Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkäät miehet haukkuvat kumppaneitaan vähemmän 😌

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan selvää että tunneälykäs ihminen on aina sivistyneempi ja yleensäkkin viisaampi kuin normaali tallustaja

Mua välillä huvittaa miten täällä Suomessakin luullaan ihan oikeasti että me ollaan "sivistynyt" valtio ja kansa sen takia että meidän koulutus on korkealla tasolla :D Ei se koulutus ihmisestä yhtään sen enempää sivistynyttä tee, kattokaa nyt helvetti tätä palstaa tai yleensäkki keskustelukulttuuria Suomessa, eihä tääl oo älykkäit eikä sivistyneit ihmisii ollenkaa vaikka koulutus on korkeaa :D

Tunneälykkyys ja itsensä tunteminen on viisaan ja älykkään ihmisen merkki. Ei sellanen oikeesti hauku toisia koska tää ihminen näkee miksi toiset on sellasia ku ne on, mistä se kaikki tulee. Mä en muista että niitä asioita oltaisi koskaan koulun penkillä puitu, ne on asioita mitkä ihminen oppii itse elämän kautta, tai siis jotkut oppii

Vierailija
2/3 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ollut jo kaikille selvää muutenkin. Älykkäät miehet ovat useammin myös juuri niitä kouluttautuneita ja elämässään hyvin pärjääviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietysti. Ja netissä rumia ölisevät miehet ei mitään älykköjä ole, sen huomaa ihan siitä logiikan tasosta mikä niillä on.