Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reissutyöt lapsiperheessä

Vierailija
10.11.2024 |

Miten kuuluisi suhtautua tällaiseen tilanteeseen, jossa puoliso on päättänyt rueta tekemään reissutyötä toisella puolella Suomea eli kävisi kotona lähinnä viikonloppuisin. Työkavereina on vain vastakkaista sukupuolta olevia, joka sekin epäilyttää. Lapsia on kuusi ja nuorin pieni vauva. Tuntuu kohtuuttomalta lykätä kaikki vastuu minulle. Toisaalta eihän toista voi lähtemästä kieltääkään. Olisiko paras ratkaisu tässä tilanteessa erota heti, kun luulen, että se on edessä jossain vaiheessa kuitenkin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Ihan sama keitä muita siellä on, ei puolisoa voi jättää yksin kuuden lapsen kanssa ellei ole sota.

Vierailija
2/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siltä se tuntuukin vaan toinen on jo ilmeisesti päättänyt jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu. Nyt kova kovaa vasten. Toisi vaan pyykkinsä sulle perjantaisin. Tosi romanttista. Ja odottais kaikenlaista palvelua ja herkkuja, kun on niin odotettu. Tällaisesta haaveilee. Olishan se kivaa, mut sähän olisit aivan loppu.

Vierailija
4/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ilmaissut, että en tykkää yhtään ajatuksesta, mutta on kuulemma niin kiva työpaikka, ettei halua joutua vaihtamaan. Milläs sitä lähtemästä estää?

Vierailija
5/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä töitä lähempänä tarjolla? Jos ei, niin onhan tuo mahdollisuus työllistyä ja osoittaa työhalukkuus. Voi myös olla, että voi tehdä pitkää päivää ja olla vain 4 päivää toisella paikkakunnalla. Mietin vaan että millaisella työpaikalla ei ole sekä miehiä että naisia. Oletko provo kun lapsiakin noin paljon?

Vierailija
6/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ilmottautunut vapaaehtoiset siirtymään toiselle puolelle Suomea "talon sisällä" vai laittaako työnantaja komennukselle?

Vierailija
7/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ilmaissut, että en tykkää yhtään ajatuksesta, mutta on kuulemma niin kiva työpaikka, ettei halua joutua vaihtamaan. Milläs sitä lähtemästä estää?

Siis mites tää nyt meni? Muuttaako työpaikka vai mikä juttu tää on?

Vierailija
8/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Miksi ette voi yhdessä muuttaa sinne missä on miehen työt?

Vierailija
9/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT nainen.   On selvää että looraaminen naisen mielessä jo.

Vierailija
10/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalalla on, jossa ei paljon naisia ole. Työt taitaa toki olla aika kiven alla siellä, mutta tuntuu silti kohtuuttomalta jättää kaikki minulle varsinkaan kun rahasta ei ole edes pulaa. En ole provo. Kyllä meitä monilapsisia perheitä on moniakin ainakin täällä kehyskunnissa.

Vierailija
11/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempi mies joka vain antaa rahaa ja pysyy poissa. Häntä se enemmän harmittaa maksaa talosta vuokraa/ lainaa,sähköt,vedet, eikä itse pääse edes niistä nauttimaan. Itse nauttisin kun mies on pois jaloista. Ei se kuiten kun viikonloppuna tuo pyykit pestäväksi, syö ja löhöää. Eli arkipäivää parhaita.

Vierailija
12/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko ilmottautunut vapaaehtoiset siirtymään toiselle puolelle Suomea "talon sisällä" vai laittaako työnantaja komennukselle?

Komennukselle hamaan tulevaisuuteen asti, kun tällä työnantajalla ei näillä seuduilla enää paljon töitä ole.

Vierailija
13/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. sillöä on joka paikkakunnalla sivuhoitoja. vakio kaarti. ihmekkös kun noin haluu tuota.  älä oo sinisilmäinen

Vierailija
14/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komennukselle hamaan tulevaisuuteen asti, kun tällä työnantajalla ei näillä seuduilla enää paljon töitä ole.

Miksi et muuta lasten kanssa sinne?

Vierailija
15/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mites tää nyt meni? Muuttaako työpaikka vai mikä juttu tää on?

Tää juttu om trolli.

Muka kuusi lastakin.    Mamma puskenut täyspäiväisesti kakaroita.

Jos olisi totta, niin kuka tahansa lähtis pakoon tuollaista laumaa.  Hyvä kun vkonlopun kestäis tommosta sakkia.

Vierailija
16/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haiskahtaaaaa, nyt sto, erooooo

Vierailija
17/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset? Miksi ette voi yhdessä muuttaa sinne missä on miehen työt?

Yläasteelaisesta vauvaan välillä. Hankala olisi vaihtaa kaikkien koulut ja talokin on lähes mahdoton myydä. Eikä ole mitenkään sanottua ettei siirry taas johonkin muualle. Ja vaimo on kylläkin lähdössä.

Vierailija
18/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on lähdössä Porvooseen duuniin.

Vierailija
19/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen parempi mies joka vain antaa rahaa ja pysyy poissa. Häntä se enemmän harmittaa maksaa talosta vuokraa/ lainaa,sähköt,vedet, eikä itse pääse edes niistä nauttimaan. Itse nauttisin kun mies on pois jaloista. Ei se kuiten kun viikonloppuna tuo pyykit pestäväksi, syö ja löhöää. Eli arkipäivää parhaita.

Vaimo on kyseessä.

Vierailija
20/27 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennusalalla on, jossa ei paljon naisia ole. Työt taitaa toki olla aika kiven alla siellä, mutta tuntuu silti kohtuuttomalta jättää kaikki minulle varsinkaan kun rahasta ei ole edes pulaa. En ole provo. Kyllä meitä monilapsisia perheitä on moniakin ainakin täällä kehyskunnissa.

Valehtelet niin että nokka tutisee,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän