Mitä joululahjaksi pariskunnalle, jolla on jo kaikkea?
Kyseessä on niin läheiset ihmiset, että haluan jonkun joulumuistamisen heille antaa. He lähtevät kesken joulun matkoille, niin kukka ei tule kyseeseen, jotain muuta siis. He ovat vajaa nelikymppinen pariskunta, joilla on hyvät palkat ja joilla on ns. jo kaikkea ja siis hyvin rahaa ostaa itse mitä vain, asuvat keskustassa kerrostalossa. Budjetti noin 20 euroa. Mikähän voisi olla hyvä lahja?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele,et jotkut stressaa joulusta. Haluaa ostaa tuttava pariskunnalle jotain pientä, ei itse keksi sitten millään. Aivan kun et edes tuntis heitä ollenkaan.
Mieti itse lähipiiristäsi joku pariskunta, jotka on varakkaita, joilla on jo kaikkea, joille ei voi ostaa kukkaa, jotka ei syö suklaata. Ja kerro mikä olisi heille täydellinen alle 20 euron joululahja. En minä ainakaan yhtään ihmettele, että aapeen on vaikea keksiä lahjaa.
Ei mun tartte mitään kertoa. Mut jos mä pariskunnan tunnen, niin tietäisin mitä voisi ostaa 20eurolla. Kaupat on täynnä kaikkea muutakin käyttötavaraa kun vaan kukat ja suklaa. Kun mä en tätä kyseistä pariskuntaa tunne, harrastavatko jotain,onko heillä lemmikki, tykkäävätkö viinistä,onko niillä vaikka mök
Näillä tiedoillako meidän pitäisi osata ehdottaa heille täydellistä lahjaa? Olet ulkoistanut oman aivotyöskentelysi AV raadille. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
No hei eivät tarvitse sitten mitään lahjaksi jos heillä jo kaikkea on.
Eivät tarvitsekaan. Mutta vietämme aattoa yhdessä ja he antaa meille joka vuosi joululahjan. Niin kyllä se on kohteliasta antaa heille myös. Ja haluan antaa. Viime jouluna saimme heiltä maljakon ja todella ison konvehtirasian. Ap
Osta tarpeellista ja lahjoita se sille kenellä ei ole oikein mitään, vaikka päivästä toiseen elämässään rämpii.
Näin teet heidän puolesta, joilla on jo kaikki, hyvän tekeväisyyttä.
Menet seurakunnan järjestämään joulukortti-pajaan ja teet heille ilmaiseksi joulukortin ja laitat sen noin 20 euroa säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Retki kodittomien asuntolaan?
Ei kodittomat halua olla mikään turustikohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tarvitsekaan. Mutta vietämme aattoa yhdessä ja he antaa meille joka vuosi joululahjan. Niin kyllä se on kohteliasta antaa heille myös. Ja haluan antaa. Viime jouluna saimme heiltä maljakon ja todella ison konvehtirasian. Ap
Noloa jos joka vuosi antavat teille ja nyt vasta heräsit, et pitäs antaa jotain takaski. Oletteko jostain muualta saaneet kutsun, että sinä ja tämä pari kokoonnutte jonnekkin kolmanteen paikkaan aaton viettoon, vai kutsuvatko he teidät heille, vai kutsutko sinä pariskunnan aina kotiisi?
Joku lauta- tai seurapeli, mitä voitte pelata vaikka aattona. Tai stressipallot molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Kaivelen kaapin perukoilta jotain niistä lukemattomista lahjoista, tuliaisista, jne joita olen saanut jotka eivät vaan ole mitenkään olleet ns meidän näköisiä.
Mulla on kans ullakolla varmaan 15 vuotta vanha avaamaton lahja jonka sain.
Joulukuussa on myyjäisiä joista varmasti löytyy jotain parillakympillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa jos joka vuosi antavat teille ja nyt vasta heräsit, et pitäs antaa jotain takaski. Oletteko jostain muualta saaneet kutsun, että sinä ja tämä pari kokoonnutte jonnekkin kolmanteen paikkaan aaton viettoon, vai kutsuvatko he teidät heille, vai kutsutko sinä pariskunnan aina kotiisi?
Joka vuosi mekin annetaan heille. Yleensä kaunis joulukukka, mutta tänä vuonna se ei ole mahdollinen. Ollaan aattoa kolmannessa paikassa, siellä paikalla yhteensä neljä perhettä/pariskuntaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Viette heidät syömään jonakin sateisena harmaana päivänä. Kaikki huomio esim jouluna, mitta kukaan ei muista näinä lonkeronharmaina päivinä joita päivät isommaksi osaksi ovat.
20 eurolla pariskunta syömään? Ai johonkin piknikille puistoon, vai? Silloin olisi parasta auringon paistaa.
voitko antaa lahjan sellaiselle kenellä ei ole mitään !
Jos olet leivontataitoinen, niin joulukakku tai muu heille sopiva leivonnainen. Juureen tehty ruisleipä sopivine lisukkeineen. Helppo on tehdä myös saaristolaisleipä. Pakkaat ja koristelet nätisti. Netistä saatavalla ohjeella tulee kolme kappaletta ja siinä voisi ratketa jollekin toisellekin lahjaidea.
Meinasin ehdottaa lahjakorttia jollekin pienyrittäjälle, mutta 20e lahjakortti on vähän nolo kahdelta aikuiselta.
Jonkun kynttilänjalan voi Prismasta saada.
Tai olisiko joku jonka lahjan voisit paremmin jättää ostamatta tai myydä jotain, että saisitte vähän aikuisemman budjetin?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet leivontataitoinen, niin joulukakku tai muu heille sopiva leivonnainen. Juureen tehty ruisleipä sopivine lisukkeineen. Helppo on tehdä myös saaristolaisleipä. Pakkaat ja koristelet nätisti. Netistä saatavalla ohjeella tulee kolme kappaletta ja siinä voisi ratketa jollekin toisellekin lahjaidea.
Tai sitten vaan ostat jotain valmista ja paketoit sen itse tehdyn näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi mekin annetaan heille. Yleensä kaunis joulukukka, mutta tänä vuonna se ei ole mahdollinen. Ollaan aattoa kolmannessa paikassa, siellä paikalla y
Ja viette vain tälle yhdelle parille lahjan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi mekin annetaan heille. Yleensä kaunis joulukukka, mutta tänä vuonna se ei ole mahdollinen. Ollaan aattoa kolmannessa paikassa, siellä paikalla y
Lahjakortti kukkakauppaan niin saa käydä ostamassa kukan/kimpun kun on sen aika.
kannatan ikimetsää.