Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin ihanan miehen - mutta hän käyttää masennuslääkkeitä!

Vierailija
09.11.2024 |

Mistä voin tietää onko hänen ihana tasainen luonne vaan lääkepöhnää? Itkettää ja ärsyttää, miten elämä voi mennä näin.

2 vuotta Tinderiä ja viimein löysin ihmisen josta tykkään, ja nyt näin.

-N36

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ongelma, jos niistä ei ole haittavaikutuksia?

Jos latistaa tunteita ja potenssia, niin sitten tietysti on harmillinen juttu.

Vierailija
22/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkkeet voivat käsittääkseni vaikuttaa niin, ettei seiso tai pysty saamaan orgasmia.

Olemalla nainen voi käsittääksen olla kuiva ja haluton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin masentuneen naisen. Oli ihan reppana ja jatkuvasti kaitsettava. Ei enään ikinä hulluja naisia. En halua mitään mt potilasta vaan vaimon. Nyt on onneksi tavallinen nainen ja olen onnellinen

T. M41

Vierailija
24/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää ja ärsyttää, pitäisikö ottaa jotain lääkeitä?

Vierailija
25/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tiedoksi yksi kokemus masennuslääkkeen käytöstä:Olen nainen ja käyttänyt aika ajoin ssri- lääkitystä. Olen sopuisa ja ystävällinen ihminen ilman lääkettä, mutta jossain vaiheessa, kun oli monella tavalla kuormittava elämäntilanne, ahdistuin ja sain paniikkikohtauksia. Lääkitys auttoi minua, mutta en huomannut, että olisin luonteeltani  tai vuorovaikutustavoiltani muuttunut. En kuitenkaan tullut surulliseksi pienistä vastoinkäymisistä niin kuin silloin, kun aloitit lääkkeet. Nyt lääkkeetön, ja kestän kolhutkin paremmin , kun on hyvä elämäntilanne. Työ sujuu ja vietän aktiivista ja kiinnostavaa elämää. 

Vierailija
26/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Run, Forrest, run!

Mistä se miehen numero saadaan että voidaan varoittaa häntä?

Vierailija
27/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heti se SIKA

Vierailija
28/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tiedoksi yksi kokemus masennuslääkkeen käytöstä:Olen nainen ja käyttänyt aika ajoin ssri- lääkitystä. Olen sopuisa ja ystävällinen ihminen ilman lääkettä, mutta jossain vaiheessa, kun oli monella tavalla kuormittava elämäntilanne, ahdistuin ja sain paniikkikohtauksia. Lääkitys auttoi minua, mutta en huomannut, että olisin luonteeltani  tai vuorovaikutustavoiltani muuttunut. En kuitenkaan tullut surulliseksi pienistä vastoinkäymisistä niin kuin silloin, kun aloitit lääkkeet. Nyt lääkkeetön, ja kestän kolhutkin paremmin , kun on hyvä elämäntilanne. Työ sujuu ja vietän aktiivista ja kiinnostavaa elämää. 

Oletko tinderissä?

Vierailija
29/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei pääse noista lääkkeistä ikinä eroon kun vieroitus voi olla liian vaikea, mikä saatetaan vielä tulkita alkuperäisten oireiden palaamiseksi mitä se ei ole. Kaikki se mitä noista lääkkeistä nykyään tiedän, sen valossa en varmaan jatkaisi. Voi olla pysyviä haittavaikutuksia. Asioiden käsittely jää myös usein tosi pintapuoliseksi ja henkinen kasvu estyy kun on pää turtana.

Vierailija
30/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä heti se SIKA

Mutku lukua itkettää.

Vierailija
31/84 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hulluun sekaantua. 

Vierailija
32/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen mukaan yli 600 000 suomalaista syö masennuslääkkeitä, siis joka kymmenes. Jos lääkkeen käyttö siis estää suhtee, niin aika monta miestä karsiutuu pois. Minusta taas on positiivista, että mies on hakenut ja saanut apua mielenterveysongelmiinsa. Pahempi olisi se tilanne, jossa lääkkeille olisi käyttöä, mutta niitä ei ole hakenut.

Oma mieheni on käyttänyt masennuslääkkeitä nuorena, sitten oli tauko ja nyt taas syönyt niitä vuosia. Hänellä ei ole mitään aikomusta lopettaa niitä. Luonteeseen lääkkeet eivät vaikuta mitenkään. Siihen toki vaikuttavat, kuinka suhtautuu vastoinkäymisiin. Pääseekö niistä yli helposti vai romahtaa. 

Mies on ollut avoin masennuksestaan ja lääkityksestään. On käynyt ilmi, että esim. hänen työpaikoillaa, jossa porukka on in erittäin korkeasti koulutettua ja työ on haastavaa, on ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että masennusjaksoja tai uupumusta on ollut. Tuntemani miehen kaverit kuitenkin vaikuttavat oikein hyviltä miehiltä. Pitkissä parisuhteissa olevia perheenisiä on heistä valtaosa.

Erektioon ja laukeamiseen lääkkeet voivat tosiaan vaikuttaa, siksi moni käyttääkin erektiolääkettä myös. Ei mitään ongelmaa sillä rintamalla ainakaan meillä (kun se erektiolääke käytössä).

Minulle siis treffikumppanin masennuslääke ei missään nimessä olisi mikään negatiivinen merkki. Jos vielä itse asiasta kertonut, niin hienoa.

Vierailija
33/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Ei tarvitse pilluakaan antaa kun ei niillä seiso.

Vierailija
34/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsia? Jos kyllä niin ei kannata kyseisen miehen kanssa. Masentuneen nuoren kanssa on raastavaa kun ei tiedä milloin se hyppää junan alle.

Vierailija
35/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sitten parempi lopettaa lääkkeet ja olla kertomatta masennuksesta? 

Vierailija
36/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääke vie panokyvyn.

Ei ne kaikki vie. SSRI-lääkkeet voi vaikuttaa joillekin seksiin, mutta ei nekään kaikille. Noista muista yleisimmistä masennuslääkkeistä esimerkiksi Venlafaksiini tai Voxra tai Brintellix esimerkiksi ei vaikuta seksiin. 

Vierailija
37/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet saa ihmiset tekemään itsarin tai rikoksia.       Kannattaa juosta karkuun.

Vierailija
38/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, Suomessa on 900 000 psyykenlääkkeiden käyttäjää (https://www.duodecimlehti.fi/duo15658). Eli jokainen meistä tuntee useampia lääkkeiden käyttäjiä, vaikkei sitä itse välttämättä tiedä.

Vierailija
39/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt SSRI-lääkkeitä 25 vuotta, kyllä mulla on ensimmäistä paria kuukautta lukuunottamatta (vuonna 1999 siis) pelit ja vehkeet toimineet oikein hyvin. 

Vierailija
40/84 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä aika tarkkaan, haluatko lähteä tuohon kelkkaan.