Hannu Lauerma: Keskustelupalstoilla mellastavat psykopaattis-sadistiset persoonat
Janten lait heijastavat itsetunnoltaan pahoin nujerretun mutta valta-asemaan päässeen tai sellaista tavoittelevan yksilön tai ryhmän asennoitumista niitä kohtaan, jotka jollakin lailla erottuvat edukseen muista. Hyvin voivalla ja itsetunnoltaan normaalilla ihmisellä kun ei ole mitään tarvetta painaa muita alaspäin.
Tutkimustietoakin on siitä, että keskustelupalstoilla mellastavat tavallista selvästi useammin psykopaattis-sadistiset persoonat, joille yritys nolata tai vähätellä muita anonymiteetin takaa on houkuttelevaa. Toki myös järkevämmän tekemisen täytyy jostakin syystä puuttua, jotta toimeen tulisi tartutuksi.
Monesti riittänee faktamuistutus siitä, että anonyymit vihaviestit kertovat usein hyvin paljon kirjoittajistaan, vaikka eivät mitään kohteistaan.
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lauerma persu tai v-yhteyksinen kun täällä näin puolustellaan?
Ei ole peilin syy, että sun naama on vino.
Onko tää joku moskovalainen kansansikermä? Ei oikein käännettynä toimi suomeksi
Muistakaa toki jatkossakin haukkua inceleitä ja syyksi väittää heitä maailman pahuuden navaksi, psykopaatit!
Siinäpä kuulitte luontonne ammattilaisen suusta!
Keskustelupalstan voi tuossa kohtaa miettiä tarkoittavan kaikkea somekeskustelua ja jopa mediaa jossa voi ihan vastaavasti ottaa kohteekseen ihmisiä. Ja kuten lehtiä lukevat näkee, myös otetaan mitä naurettavimmilla (esim. pesukarhukravatti) perusteilla.
Tai se miten mediallamme on joka päivälle vasemmistokultillemme joku jota osoitellaan, maalitetaan ja jonka kimppuun kultti käy isolla joukolla vihaten. Ei tuo ole täyspäisen hommaa kun sitä miettii tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
"Riikka Purran tekoihin ja rasistisiin kirjoituksiin nähden täysin asiallisia kommentteja. Hallitus hyväksyy tämän muille, saa kestää myös itse."
Päätit sitten vahvistaa Lauerman teorian naisvihalla ja uhrin syyllistämisellä maustettuna. Jos nuo turautukset ovat sinusta ok, jopa oikeutettuja, niin mikä antaa sinulle moraalisen ylemmyyden? Te pöyristyitte kun Marinia sanottiin Sokoksen kassaksi, mutta tällaiset tekstit väärin ajattelevista naisita, kuten Purrasta, Ukkolasta ja Valtosesta ovatkin ok. Kertoo paljon teistä ja arvomaailmastanne.
Uhriutumisen persut osaa, kiitos tästä. Te sen vihapuhumisen alotitte ja olette sen mestareita - auta armias jos joku sanoo takaisin jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan todelta. Ei tavallisessa elämässä kukaan tee samanlaista vihaista toisen nolaamisen tai vähättelyn yrittämistä kuin täällä suurin osa keskustelijoista.
Kyllä. No nyt selvisi sekin, että miksi on aina tuntunut, että todella moni kirjoittaja täällä on täysin häiriintynyt ja sairaan oloinen, heidän kommenttinsa ja vänkäämisensä on usein aivan sairasta. Eli ne on oikeasti häiriintyneitä ja sairaita sittenkin, ei ole ollut mitään omaa kuvitelmaa. Miettikääpä, että tällaisten sairaiden ihmisten kanssa me täällä väännetään ja vängätään ja luetaan heidän sairaita ajatuksiaan.
Ei oo kyllä tervettä touhua. Johan jo terveetkin ihmiset siitä pikkuhiljaa sairastuvat.
Miksi ihmeessä sitten roikut täällä? Jotain vikaa sinunkin päässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Riikka Purran tekoihin ja rasistisiin kirjoituksiin nähden täysin asiallisia kommentteja. Hallitus hyväksyy tämän muille, saa kestää myös itse."
Päätit sitten vahvistaa Lauerman teorian naisvihalla ja uhrin syyllistämisellä maustettuna. Jos nuo turautukset ovat sinusta ok, jopa oikeutettuja, niin mikä antaa sinulle moraalisen ylemmyyden? Te pöyristyitte kun Marinia sanottiin Sokoksen kassaksi, mutta tällaiset tekstit väärin ajattelevista naisita, kuten Purrasta, Ukkolasta ja Valtosesta ovatkin ok. Kertoo paljon teistä ja arvomaailmastanne.
Uhriutumisen persut osaa, kiitos tästä. Te sen vihapuhumisen alotitte ja olette sen mestareita - auta armias jos joku sanoo takaisin jotain!
