Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullakin rahat lopussa ja vinkkejä kaipaan

Vierailija
10.11.2024 |

Palkka tuli 31.10. Sai laskut ja muut pakolliset menot maksettua,mutta Tein silleen tyhmästi, että sijoitin pörssiin ja muihin sijoituksiin kaikki jäljelle jääneet rahat. Lisäksi ostin lomamatkan jouluksi, joten luottokorttikin on höylätty tappiin.

Mikä nyt neuvoksi? Seuraava palkka tulee vasta 29.11. Säästötilillä olisi 10 000€, mutta sieltä en halua varoja käyttötilille siirtää, enkä halua osake- tai rahasto-osuuksiakaan myydä.

Eikö muka mikään taho auta pientä ihmistä tällaisessa tilanteessa? Ollaan oikeasti ongelmissa ja ensiviikolla nähdään nälkää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Olisit väittänyt tuhlanneesi rahasi jonkin ihan turhaan ja osakesalkussa on miljoonia. 

Vierailija
2/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Olisit väittänyt tuhlanneesi rahasi jonkin ihan turhaan ja osakesalkussa on miljoonia. 

Miksi valehdella?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua varojasi käyttää, sinulla alkaa pitkähkö vesipaasto.

Vierailija
4/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idari. Saatko sä jotain seksuaalista tyydytystä näistä trollauksistas? Mene ruokajakeluun, hae töitä ja lopeta se sönkötys ja mölinäs. 

Vierailija
5/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idari. Saatko sä jotain seksuaalista tyydytystä näistä trollauksistas? Mene ruokajakeluun, hae töitä ja lopeta se sönkötys ja mölinäs. 

SÄÄSTÖTILILLÅ 10 000 EGEE

Vierailija
6/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zervuska haidis! Om limakud ziero. Dökdek. Dlää. Krr ksskss, nati. Vlöpriä ze ze. Vuora oljii.

Vierailija
7/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vafanculo

Vierailija
8/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vinkkejä ei ole tullut kuin vesipaasto.

Kuukauden vesipaasto kuulostaa aika hurjalta. Voinko laittaa sekaan vaikka varpaankynsiä ja keittää niistä keiton?

Vierailija
9/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitit pörssiin?

Olisit sijoittanut Trumpin presidenttiyden ja tuplannut massit!

Vierailija
10/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on säästötilillä rahaa ja sieltä en todellakaan ota rahaa koska säästän autoon rahaa. Syön jotain kalapuikkoja ja sämpylöitä vaikka kuukauden jotta ruokalasku olisi mahdollisimman pieni joka kuukausi. Minun pitää säästää vielä 7 kuukautta. Olen työtön mutta olen tehnyt pimeitä töitä ja olen saanut niistä tänä vuonna 5500 euroa. Auto maksaa noin 10000 euroa ja tonni pitää säästää vielä.

Vierailija
11/11 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kassakaapissa jotain 47000 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan