Nainen, mitä ajattelisit, jos Marco Hietala katsoisi siua tällaisella katseella?
https://www.soundi.fi/wp-content/uploads/2023/01/marko-hietala-promo23-…
Mulle tulis aika heikko olo, huh. Ottais kyllä vatsanpohjasta. 🥰
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin karkuun ja kovaa.
Mitä pelottavaa tuossa muka on? Aika kuumottava katse. 🤗 Ap
Luulisin sitten että on joku palvontameno kyseessä ja uhria etsitään. No ehkei sentään.
Oksentaisin. Kuvottavan näkönen ukko
Totesin, että sehän on Marko siinä!
Että onpas elävän oloinen puutarhatonttu.
Oksentaisin. En voi sietää tuollaisia karvaturpia. Sori siitä.
Tunnistaisin kyllä tyypin. Katsoisin ympärilleni, että ketä se tuijottaa. Kulmiani kurtistaisin, kun katsoisin takaisinpäin tarkistaakseni, että vieläkö tuijottaa. Virnistelevää takaisin tuijottamista en pitäisi mitenkään itseäni imartelevana kuitenkaan. Koska en tunne tyyppiä tarkemmin, että tervehtisin, kääntäisin selkäni ja jatkaisin, mitä olinkaan tekemässä. Tutulle tyypille olisin jo kättäni heilauttanut tunnistaessani ihmisen.
No hyi. Onko sillä jokin aivohaveri käynnissä, infarkti, aivotärähdys, TIA?
Monet miehet katsovat minua noin ja sehän enimmäkseen ärsyttää. Tiedättekö, miten typerältä vaikuttaa mies, joka tuijottaa kuin lihapalaa ja kävelee samalla päin lasiovea tai astuu ohi portaasta.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet katsovat minua noin ja sehän enimmäkseen ärsyttää. Tiedättekö, miten typerältä vaikuttaa mies, joka tuijottaa kuin lihapalaa ja kävelee samalla päin lasiovea tai astuu ohi portaasta.
Mulle ei oo koskaan käynyt noin. Kävispä edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisakkojen märkä uni.
Älä unta näe. Nyt junttiukot alkaa harjoitella tuota seinään juossut koiranpentu -ilmettä ja taas saa kärsiä ja hävetä niiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unta näe. Nyt junttiukot alkaa harjoitella tuota seinään juossut koiranpentu -ilmettä ja taas saa kärsiä ja hävetä niiden puolesta.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo koskaan käynyt noin. Kävispä edes joskus.
Luulet vain, kun olet niitä naisia, jotka katselee kengänkärkiään ja häpeää itseään. Lopeta se. Ole ylpeä itsestäsi. Olet haluttua sukupuolta etkä mikään luuserimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi sai kärsiä ja hävetä kun ne yritti siristellä sitä "metsästäjän katsetta", jota Clint Eastwood harrasti italowesterneissä. Naurettavia urpoja. Luulevat, että jokin yksi juttu riittää naisen viettelyyn. Oikeasti yksi väärä juttu saa projektin kusemaan.
Marco on julkkis, joten saisi halutessan jokaisen ketjussa protestoivat naisen levittämään haaransa hänelle.
Lähtisin karkuun ja kovaa.