Miksi kitiset täällä?
Vierailija kirjoitti:
En itse solvaisi näin asiattomasti ketään, mutta Purran voisi kuvitella käyttävän yhtä rumaa tekstiä, jos sillä ei viitattaisi häneen, vaan väärän värisiin, 'työttömiin loisiin' ja muihin heikko-osaisiin jolla ei sitten ole minkäänlaista mahdollisuutta puolustautua, joilla ei ole valtaa ja joille kukaan ei ole kateellinen. Kumpi on moraalisesti arveluttavampaa, pilkan teko vallankäyttäjästä vaiko heikko-osaisten puolustuskyvyttömien ihmisten solvaaminen. Kertoohan se jo jotain itse kunkin arvomaailmasta. Purrahan nousi valtakunnan politiikkaan vihapuheella ja nettitrollailulla Halla-Ahon vanavedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi täällä ei voi usein käydä . Tulee huono olo kun sadistista katkerat suoltaa skidaa aamusta iltaan. Hyi.
Samaa mieltä. Täällä on hyvin sairas ilmapiiri. Miten sairasta väkeä onkaan keskuudessamme!
Osa porukasta on selvästi pöpejä, mutta kiukkuisuus ei vielä tee kenestäkään hullua. Ja kiukkuahan tänne puretaan, usein aivan oikeutetusti, ymmärrettävästi.
Tuon tunteen patologisointi se vasta sairasta onkin.
Tämä on totta. Tunnistan psykopaatin itsessäni ja olen ylpeä siitä. Olen sitä parempaa väkeä eli yläluokkaa. Alaluokkaa eli roska asakkia ovat sitten työttömär, mielisairaat ja narkomaanit.
Hieno homma että Hannu Lauerma pitää meidän psykopaattien asiaa esillä. On muuten myös erittäin hyvä ja hauska luennoitsija joten menkää kuuntelemaan jos tulee tilaisuus.
No, täällä noita psykopaattiakkoja on pilvin pimein, oikeassa on Lauerma jälleen!
Ei tälle palstalle kirjoita muut kuin henkisesti häiiriintyneet mitä asiaa olen tässä tutkinut. Kun palkkaan uusia työntekijöitä kysyn aina somettamisesti ja Vauva palstan käytöstä. Yhtäkään some- tai vauva ihmistä en ole ottanut töihin.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstan voi tuossa kohtaa miettiä tarkoittavan kaikkea somekeskustelua ja jopa mediaa jossa voi ihan vastaavasti ottaa kohteekseen ihmisiä. Ja kuten lehtiä lukevat näkee, myös otetaan mitä naurettavimmilla (esim. pesukarhukravatti) perusteilla.
Tai se miten mediallamme on joka päivälle vasemmistokultillemme joku jota osoitellaan, maalitetaan ja jonka kimppuun kultti käy isolla joukolla vihaten. Ei tuo ole täyspäisen hommaa kun sitä miettii tarkemmin.
Lauerma voisi vaihteeksi ja tasapuolisuuden vuoksi zoomata myös median harhaisiin psykopatologioihin, tälle akuutille analyysille löytyisi taatusti arvostusta kun tuo arvostelu- ja havaintokyvyn epätasapainoisuus on kuitenkin hyvin silmiinkäyvää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos huvikseen sitten provoillaan ja sitten naureskellaan reaktioille.
Joku paha ongelma sulla on elämässä. Sen huomaa jo tästä huomiohakuisesta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Ei tälle palstalle kirjoita muut kuin henkisesti häiiriintyneet mitä asiaa olen tässä tutkinut. Kun palkkaan uusia työntekijöitä kysyn aina somettamisesti ja Vauva palstan käytöstä. Yhtäkään some- tai vauva ihmistä en ole ottanut töihin.
terv. Ammattipaskanpuhuja
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että joku kertoo sulle, että lukee vauvapalstaa tai kirjoittaa tänne? 😂
Psykoottiset sadistit haukkuu perussuomalaisia ja kokoomuslaisia.
Vierailija kirjoitti:
On myös asiallista keskustelua ajankohtaisista ilmiöistä. Yleistäminen on älyllistä epärehellisyyttä
Kun työkkäri laittaa minut palkkatuella ravintolaan töihin niin soitan heti terveystarkastajan paikalle, jos jääkaappi, uuni tai rasvakeitin on likaiken. Jos yrittäjä käskee siivota noi niin hymyilen ja kohta terveystarkastaja soittaa ovikelloa.
Hallitus leikkasi lapsikorotukset. Minua ei kiinnosta tippaakaan, jos yritys loppuu ja yrittäjällä on perhe ja asuntovelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että joku kertoo sulle, että lukee vauvapalstaa tai kirjoittaa tänne? 😂
Tarkastan suoraan kännykästä missä on surffattu.
Ei kyllä ole suurin osa.