Mitä joululahjaksi pariskunnalle, jolla on jo kaikkea?
Kyseessä on niin läheiset ihmiset, että haluan jonkun joulumuistamisen heille antaa. He lähtevät kesken joulun matkoille, niin kukka ei tule kyseeseen, jotain muuta siis. He ovat vajaa nelikymppinen pariskunta, joilla on hyvät palkat ja joilla on ns. jo kaikkea ja siis hyvin rahaa ostaa itse mitä vain, asuvat keskustassa kerrostalossa. Budjetti noin 20 euroa. Mikähän voisi olla hyvä lahja?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Osta heille uudet tyynyt
Me ainakin käytetään Tempur-tyynyjä. Olisikin todella kiva saada uudet sellaiset, sillä ovat jo vähän vanhat. Mutta kaksi tyynyä maksaa 200 euroa. Eli hyvä idea, mutta niin kallis, ettei varmaan mahdu aapeen budjettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi- tai teepakkaus, viinipullo, hyvä samppoo tai kaunis saippua. Pyyhe, laadukas suklaa, mausteita, kynttilä.
Pariskunnalle yksi 20 euron pyyhe?
Päivän toinen ankeuttaja, takertuu joka asiaan.
Konvehtirasia on toivottu ja haluttu lahja niin jouluna, häälahjana kuin syntymäpäivänä ja vaikka nimipäivänä, voi viedä tuliaisena, antaa milloin vaan. Valikoima on erinomainen, ota iso!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tunnet tämän pariskunnan paremmin kun me AV raatilaiset ja osaat ostaa heille jotain kivaa. Mä kyllä tietäisin mitä ostaisin jos tuntisin heidät.
Itsekin keksisin heti ostettavaa heille, jos olisi rahaa vähintään satanen. Mutta en millään keksi mitään juuri heille sopivaa, joka maksaa max 20 euroa. Eivät syö edes suklaata. Ap
"Tuplatreffilahjakortti", tyyliin tervetuloa meille pizzan ja leffan/lautapeli-illan/viinin ja juustojen/ mikä nyt teille ja heille sopii merkeissä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tunnet tämän pariskunnan paremmin kun me AV raatilaiset ja osaat ostaa heille jotain kivaa. Mä kyllä tietäisin mitä ostaisin jos tuntisin heidät.
Itsekin keksisin heti ostettavaa heille, jos olisi rahaa vähintään satanen. Mutta en millään keksi mitään juuri heille sopivaa, joka maksaa max 20 euroa. Eivät syö edes suklaata. Ap
Heh. No senkus mietit pääsi puhki. Kaikki ihmiset joilla on jo kaikkea ja ovat hyvätuloisia,kaipaavatkin vähintään 100 euron lahjoja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että joulukukka ei käy! Esim. amaryllis on niin upea, että ostan sen itselleni katseltavaksi jouluisin.
Vierailija kirjoitti:
Konvehtirasia on toivottu ja haluttu lahja niin jouluna, häälahjana kuin syntymäpäivänä ja vaikka nimipäivänä, voi viedä tuliaisena, antaa milloin vaan. Valikoima on erinomainen, ota iso!
Pahin joulunajan painajainen, konvehtirasiat. Niitä on vielä juhannuksenakin työpaikan pöydällä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi- tai teepakkaus, viinipullo, hyvä samppoo tai kaunis saippua. Pyyhe, laadukas suklaa, mausteita, kynttilä.
Joo ei mitään pyyhettä. Tuon ikäisellä pariskunnalla on varmasti pyyhkeitä kaapissa. Niin ei varmasti halua yksittäistä pyyhettä mikä ei sovi muiden kanssa yhteen. Tuon ikäisellä on todennäköisesti ne lempi pesuaineet, niin voi olla aika vaikea ostaa toiselle shampoota jos et tiedä millainen tälle ihmiselle sopii.
Viinipullo jos tiedät heidän juovan alkoholia. Tai erikoissuklaata tai kahvia pienpaahtimosta. Sen ei tarvitse olla suurta.
Vierailija kirjoitti:
Ei isoa, vaan joku vähän parempi pieni. Ei mitään tusinatavaraa.
Tee heille villasukat, tarpeet saanee tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mitään pyyhettä. Tuon ikäisellä pariskunnalla on varmasti pyyhkeitä kaapissa. Niin ei varmasti halua yksittäistä pyyhettä mikä ei sovi muiden kanssa yhteen. Tuon ikäisellä on todennäköisesti ne lempi pesuaineet, niin voi olla aika vaikea ostaa toiselle shampoota jos et tiedä millainen tälle ihmiselle sopii.
Viinipullo jos tiedät heidän juovan alkoholia. Tai erikoissuklaata tai kahvia pienpaahtimosta. Sen ei tarvitse olla suurta.
- Tämä vastaaja tyrmäsi pyyhkeen (tarttui yhteen kohtaan listassa), mutta ainakin yritti keksiä mukavan lahjan. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
"Tuplatreffilahjakortti", tyyliin tervetuloa meille pizzan ja leffan/lautapeli-illan/viinin ja juustojen/ mikä nyt teille ja heille sopii merkeissä ?
Tämä. Se näkyy kauas, että on hätäpäissään keksitty se perussuklaa tai viini ja sitten se tuodaan kauhealla kiireellä kun on jo kiire seuraavaan paikkaan. Säästäkää ne vähäisetkin rahanne ja tehkää jotain sitten paremmalla ajalla.
En ihmettele,et jotkut stressaa joulusta. Haluaa ostaa tuttava pariskunnalle jotain pientä, ei itse keksi sitten millään. Aivan kun et edes tuntis heitä ollenkaan.
Mitään tavaraa ei kannata antaa, kun jokaisella on romua nurkat täynnä jo muutenkin.
Itse veisin viinipullon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin keksisin ostettavaa vaikka koko kylälle,jos mulla olis satoja tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluun on vielä hyvinkin aikaa ja ehdit vielä säästämään kympin jos toisenkin.
Kaivelen kaapin perukoilta jotain niistä lukemattomista lahjoista, tuliaisista, jne joita olen saanut jotka eivät vaan ole mitenkään olleet ns meidän näköisiä.