Missä on Meja?
Monta kuukautta ollut pelkkää hiljaisuutta. Ei ilmeisesti ole tullut uusia kohteita.
Kommentit (43)
Nyt on instassa vuodatus. Harmi kun matiaksen firma tais mennä nurin samaan syssyyn. Remppamies tietää kyllä ettei noilla mejan kaarilla tulosta tehdä.
Ai, minä luulin että tämä on se All 'bout the Money -Meja. No, hänestä ei ole kuulunut mitään vuosikymmeniin.
Kaarilla sisustaja-Meja. Viisikymppinen ja ainakin 15-v nuorempi rakas. Perustivat yhteisen firman ja ilmeisesti M. veti rahat ja jätti rempasta vastanneen kumppanin pulaan. En olisi luottanut tuohon minäminä-naiseen ikinä.
Eikö niillä pitänyt olla joku uusi asuntokuvio? Vuokra-asunto, jonka remppaavat ja menee Air B&B?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Meja?
Meja Hynynen, MejaDesign, se sisustus-asunto-remppaaja-asuntosijoittaja-somettaja. Omistaa lukuisia remppaamiaan asuntoja ja lyhytvuokraa niitä, nyt kun flippaaminen ei oikein asuntomarkkinoiden tilanteen takia onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Meja?
Ei noin vaan av-tyyliin: ketä se on?
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä luulin että tämä on se All 'bout the Money -Meja. No, hänestä ei ole kuulunut mitään vuosikymmeniin.
Niin minäkin :D
Vierailija kirjoitti:
🥱🥱🥱
Onhan tämäkin vaihtelua ikuiseen hellapoliisiin ja muihin.
Ei oo rahaa uusiin kohteisiin, kun kaikki vanhat flippikohteet myymättä, ja Meja ei myy markkinahintaan.
Eronneet ovat. Eikä sopuisa ero.
Luulen, että Meja halus erota ja Matias laittaa kapuloita rattaisiin. Matias teki niin paljon työtä ja saiko palkkaa? Siinä on kiva soppa, kun on yhteinen yritys ja asuntolainoja.
Vierailija kirjoitti:
Eronneet ovat. Eikä sopuisa ero.
Luulen, että Meja halus erota ja Matias laittaa kapuloita rattaisiin. Matias teki niin paljon työtä ja saiko palkkaa? Siinä on kiva soppa, kun on yhteinen yritys ja asuntolainoja.
Painajainen. Jos toinen ei halua jakaa omaisuuttaan/yhteistä yritystä Onneksi ei ole tuollaisia sidoksia.
En usko hetkeäkään, että Meja oli se, joka halusi erota. Varmasti oli Matias, joka oli kyllästynyt Mejan käskytykseen.
Matiashan teki konkurssin, ilmeisesti loppui firmasta rahat, kun teki ilman palkkaa yhteisen firman eteen (kun ne useat asunnot ei menneetkään kaupaksi) ja ei sitten ehtinyt ja jaksanut enää oman firman nimissä tehdä töitä. Matias vaikuttaa edelleen todella uupuneelta, pakko on vaan painaa duunia, kun on niin isot velat taatusti niskassa. Selkä kipeänäkin Meja pakotti hänet raatamaan.
Ja Meja tuskin oli mikään mukava äitipuoli, vaikuttaa ihmiseltä, joka ei yhtään tykkää lapsista, vain koirista.
Toivottavasti saavat asunnot edes jollain hinnalla myydyksi, että Matias pääsee tuosta kuviosta vapaaksi ja saa jatkossa hyötyä osaamisestaan ihan vain itse. Tekee jatkossa hienoja remontteja järkevästi, ilman järjettömän aikaavieviä yksityiskohtia ja ihmeellisiä materiaalisekoiluja.
Mejan materiaalivalinnat menivät kerta kerralta vaan ihmeellisempään suuntaan, ihan liikaa eri sävyjä ja tekstuureita. Sen takia kauppa ei käynyt. Nata tekee järkiremppoja ilman ylenpalttista kikkailua ja bisnes kukoistaa.
Eikös ne yhdessä tehneet eropostauksen?
Nyt Meja taas postailee instaan😊 pian on uutta remppamatskuu kun vaan saa myytyä eka jonkun vanhan kohteen eka niin sit pääsee tekemään sitä, missä on paras, eli suunnittelee isoja remppoja🤗
Kuuma huuma on ohi. Miehen ja asuntojen kanssa.