan takaisin, jos kerran se on huoltomiesten pitänyt irrottaakin.
Pitääkö siis soittaa huoltoon??
Meillä piti kylppäri tyhjentää kaikesta omasta ennen remontin alkua eli myös pesukone piti siirtää pois. Miten teillä oli ohjeistus? Jos oli pyydetty tyhjään, niin ei ole heidän homma asentaa. Jos koneen jätti luvan kanssa, niin olettaisi sen myös olevan takaisin asennettu.
Vierailija kirjoitti:
Luin taloyhtiön sivuilta ettei kuulu taloyhtiön vastuulle mutta miten menee remontti tilanteissa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asentaa
Näin ainakin minulla kun oli putkiremontti, eikä erillistä maksua oteta asennuksesta. En tiedä onko käytäntö muualla eri , asun vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö siis soittaa huoltoon??
No ei missään nimessä uuvatti
Vierailija kirjoitti:
Meillä piti kylppäri tyhjentää kaikesta omasta ennen remontin alkua eli myös pesukone piti siirtää pois. Miten teillä oli ohjeistus? Jos oli pyydetty tyhjään, niin ei ole heidän homma asentaa. Jos koneen jätti luvan kanssa, niin olettaisi sen myös olevan takaisin asennettu.
Ei tullut ohjeita ja itse siirsivät sen
Ei huoltomies, vaan putkiremppamies. Meillä remppamiehet irrottivat ja siirsivät sen pois rempan tieltä ja kävivät sitten asentamassa paikoilleenkin.
Up