Kaveri suuttui tyhjästä, miten suhtautua?
Kaveri on jo pitkään jauhanut, että henkilö x, joka kuuluu kavereihini myös, puhuu hänestä paskaa. Olen aiemmin ohittanut tätä koskevat keskustelut. Nyt kysyin, että kenelle hän on puhunut ja mitä, että kuulostaa vaan sun korvien välissä olevalta asialta. Esti somessa, varmaan on puhelinnumeronkin estänyt. Tiedän missä hän asuu, käynkö pyytämässä anteeksi vai annanko olla? Haukkumaan en henkilöä x lähde suuttujakaverin kanssa, hän ei ole tehnyt yhtään mitään.
Kommentit (9)
Ei tietysti tiedä mikä totuus on. Voi haluta vältellä koko seurapiiriä sitten.
No ei hän kyllä tyhjästä suuttunut, kun arvostelit hänen kokemaansa oman pään sisäiseksi jutuksi.
Pyydä anteeksi, ei hän tyhjästä suuttunut. Toki somessa estäminen ja numeron estäminen menee hieman jo liiallisukksiin, mutta sinä sanoit aika loukkaavasti kun epäilit että on vain hänen päänsä sisällä se paskan puhuminen.
Millä perusteella kaveri suuttui tyhjästä?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä anteeksi, ei hän tyhjästä suuttunut. Toki somessa estäminen ja numeron estäminen menee hieman jo liiallisukksiin, mutta sinä sanoit aika loukkaavasti kun epäilit että on vain hänen päänsä sisällä se paskan puhuminen.
Mutta kun hän ei ole mitään paskaa puhunut! Tämä suuttuja on vaan päättänyt, että savustetaan henkilö x ulos ja puhuu itse paskaa!
ap
Miksi ja mistä pitäisi pyytää anteeksi? Siitä että ylinen suuttui siitä mitä sinä olet asiasta mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun hän ei ole mitään paskaa puhunut! Tämä suuttuja on vaan päättänyt, että savustetaan henkilö x ulos ja puhuu itse paskaa!
ap
Miksi sitten haluaisit olla tällaisen henkilön ystävä?
Ei kannata ottaa kavereihin uskiksia!
Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy.