Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia tarjouksia on yleensä Black Friday:nä on ollut Lontoon matkoille? Ja onko mille kentälle?

Vierailija
31.10.2023 |

Pitäisi ostaa keväälle koko perheelle lennot Lontooseen, Gatwickille, muut kentät on turhan kaukana majoittumispaikkakunnasta. 

Mietin että otanko heti, vai uskaltaako odottaa tuleeko halvempia hintoja, vai kallistuuko vaan että saavat sitten myydä "tarjouksella"...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti alle kahdensadan kannattaa etsiä.

Puolisoni oli juuri jalkapalloreissulla ja lennot olivat 160 euroa

Vierailija
2/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti on tarjouksia Lontoo-Helsinki välillä. Asun itse Lontoossa ja olen monena vuonna kanssa koittanut etsiä lippuja sinne päin, mutta tarjoukset kyllä minimaalisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegian lentää Gatwickiin jaFinnair Heathrowhun. Yleensä Norwegianin hinnat on halvempia, kun ajoissa varaa. Kannattaa seurata niiden hintakalenteria.

Vierailija
4/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Norwegian lentää Gatwickiin jaFinnair Heathrowhun. Yleensä Norwegianin hinnat on halvempia, kun ajoissa varaa. Kannattaa seurata niiden hintakalenteria.

Joo niitä tässä kyttäsin, liki 200€ on per pää. Ja huhtikuun loppupuolella vasta matka. Pohjoisen kentälle olisi saanut todella halvat liput, vähän päälle satasen, mutta sitten olisi siellä pitänyt matkustaa niin pitkälle junalle että säästöä ei kovin paljon olisi jäänyt.

Vierailija
5/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puolisoni lensi Ryanairilla ja Finnairilla takaisin

160 euroa ( varasivat syyskuun alussa ja lennot oli viikon sisään) ainiin, unohdin, että matkalaukku maksoi vielä tietysti lisää sen nelisen kymppiä

Vierailija
6/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmillaan olen mennyt Norwegianin suorilla lennoilla n 120 e menopaluu, sisältäen matkalaukut. Mutta se oli kyllä enne koronaa.

Vierailija
7/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joo niitä tässä kyttäsin, liki 200€ on per pää. Ja huhtikuun loppupuolella vasta matka. Pohjoisen kentälle olisi saanut todella halvat liput, vähän päälle satasen, mutta sitten olisi siellä pitänyt matkustaa niin pitkälle junalle että säästöä ei kovin paljon olisi jäänyt.

Onhan tuolla vaikka kuinka paljon 65 e meno ja alle 80 e paluu huhtikuussa.

Vierailija
8/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkannut Ryanairin kyydissä halvimmillaan noin 20 euroa meno-paluu, toki tästä on aikaa :)

Nyt pääsee noin 65 eurolla meno-paluu, siis se perushinta ilman ylimäärisiä palveluja. Siihen päälle sitten maun ja budjetin mukaan mukavuuksia 0-50 euroa, silti halpaa kuin saippua.

Ryanairin paras puoli on se, että maksan tasan niistä palveluista mitä tarvitsen. En aina tarvitse isompaa laukkua, eikä istumapaikallakaan ole väliä. Joskus taas haluan laukun ruumaan ja tietyn istumapaikan. Turha valittaa jostain laukun hinnasta, kun lähtöhinta on kymppejä :D

Vierailija
9/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Norwegianin hinnat on viime vuosina nousseet aika lailla ylöspäin. Itse kun asun lähempänä Heathrowta niin olen jopa huomannut, että välillä Finnair tulee halvemmaksi kun ei tarvitse maksaa niin paljon taksi/junamatkoihin kentälle ja Norwegian ottaa usein lisähintaa isosta matkalaukusta kun taas Finskulla tuo kuuluu usein siihen lapun hintaan. Nykyäänhän menee myös Elizabeth line Piccadillyn lisäksi Heathrowhin.

Vierailija
10/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen matkannut Ryanairin kyydissä halvimmillaan noin 20 euroa meno-paluu, toki tästä on aikaa :)

Nyt pääsee noin 65 eurolla meno-paluu, siis se perushinta ilman ylimäärisiä palveluja. Siihen päälle sitten maun ja budjetin mukaan mukavuuksia 0-50 euroa, silti halpaa kuin saippua.

Ryanairin paras puoli on se, että maksan tasan niistä palveluista mitä tarvitsen. En aina tarvitse isompaa laukkua, eikä istumapaikallakaan ole väliä. Joskus taas haluan laukun ruumaan ja tietyn istumapaikan. Turha valittaa jostain laukun hinnasta, kun lähtöhinta on kymppejä :D

Tuskin on suoria lentoja, mutta jos haluaa kuluttaa aikaa lentoihin ja vaihtoihin, niin mikä ettei.

Vierailija
11/11 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä vuonna lentänyt kaksi kertaa Lontooseen Finnairilla ja molemmilla kerroilla lento ollut jotain 180€, ilman matkatavaroita.