Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi pariskunnalle, jolla on jo kaikkea?

Vierailija
10.11.2024 |

Kyseessä on niin läheiset ihmiset, että haluan jonkun joulumuistamisen heille antaa. He lähtevät kesken joulun matkoille, niin kukka ei tule kyseeseen, jotain muuta siis. He ovat vajaa nelikymppinen pariskunta, joilla on hyvät palkat ja joilla on ns. jo kaikkea ja siis hyvin rahaa ostaa itse mitä vain, asuvat keskustassa kerrostalossa. Budjetti noin 20 euroa. Mikähän voisi olla hyvä lahja?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele,et jotkut stressaa joulusta. Haluaa ostaa tuttava pariskunnalle jotain pientä, ei itse keksi sitten millään. Aivan kun et edes tuntis heitä ollenkaan. 

Mieti itse lähipiiristäsi joku pariskunta, jotka on varakkaita, joilla on jo kaikkea, joille ei voi ostaa kukkaa, jotka ei syö suklaata. Ja kerro mikä olisi heille täydellinen alle 20 euron joululahja. En minä ainakaan yhtään ihmettele, että aapeen on vaikea keksiä lahjaa. 

Vierailija
42/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin pientuottajan glögiä (alkoholiton on ok) ja itsetehtyä rocky roadia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin rehellinen ja kertoisin avoimesti, että meidän tilanne on nyt tämä ja mennään sitten vaikka syömään kun tilanne on parempi. Jokainen ystävä arvostaa rehellisyyttä enemmän kuin jotain parinkympin krääsää. 

Vierailija
44/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin pientuottajan glögiä (alkoholiton on ok) ja itsetehtyä rocky roadia.

M8ssasin ton, etteivät syö suklaata. Rocky roadia vastaavia juttuja voi tehdä nugaastakin.

Vierailija
45/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohi afrikkaan?

Vierailija
46/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald Trumpin muistelmat?

Vierailija
47/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivelen kaapin perukoilta jotain niistä lukemattomista lahjoista, tuliaisista, jne joita olen saanut jotka eivät vaan ole mitenkään olleet ns meidän näköisiä. 

Mullakin on esim viinipulloja joihin on merkattu koska ne on saatu ja keneltä. Ne menee nyt jouluna jakoon. Suklaat vien lasten päiväkotiin muistamisina. Kukat menee anopille. 

Vierailija
48/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele,et jotkut stressaa joulusta. Haluaa ostaa tuttava pariskunnalle jotain pientä, ei itse keksi sitten millään. Aivan kun et edes tuntis heitä ollenkaan. 

Mieti itse lähipiiristäsi joku pariskunta, jotka on varakkaita, joilla on jo kaikkea, joille ei voi ostaa kukkaa, jotka ei syö suklaata. Ja kerro mikä olisi heille täydellinen alle 20 euron joululahja. En minä ainakaan yhtään ihmettele, että aapeen on vaikea keksiä lahjaa. 

Ei mun tartte mitään kertoa. Mut jos mä pariskunnan tunnen, niin tietäisin mitä voisi ostaa 20eurolla. Kaupat on täynnä kaikkea muutakin käyttötavaraa kun vaan kukat ja suklaa. Kun mä en tätä kyseistä pariskuntaa tunne, harrastavatko jotain,onko heillä lemmikki, tykkäävätkö viinistä,onko niillä vaikka mökki tai onko heillä vaikka siirtolapuutarha mökki yms. yms. Keräilevätkö jotain vaikka heillä kaikkea on..

Vierailija
49/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta kuin hyvän joulun toivotukset. Taidat itse olla enemmän kuin vajaa.

Vierailija
50/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä, glögiä. Joulukaktus, ei vaadi hoitoa ja on monivuotinen. 

Vierailija
51/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viette heidät syömään jonakin sateisena harmaana päivänä. Kaikki huomio esim jouluna, mitta kukaan ei muista näinä lonkeronharmaina päivinä joita päivät isommaksi osaksi ovat. 

Kahdella kympillä?

Vierailija
52/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohi afrikkaan?

Jos aloituksessa lukee selkeästi, että max 20 euroa, niin miksi ehdotatte näitä 80 euron lahjoja? Max 20 eurolla voisi saada kanan naapurille.

Vierailija
53/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tartte mitään kertoa. Mut jos mä pariskunnan tunnen, niin tietäisin mitä voisi ostaa 20eurolla. Kaupat on täynnä kaikkea muutakin käyttötavaraa kun vaan kukat ja suklaa. Kun mä en tätä kyseistä pariskuntaa tunne, harrastavatko jotain,onko heillä lemmikki, tykkäävätkö viinistä,onko niillä vaikka mökki tai onko heillä vaikka siirtolapuutarha mökki y

Eivät syö mitään makeaa, ei ole mökkiä eikä pihaa ei edes parveketta, ei ole lemmikkejä, eivät juurikaan käytä alkoholia kuin harvoin. Ajan käyttävät työhön ja uran rakentamiseen, ulkomaanmatkailuun sellaisissa kohteissa kuin Pariisi, Dubai, New York, eivät harrasta muuta kuin kuntosalia. Ap

Vierailija
54/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pala ikimetsää suojelukseen. Sen kun ostaa saa kauniin kortin jonka lahjan saaja voi laittaa vaikka jääkaapin oveen ja aina sitä vilkaistaessaan saa hyvän mielen. Jos lahjoitat lähellä teitä olevalle suojelualueelle voi lahjaan sisältyä myös mrtsäretki sinne joskus myöhemmin ja keität kahvia mukaan ja teet eväsleivät kaikille.

Vierailija
55/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tartte mitään kertoa. Mut jos mä pariskunnan tunnen, niin tietäisin mitä voisi ostaa 20eurolla. Kaupat on täynnä kaikkea muutakin käyttötavaraa kun vaan kukat ja suklaa. Kun mä en tätä kyseistä pariskuntaa tunne, harrastavatko jotain,onko heillä lemmikki, tykkäävätkö viinistä,onko niillä vaikka mökki tai onko heillä vaikka siirtolapuutarha mökki y

Opettele lukemaan, kukaan ei pyytänyt kertomaan mitään.

Vierailija
56/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tartte mitään kertoa. Mut jos mä pariskunnan tunnen, niin tietäisin mitä voisi ostaa 20eurolla. Kaupat on täynnä kaikkea muutakin käyttötavaraa kun vaan kukat ja suklaa. Kun mä en tätä kyseistä pariskuntaa tunne, harrastavatko jotain,onko heillä lemmikki, tykkäävätkö viinistä,onko niillä vaikka mök

Nonni, tulihan sieltä jotain. Kun on ehditty viinitkin ehdottaa,mut eivät juo. Mutta sinä heidät paremmin tunnet kun me. Jos täällä ehdotetaan sitä täydellistä lahjaa,sinä tikkana uskot ja ei se ollukkaa heidän mieleen. 

Vierailija
57/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin pullon hyvää viiniä tai cavaa

Vierailija
58/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehtyä sinappia. Pursota jotain valmista sinappia nättiin lasipurkkiin. 

Vierailija
59/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari leffalippua.

Kahdellakympillä ei saa kuin yhden peruslipun, johonkin premiumsaliin ei saa yhtäkään.

Vierailija
60/99 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei eivät tarvitse sitten mitään lahjaksi jos heillä jo kaikkea on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän