Saikkua huomenna ja pomo on tänään vielä lomalla
Laitanko viestin sairastumisesta tänään vai huomenna aamulla?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä pomo taida tänään tehdä tiedolla yhtään mitään.
Sehän riippuu työstä ja työpaikasta.
Pomoni on ulkomailla vielä. Ap
No kai sillä joku sijainen on? Eihän pomo voi tuosta vain kadota jonnekin piiloon.
Ei ole minulle ainakaan ilmoitettu sijaista. "Piilo" siis ihan normi lomapäiviä.
Olkoon vaikka kuinka normaaleja lomapäiviä mutta pitäähän pomon osoittaa joku sijainen. Pomosi ei todellakaan ole pätevä hommaansa.
Se ei ole minun päätettävissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sillä joku sijainen on? Eihän pomo voi tuosta vain kadota jonnekin piiloon.
Ei ole minulle ainakaan ilmoitettu sijaista. "Piilo" siis ihan normi lomapäiviä.
Olkoon vaikka kuinka normaaleja lomapäiviä mutta pitäähän pomon osoittaa joku sijainen. Pomosi ei todellakaan ole pätevä hommaansa.
Se ei ole minun päätettävissäni.
Oletko humalassa?
Tietysti ilmoitat nyt heti. Jollei ole kerrottu, että joku pomoasi sijaistaisi, niin sitten on ihan ok häiritä häntä lomalla vaikka Timbuktussa. Jos on huomenna tulossa töihin niin tuskinpa enää kovin lomatunnelmissa edes on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän kovin kaukana voi olla, jos huomenna jo töissä.
Mistäs sinä tiedät, mihin aikaan lento on lähtenyt. Senkin ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ilmoitat nyt heti. Jollei ole kerrottu, että joku pomoasi sijaistaisi, niin sitten on ihan ok häiritä häntä lomalla vaikka Timbuktussa. Jos on huomenna tulossa töihin niin tuskinpa enää kovin lomatunnelmissa edes on.
Mitäpä se vaikuttaa vaikka huomenna olisi työpäivä? Pomot pystyvät aina vierittämään vastuun jollekin toiselle ja itse makoilevat krapulassa jossain muualla.
Yleinen ohjehan on, että sairastumisesta ilmoitetaan mahdollisimman pian lähiesimiehelle eli tänään.
Varsinkin jos työsi on vaikka bussikuskin hommaa ja vuorot jäisivät ajamatta, mikäli et ole ilmoittanut.
Mikäli pomosi ei ole kertonut sijastaan, niin sitten hän hoitaa tämän asian vaikka onkin lomalla.