Kuinka usein isät ottavat uimahallissa pikkulapset pukuhuoneeseen?
Kysymykseni on osoitettu miehille, koska itse olen nainen enkä ole koskaan käynyt miesten pukuhuoneessa/suihkutilassa .
Mietin vaan, kun itse olin yhtenä päivänä eräässä kylpylässä, joka oli ihan täynnä asiakkaita. Kiinnitin huomiota siihen, että naisten pukuhuoneessa/suihkutiloissa oli tosi paljon taaperoikäisiä lapsia. Tulee vaan mieleen, että kuinka paljon sitten miesten puolella on näitä pikkulapsia? Toki jos lapsi on joku 4+ vuotias , niin varmaan silloin jo lapsi menee oman sukupuolen mukaan pukuhuoneeseen, jos on samaa sukupuolta oleva aikuinen (oli se sitten vanhempi, mummo, ukki, eno, täti) mukana ja varsinkin 7+ ikäisten on jo oikeastaan pakko mennä vaikka yksin oman sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen. Mutta jos on 0-3-vuotias, niin silloin on mielestäni ihan sama, että meneekö isän vai äidin kanssa pukuhuoneeseen/peseytymistiloihin.
Kommentit (24)
Lapset kuuluu äidin kanssa naistenpuolelle.
Olen nähnyt usein isiä pikkulapsineen uimahallin peseytymistiloissa.
M60+
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Saatte myös kommentoida, että jos olette perheenä menossa uimaan, niin millä perusteella päätätte, että kumpi teistä, isä vai äiti, ottaa taaperon pukuhuoneeseen?
Miehet tekevät seksuaalirikoksia lapsia kohtaan, eli ilman muuta naisten puolelle kannattaisi ottaa
Päivän uintiretken kruunaa kieltämättä se että ennen kotiin lähtöä saadaan miesten puolella porukalla tehdä hyvää ja nauttia, aah, ihanaa että kunnat ja kaupungit ihan verovaroilla rakentaa meille tällaisia nautinnon helmiä kuin uimahallit.
T. HiMo uimari
Meillä on poika ja tyttö. Poika on mennyt pienestä asti isänsä kanssa pukuhuoneeseen, tyttö minun (äitinsä) kanssa. Ainoastaan jos minä tai mies on mennyt yksin lasten kanssa, sitten on alle kouluikäinen otettu sille puolelle jonne aikuinenkin on mennyt.