Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnittelitko lastesi isää tänään, vaikka olette eronneet.

Vierailija
10.11.2024 |

Minä lähetin onnitteluviestin, niin kuin joka vuosi. Erosimme 2013.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ei hän yhtään vähemmän ole lapsemme isä vaikka olemme eronneet.

Vierailija
2/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta käytin muutaman hetken häntä ajatellen. Se riittänee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä onnitellaan omaa isää.

Vierailija
4/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole minun isä. Lapsen kuljetin isänsä luona käymään ja toisen sinne patistelin myös.

Vierailija
5/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lasten isää pitäisi onnitella oli erottu tai ei?

Vierailija
6/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Lapset onnittelivat ja käytin lapset ostamassa hänelle lahjan ja kortin. Omalle isälleni soitin tietenkin. 

Vierailija
7/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä toissapäivänä kun oli hänen syntymäpäivänsä. Kyllä se aikuinen tytär hoitaa itse suhteensa isäänsä.

Vierailija
8/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä toissapäivänä kun oli hänen syntymäpäivänsä. Kyllä se aikuinen tytär hoitaa itse suhteensa isäänsä.

7 jatkaa. Miesystävälle (emme asu yhdessä) laitoin kuitenkin isänpäivätoivotukset, viettää päivää tietysti tyttärensä kanssa tänään.

Vierailija
9/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti minut ja teinit syyskuussa 21 vuoden yhdessäolon jälkeen. Pyysin meille (teinit siis asuvan minun kanssani) eksän kahville ja kakulle isänpäivän kunniaksi. Viime viikolla tämä kävi hänelle ihan ok ja lupaisi iltapäivällä tulla. Kello nyt 16.35 ja ei ole miestä näkynyt. Naamakirjan mukaan oli eilen heavykeikalla ja nyt ei ole olinpaikasta tietoa. Olen niin pettynyt, en niinkään itseni kuin teinien vuoksi. Teinit sanoi jo että syödään kakku yhdessä, päätin että viideltä syödään jos ei miestä ennen sitä näy. Ensi vuonna en edes yritä juhlia isänpäivää, tuo mies ei viidenkympin villityksessään omia teinejä edes halua muistaa.  Oman isän haudalle vein jo perjantaina kynttilät.

Vierailija
10/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isänpäivänä onnitellaan omaa isää.

Hänen haudalle vein kynttilän.

t. Ap

Vierailija
11/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet katkera jostakin.

Vierailija
12/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelin ja kävimme kahvilla. Erosimme ystävinä.

Vierailija
13/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen piti tänään alkuperäisen suunnitelman mukaan, palata mökiltä ajoissa ja olisi hakenut lapset luokseen syömään kakkua.Ei ole näkynyt, kun kello on kohta 17.Toki ilmoitti tulevansa hakemaan klo:15 aamulla tekstarilla.Nyt sitten lapset ihmetelleet missä isi?

Vierailija
14/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet katkera jostakin.

Miksi syyllistät muita katkeraksi?

Miksi eronneen tulisi onnitella exää etenkään aikuisten lasten kohdalla. Asiaan kuten eroihin liittyy muitakin asioita kun katkeruutta. Ei kuulu sinulle millään tavalla. 

Itse taidat olla katkera kun kiusaat muita!

Vierailija
15/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä juhlitaan 365 päivää vuodessa, ei tätä tarvitse erikseen noteerata

Vierailija
16/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kasvattaa käenpoikasta. Tilastojen mukaan niitä on about 85% lapsista.

Ketä tässä siis juhlitaan? Kasvattajaa ja laskujen maksajaa? Vai sitä joka siitti ja nussi äidiltä järjen pihalle.

Vierailija
17/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hänkin onnittelee minua äitienpäivänä. Joskin suhteemme aikana hän ei onnitellut, koska enhän ole hänen äitinsä. Pidän hyvänä sitä, että niin ex kuin minä pyrimme tulemaan paremmiksi ihmisiksi.

Vierailija
18/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet katkera jostakin.

Miksi syyllistät muita katkeraksi?

Miksi eronneen tulisi onnitella exää etenkään aikuisten lasten kohdalla. Asiaan kuten eroihin liittyy muitakin asioita kun katkeruutta. Ei kuulu sinulle millään tavalla. 

Itse taidat olla katkera kun kiusaat muita!

No nyt osui ja upposi.

Vierailija
19/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ollut yhteydessä häneen. Hän ei ole lapseensa yhteydessä. Siittäjä, ei isä, vaikka lapsi oli toivottu ja syntynyt avioliitossa. 

Vierailija
20/42 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jätti minut ja teinit syyskuussa 21 vuoden yhdessäolon jälkeen. Pyysin meille (teinit siis asuvan minun kanssani) eksän kahville ja kakulle isänpäivän kunniaksi. Viime viikolla tämä kävi hänelle ihan ok ja lupaisi iltapäivällä tulla. Kello nyt 16.35 ja ei ole miestä näkynyt. Naamakirjan mukaan oli eilen heavykeikalla ja nyt ei ole olinpaikasta tietoa. Olen niin pettynyt, en niinkään itseni kuin teinien vuoksi. Teinit sanoi jo että syödään kakku yhdessä, päätin että viideltä syödään jos ei miestä ennen sitä näy. Ensi vuonna en edes yritä juhlia isänpäivää, tuo mies ei viidenkympin villityksessään omia teinejä edes halua muistaa.  Oman isän haudalle vein jo perjantaina kynttilät.

Taidat olla melkoinen kynnysmatto