Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kyllästynyt aviomieheeni. Laiska ja saamaton.

Vierailija
13.09.2008 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkään ei ole tehnyt yhtään mitään. Makaa vaan sängyllä ja odottaa täyspalvelua. Lasten kanssa ei jaksa mennä ulos. Minulle jää kaikki kotityöt, lasten ulkoilutus tms. Olen niin kyllästynyt ja väsynyt. Lapset 4 ja 1.5v. heidän takiaan koitan jaksaa mutta tuntuu kyllä etten jaksa. Kyllästyttää tuo laiskamato niin paljon. Aina ajattelee vain itseään ei perhettään. Lisäksi teen kolmivuorotyötä jotta saamme miehen vaatiman tarpeeksi ison asunnon maksettua. Olen niin väsynyt ja kyllästynyt.

Vierailija
2/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pienempään ja myy nykyinen asunto. Vaihda päivävuoroon jaksat paremmin.

Ei ole lasten etu katsella väsynyttä äitiä ja saamatonta isää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä enää huomioi mitenkään. kyllä aikuisen miehen pitäsi alkaa tajuamaan että et ole mikään palvelia ja lapsetkin tosiaan on senkin vastuulla.

häivy lasten kanssa johonkin koko päiväksi, vaikka kyläilemään jos mahdollista. anna sen paskan mädäntyä sinne sänkyyn.

Vierailija
4/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta paloin loppuun niin henkisesti kuin fyysisesti,nyt sairaslomalla. Ei kukaan jaksa yksin kaikkea vastuuta jos toinen vain on. Sitten mielummin täysin yksin. Itse tein sen ratkaisun 2 pvä sitten.....lapset huomaa pikkuhiljaa paremman oloni.

Vierailija
5/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamaan? Ja miksi olisi tottunut? Koska ap on sitä itse hänelle omasta halustaan tarjonnut?