Onnittelitko lastesi isää tänään, vaikka olette eronneet.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mistä lasten isää pitäisi onnitella oli erottu tai ei?
Minä onnittelin siitä, että hän on hyvä isä lapsillemme.
En ole onnitellut eron jälkeen. Huono isä on ollut. Miksi onnittelisin?
En. Aikuiset lapset kävivät isällään. Omaa isääni muistettiin siskon kanssa jo eilen, kun sisko ei tänään ehtinyt isälle.
Onneksi exä ei onnitellut. Ei onnitellut lapsetkaan, mutta tietävät, että pidän tälläisiä teennäisiä juhlapäiviä lapsellisina ja parempi kuin niitä ei mitenkään juhlisteta.
Minun suvussa ja tuttavapiirissä on ollut tapana onnitella kaikkia isiä isänpäivänä. Toki omia isiä erityisesti, mutta semmoinen perus "hyvää isänpäivää" viesti ei liene paljoa vaadittu. Toki jos ei ole missään tekemisissä muutoin niin sitten ehkä ei.
Miksi onnittelisin? Enhän minä onnittele esimerkiksi ystävieni isiäkään, vaikka ovatkin aikaansaaneet hienoja ja minulle rakkaita ihmisiä. Onnittelen isänpäivänä vain minulle rakkaita isejä. Eli omaa isääni ja esimerkiksi miespuolisia ystäviäni, jotka ovat isejä.
Onnittelin lasten isää, niinkuin aina isänpäivänä. Erosta jo toistakymmentävuotta ja hyvissä väleissä elellään.
Elämä tuo ja vie, taaksepäin on turha katsella. Lapset aikuisia ja jo lapsenlapsiakin, jotka kovin rakkaita papalle.
Laitoin viestin ja onnittelin. Samoin ex-mieheni onnittelee minua äitienpäivänä. Hyvä isä lapsille, vaikka olemme eronneet.
En onneksi lisääntynyt isäni kanssa, joten en onnitellut. Lapsetkaan eivät onnitelleet, vaan toivottivat hyvää isänpäivää kukin omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelit siitä, että exäsi pytyy minimiin, mitä mieheltä voi vaatia?
Mistäkähän olisin onnitellut. Ai niin, lapsista ei tullut Wt kansalaisia, koska erosimme hyvissä ajoin. En kuitenkaan onnitellut, koska hänen mielestä Wt on hieno perinne.
En ymmärrä, miksi pitäisi onnitella. Yleensähän vain toivotetaan hyvää isänpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Minun suvussa ja tuttavapiirissä on ollut tapana onnitella kaikkia isiä isänpäivänä. Toki omia isiä erityisesti, mutta semmoinen perus "hyvää isänpäivää" viesti ei liene paljoa vaadittu. Toki jos ei ole missään tekemisissä muutoin niin sitten ehkä ei.
"Hyvää isänpäivää" ei ole onnittelu. Se on toivotus. Eihän myöskään "hyvää joulua" ole mikään onnittelu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut? Ehkä mieluummin olen siitä kiitollinen ja onnellinen. Enkä epäile etteikö lasten isäkin olisi ei jän siihen onnea tarvitse.
Molemmat ihan tärkeitä rooleja.