Nyt on muodikasta luopua kahvista- voisitko sinä?
Kommentit (41)
Olen luopunut jo noin 10 vuotta sitten.
Olen luopunut. Pahensi esivaihdevuosioireita.
Miksi luopuisin, kun kahvihan on sopivassa määrin juotuna terveellistä?
En ikinä. Ainoa syy miksi nousen aamulla sängystä.949
Olen yliherkkä kofeiinille, joten lopetin kahvin juomisen jo vuosia sitten. Kofeiinitonta voin juoda, koska pidän kahvin mausta, mutta ei sitäkään ole tullut moneen vuoteen ostettua.
Luovuin kolme vuotta sitten, kun tajusin ettei siitä mitään hyötyä ole ja itse asiassa maistuu ihan helvetin pahalle.
Olen joskus pitänyt kahvittomia kausia kokeilumielessä mutta en halua luopua siitä kokonaan. Juon vain aamuisin. En seuraa trendejä vaan kehoni ja mieleni signaaleja.
En ole ikinä edes aloittanut kahvin juomista. Pahan makuista, hajuista ja siitä tulee jano. N36
En juo. Onhan kahvi hyvää, mutta sen juomisesta tulee ahdistunut olo. Ei todellakaan ole sen arvoista.
Lopetin vaihdevuosioireiden takia. Sain kahvista kuumia aaltoja, ja ne loppuivat kahvin juonnin lopettamisen jälkeen.
Olen vähentänyt. Juon enää neljä kupillista päivässä.
Minä luovuin. Iltapäivän jatkuvat sumutus on tipotiessään, samoin aamulla nouseminen on helpompaa.
Yksi ikävä juttu tässä kuitenkin on. Kahvin juojat haisevat todella pahalle. Olisinpa tämän tiennyt aikaisemmin, niin olisin lopettanut jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus pitänyt kahvittomia kausia kokeilumielessä mutta en halua luopua siitä kokonaan. Juon vain aamuisin. En seuraa trendejä vaan kehoni ja mieleni signaaleja.
Tämä! Itsekin vähensi pääosan kahvin kulutuksesta noin 5v sitten ja juon vain yhden mukillisen ( muumikoko) aamulla. Tämä on keholleni paras, trendeistä en ole niin kiinnostunut.
En näe tarvetta, pääsääntöisesti juon yhden kupin päivässä, joskus harvoin kaksi.
Oikeistoko näitä spämmää, että on kiva asua 10 neliön asunnossa ja kahvistakin pitää luopua koska se on niin kivaa? Koska on tuhottu suomen talous niin pitää alkaa markkinoida köyhyyttä harrastuksena ja elämäntapa valintana?
En ole vielä aloittanutkaan. T:47v
En ymmärrä miksi sitä litkua tuli juotua 20 vuotta. Ihan täysin tottumuksesta tuli juotua aamukahvit, mutta en ole kaivannut lopettamisen jälkeen. Aamukakat tulee ihan samalla tavalla ilman kahviakin.
Voisin, mutta ei huvita. Nautin laadukkaasta kahvista.
En luovu.