Kaupan myyjä Sanna harrastaa seksiä asiakkaidensa kanssa.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000010819611.html
No nii! Täällä palstanaiset ovat sanoneet ettei muka kannata häiritä kaupan kassoja vaikka saattaa olla pillua tiedossa. Sannalla on varmasti ollut seksiä myös varattujen tai kenties vain varattujen asiakkaiden kanssa. Naisethan tunnetusti suosivat rengastettuja miehiä koska nainen on naiselle susi.
Kommentit (40)
Nyt tarvis tietää missä kaupassa hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva nuorille näteille kassaneideille, kun työpaikalla aletaan ahdistella tuollaisten juttujen myötä.
Tuossa meidän lähilidilissä on kyllä järjestään vain läskejä kassaneitejä. Kesällä saattaa olla hyvännäköisäkin kesätöissä. Siinä oli yks arviolta parikymppinen blondi millä oli aika hyvät tissit. Kerran kävi hyvä tuuri kun edellä oleva asiakas osti röökiä ja se kassaneiti kurotti sinne hyllyyn niin ne tissit oli suoraan siinä miun naaman eessä:) heh heh heh
M41
Oujee🥳🥳🥵
Aa just tän takia 60+ kokeneet ketut sanoo myyjälle aina jotain. Koskaan ei voi tietää että lähteekö 20.v tyttö mukaan saunomaan. Aina kannattaa kokeilla tai jäädä parkkipaikalle odottamaan työvuoron päätöstä.
No, itse asioin prisman ruokatorilla ja myyjä kysyi, haluatko vielä jotain muuta?, vastasin, että pillua, pyysi vartijan paikalle.
Roska-artikkeli. En ymmärrä kyseisen jutun arvoa, ei voi edes viihteeksi kutsua. Jos niitä panoja on töistä iskettävä niin ok, mutta tarviiko kaikki muut alan ammattilaiset vetää samaan lokaan heruttelemalla millä ammatilla kukin löyhä moraalinen tätä harrastaa.
Nyt ymmärrän miksi mun eksä yritti iskeä alvariinsa lähikaupan nuorehkoja kassamyyjiä. Sika oli muutenkin mieheksi.
Miksi Sanna ei voisi jo alottaa oikean parisuhteen?
Miksi kűllikaruselli eikä parisuhde?
Poikaystävä on se flirttaileva asiakas ja mä oon se nätti kassaneiti. Me ollaan yhessä repikää siitä. Kirjaimellisesti tapasin hänet noin ja lämpenin tai oikeestaan kuumenin. Miks ei voisi tapahtuu muillekin ja mitä pahaa siin on, jos oot nätti nuori nainen sitä flirttiä tulee, hormonit hyrrää, niin meilläkin. Hän kävi mun kassalla usein, oikein näki miten valitsi kassan. Se collegehousujen pullotus, joo joo, kiinnitti huomioni ja kaikki se komeus, sporttisuus, hymy, nokkelat jutut, kehut ja vahvat kädet, tietty pilke silmässä herrasmiesmäisyys. Mahtavaa seksiä, koko ajan hän on mun kimpussa. Rakastan.
Voisi olla joki tunnuspinssi, että kehtaisi kysyä.
Sitten kun aikaa kuluu niin "Sanna" katkerana vanhapiikana valittaa kuinka miehet vain pettää eikä hänellä ole ketään arvoistaan kaveria tai perhettä, tosin lapsia saattaa olla monenkin värisiä. Näitä on nähty niin monia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku toinenkin Sanna ollut kaupan kassalla aikoinaan.
Aika monta kalua on senkin värkissä uinut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ihan toimistolla porukkaa ajautui suhteisiin keskenään. Johtajat, assarit, normi inssit, respa. Monilla oli suhteita.
Kuulostaa kivalta työyhteisöltä! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös joku toinenkin Sanna ollut kaupan kassalla aikoinaan.
Aika monta kalua on senkin värkissä uinut.
Kuvaile Sannan värkkiä. Millaiset häppärit hänellä on!
Sen takia ne huutaa:" Vapaa kassa!"
Eiköhän monikin mies ole kaupassa asioinut, ja sitten milloin kenenkin kanssa kiksautellut. Kaupan kassatkin naivat, kas kummaa!
Lihamestari myyntitiskillään uhkealle daamille turkissaan: Mitä hyvää rouvan huulien väliin tänään laitettaisiin?
Lahdessa oli 90-luvulla sellainen silikoneilla varustettu vaatemyyjä, joka joskus harrasti miespuolisten asiakkaiden kanssa seksiä.
Nainen oli kuulemma muutenkin nymfomaani.
Tietäispä missä kaupassa ois töissä tuollainen kassaneiti. Menisin sinne kyllä ostoksille. En varmaankaan uskaltaisi sanoa neidille mitään.
Taisit tutustua useampaankin narsistiin. Ne kun ovat juuri kertomallasi tavalla sosiaalisesti lahjakkaita ja hyviä manipuloimaan.