Milloin joulun viettäminen lopetetaan? Jouluuhan uskonnollisuus liittyy vahvasti.
Kyllä sen tottakai pitää ehdottomasti olla niin, että kun jotkut mielensäpahoittajat varmaan pahoittavat melensä jouluun liittyvästä uskonnollisuudesta, niin sen vuoksi kaikkien pitää lakata viettämästä joulua.
Kommentit (163)
Koko joulu sana pitää sensuroida kaikkialta, ettei mielikuvat vaan kellään poloisella eksy vahingossakaan uskonnollisiin asioihin. Voisi olla pelkästään keskitalvijuhla, joulupukki pelkkä pukki.
Joulua on vietetty ympäri maailmaa ennen kuin kristinuskoa on keksitty eli poistetaan kirkko
Joulu oli ennen kristillisten joulua. Etkö ap ole lukenut mitään?
Tiedostavat yritykset Euroopassa jo viettää sitten lomapäiviä joulun tilalla.
Eihän sitä ole mikään pakko kristillisin perintein viettää. Tai yhtään mitenkään.
Mun jouluun ei kyllä uskonto liity mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Et kuuntele joululauluja, katso joulurauhan julistusta, laita tähtiä ikkunaan, tai joulukuusen latvaan tähteä? Noin muutamana esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuuntele joululauluja, katso joulurauhan julistusta, laita tähtiä ikkunaan, tai joulukuusen latvaan tähteä? Noin muutamana esimerkkinä.
Meillä ei muuten ole mitään noista jouluisin. Eihän joululaulut ole välttämättä uskontoon liittyviä.
eri
Mun jouluun ei liity Jeesus eikä uskonto mitenkään.
Tutustupa joulun historiaan Suomessa. Se ei ole mikään jeesustelujuhla
Saman tien pitää kieltää kaikki uskonnolliset vapaapäivät. Ja sunnuntaistakin pitää tehdä työpäivä, koska se on kristittyjen kirkossakäyntipäivä. Lauantai on juutalaisten pyhäpäivä, joten sekin pitää kieltää, ja töihin vaan silloinkin. Vapaapäivät pitää valita jollain muulla perusteella kuin uskonnollisten traditioiden mukaan.
Jännä että näille uskonnottomille kelpaa kyllä palkalliset arkipyhävapaat tai -lisät.
Se varmaan lopetetaan sitten tappiin asti uskontoja vastaan kiihkoilevat ateistihihhulit pääsevät määräämään ihan joka asiasta tässä maassa. Tulee jouluratsoita ja sellaisena aikana joulua kellarissaan salassa viettäviä uskovaisia viedään putkaan. Uskonnon korvaa raha, eli kaikkivaltias valuutta.
Kaupallinen juhlahan se on, ei sillä ole Beetlehemin kanssa mitään tekemistä.
Eikä liity. Aavikkojen harhaopit eivät päde täällä. Muuta aavikolle palvomaan epäjumalias.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että näille uskonnottomille kelpaa kyllä palkalliset arkipyhävapaat tai -lisät.
On tosi jännä. Pystytkö nyt nukkumaankaan kun on niin jännää.
Jouluun ei liity uskonto mitenkään.