Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ideoita käteisen säilyttämiseen

Vierailija
09.11.2024 |

Minulla olisi paristaa euroa, jotka tarvitsevat turvallisen paikan kodistani. Etsin edullista kassakaappia ja vastaan tuli erilaisia tulenkestäviä säilytysideoita. Järkevän hintaiset olivat kuitenkin sen näköisiltä nettisivuilta etten ole varma uskonko heidän väittämää supertulenpitävyyttä. En halua kuitenkaan käyttää montaa sataa euroa säilytykseen ja tahdon huomaamattoman säilytysratkaisun. Luin netistä, että jotkut kaivavat maankoloon kätkönsä, mitä en ollut edes ajatellut. Onko ideoita miten kannattaa säilyttää?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta maton alta lattialankku ylös ja laita sinne. Lankku takas ja matto päälle. Sit jos mattokin olis tulen kestävä. Hätätilanteessa hyppäät siihen päälle vielä makaamaan ja suojata rahat myös kehollasi. Savu ei yllä sinne alas, palokunta ehtii paikalle ja kaikki ok. Ne voi sut sillä matolla vetää ulos. Käsket, että siihen kohtaan ei vettä saa letkulla laittaa. Tai laitat rahat vielä minigrip pussiin, ei kastu.

Vierailija
22/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin pakastimeen kirjekuoreen.

En kyllä kahtasataa mutta suurempia summia , vaikka tuhansia jos pitäisi olla rahaa takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinostaa jonkun pari sataa euroa? Nistejä?

Vierailija
24/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irroitin lattiasta parkettien ja laitoin sinne alle.

Vierailija
25/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimessa olen pitänyt rasiassa, jonka kannessa maalarinteippi tekstillä Stroganoff 3/2016.

Vierailija
26/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laittaisin pakastimeen kirjekuoreen.

En kyllä kahtasataa mutta suurempia summia , vaikka tuhansia jos pitäisi olla rahaa takana.

Nehän jäätyy sinne!

Vierailija
27/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukan varteen, sukan varteen kyllä vanha kansa tietää. Lisää kysymyksiä? Ni mistäs olikaan kyse?

Vierailija
28/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns. Putin -rahasto kirjekuoressa lipaston laatikossa siten, ettei vieraat huomaa.

Vierailija
29/29 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa olisi satsata samalla summalla pieneen 2 g kultaharkkoon, jonka pystyy piilottamaan aika helposti ulkopuolisilta. Toki kannattavampaa sijoittaa vähän enemmänkin, jos löytyy varallisuutta. Toimittajia löytyy netin kautta useampia. Nämäkin harkot ovat numeroitu ja sinetöity. Käteisen arvo olematon, kun alkaa tapahtumaan. Käteistä rahaa tarvitsee lähinnä hätävaraksi, jos pankkikortit eivät jostain syystä toimi. Itselläni aina tietty summa käteistä mukana tätä varten.