Onko kumppanin ammatilla / alalla merkitystä ja jos on, niin miksi?
Itse huomaan pitäväni eniten liikunnallisista ja hyvässä kunnossa olevista hoikista naisista. Muutamat Tinder-treffit takana lyhyen ja pulskan naisen kanssa, mutta ei vaan pysty, vaikka kasvot olisivatkin miellyttävät. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee.
M53
Kommentit (40)
Ammatilla ja koulutuksella ei ole väliä. Varallisuusasema ratkaisee. Köyhät yrittää kuitenkin käyttää hyväksi.
Työtön on paras: En itsekään käy töissä. On mukava aloittaa päivä rauhassa, ja nauttia vaimon kanssa aamupäivällä sängyssä seksistä. Mihinkään ei ole kiire, harrastuksille, liikunnalle, ja toiselle on aikaa. Rahaa ei tietysti kovin paljoa ole, mutta se on viimeisenä arvostuslistalla, kunhan perustarpeisiin riittää. Kerätkää vaan niitä numeroita pankkitilille, ostelkaa sisustustyynyjä, tehkää keittiöremonttia, kulkekaa muotivaatteissa, ja luisvittoneissanne, itseä ei kiinnosta. Elän vielä 0-45 vuotta, en myy rahalla pois tuntiakaan.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ja jäi siis sanomatta, että jumppamaikka, fyssari ja eräopas ovat olleet mukavia tuttavuuksia. Samoin entinen tanssija.
M53
mull kävis samoin, ei siis löysää keskivartaloa ja jonkinlainen luontainen halu eroottisesti eikä velvollisuus
Vierailija kirjoitti:
Mitä ammattiin tulee, niin keskimäärin sairaanhoitajat!. Heillä on ollut kiitettävän pragmaattinen suhtautuminen siihen kaikkeen, mitä ihmiskehossa tapahtuu toisiaan kunnioittavien aikuisten ihmisten välisessä kanssakäyhmisessä.
hyit tuntevat ja osaavat ksitellä ihmisistä inssejäkin
Jostain syystä kaksi kolmasosaa kaikista naisista, joitten kanssa olen ollut sängyssä, ovat opettajia.
En voisi olla jonkun epäeettistä työtä tekevän kanssa. Esim joku luonnontuhoaja tai vakuutuslääkäri. Tai poliitikko.
En ymmärrä miksi minulle naisen tulotasolla tai asemalla pitäisi olla mitään merkitystä.
Luonne, arvot ja ulkonäkö ratkaisevat.
Nykymiehistä suuri osa haluaa vaimokseen naisen, jolla on arvostettu ammatti ja hyvä palkka.
Tiettyjen ammattien miehet pettää.
En luota niihin yhtään.
Nyt on vielä ansiosidonnaista leikattu. En tekisi niiden kanssa lapsia.
Seksityöntekijän kanssa en kyllä parisuhdetta muodostaisi, mutta muuten on kyllä enemmän luonne- kuin ammattiasia.
Vierailija kirjoitti:
En voisi olla jonkun epäeettistä työtä tekevän kanssa. Esim joku luonnontuhoaja tai vakuutuslääkäri. Tai poliitikko.
Missä voi opiskella luonnontuhoajaksi?
Kiinnostuin..
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehistä suuri osa haluaa vaimokseen naisen, jolla on arvostettu ammatti ja hyvä palkka.
Ja taas toisaalta usein väitetään, ettei mies kestä sitä jos naisella on häntä parempi asema ja palkka. Itse olen ylpeä kumppanistani, joka on yrittäjä ja oikein ahkera ja pätevä sellainen. Itse olen vaan tavallinen valkokaulusköyhä ja toimistoduunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voi opiskella luonnontuhoajaksi?
Kiinnostuin..
Kiinnostus heräsi myös täällä. Luonnontuhoajan opintolinjan opetusohjelmassa voisi olla esim. seuraavia aineita: "Arvokkaiden luontokohteitten tunnistaminen", "Luonnonarvokkaitten kohteitten tärvely mahdollisimman kustannustehokkaasti", "Ympäristömyrkyt ja niitten tehokas käyttö", "Jäteöljyjen maahanlaskun alkeet", "Raakkupurojen tunnistaminen ja tärvely kustannustehokkaasti", "Luontoaktivisteille svidduilu"... Mitä muuta?
Kyllä naisessa merkitsee eninten rakkaus ja seksihalu minua kohtaan ja seksi laatu, hyvää pillua unohtamatta. Eikä haittaa vaikka olisi muutenkin fiksu. Koulutus- yms yhteiskuntasäädyistä ei ole mitään väliä, kunhan ei ole itsekäs uraihminen. En ole uhrannut parisuhdettani urani ehdoilla enkä ole halunnut sitä vaimoltakaan.
Minä en ikinä menisi naimisiin koulunkäyntiavustajan enkä iltapäiväkerhon ohjaajan kanssa. Ajatuskin puistattaa.
Mieheni on aika korkeilla natsoilla toimiva armeijan upseeri. Sinkkuaikanaan hänen ammattinsa on vetänyt tosi paljon tietyn tyyppisiä naisia puoleensa. Ajatuksella, että miehen on ammatin perusteella oltava joku Harlekiini-kirjojen sankarin tapainen määrätietoisen dominoiva rakastaja. Oikeasti mieheni on ihmisversio kultaisesta noutajasta, kaikkea muuta kuin dominoiva. On herkkä ja kiltti tapaus. Eli ammatti voisi vetää ehkä puoleensa joitain naisia, mutta todellisuus voi ollakin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon putkiasentajanainen ja ammatti onneksi karkottaa ennakkoluuloiset ja stereotypisesti ajattelevat miehet.
Mulle sillä miehen ammatilla tai alalla ei ole mitään merkitystä.
oletko au kirjolla?
Akateeminen koulutus joltain muulta, kuin humanistiselta alalta poislukien opettajat. Vaimoni on KTM. Olisi vaikea olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jonka maailmankuva, opiskelu- ja muut kaverit olisivat kovin eri tyyppisiä.
Mitä ammattiin tulee, niin keskimäärin sairaanhoitajat!. Heillä on ollut kiitettävän pragmaattinen suhtautuminen siihen kaikkeen, mitä ihmiskehossa tapahtuu toisiaan kunnioittavien aikuisten ihmisten välisessä kanssakäyhmisessä.