Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ONKO OIKEASTI ihmisiä jotka ei käy suihkussa joka päivä vähintään kerran?!

Vierailija
09.11.2024 |

Itse käyn 3 kertaa päivässä, aamulla, töiden jälkeen ja ennen nukkumaan menoa.

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käy, miksi pitäisi!

Vierailija
82/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy joskus 2 viikkoon suihkussa t.nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saatainen pitää olla jotta pitää käydä suihkussa 3 kertää päivässä?

Saastaista sekkkxsiä harrastava?🥴myyköhän hyvin?

Vierailija
84/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa käyn. Ei muuten ehdi kun pitää wokettaa ja olla netissä.

Vierailija
85/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy joka päivä, jos ei ole tarvetta. Pesen joka päivä kainalot lavuaarin yllä ja alapäähän useasti päivän aikana.

Vierailija
86/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte tuhlata puhdasta vettä suihkussa käyntiin, jopa kahdesti päivässä? Aivan typerää. Maailmassa on miljoonia ihmisiä, joilla ei ole edes puhdasta juomavettä. Suihkussa jotkut eivät ole ikinä käyneet. Miten te voitte olla noin ajattelemattomia ja itsekeskeisiä narsisteja?

Tuo on kyllä ihan turha syy, koska eivät ne miljoonat ihmiset saa sitä vettä käyttöönsä kuitenkaan, vaikka me täällä lopettaisimme kokonaan veden käytön. Käytetty vesi ei myöskään katoa mihinkään, vaan palaa luonnon kiertokulkuun. Korkeintaan oma kukkaro kärsii runsaasta lotraamisesta.

Sun ehkä kannattaisi tutustua jätevesien puhdistuprosesseihin. Myös niihin pesuaineiden ainesosiin, joita lotraat veden mukana viemäriin.

Ehkä muuttuisi mielipide "korkeintaan oman kukkaron kärsimisestä". 

Vierailija
87/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kuiva iho, enkä hikoile juurikaan (en ole tarvinnut vaikkarien jälkeen dödöä).

Joudun jokaisen suihkun jälkeen rasvaamaan vimmatusti koko kroppaa ja elämä on liian lyhyt monen tunnin suihkuoperaatioon joka ilta.

Vierailija
88/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanat kiini ja tupiin mars ,aikaa sekunti perk..me kuoltiin intissä kun ei päästy  viikkoon suihkuun,vieläkin kropassa sotavammoja.

Vierailija
89/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suhkussa 4,1 x - 7,3 x per päivä.

Vierailija
90/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käy jatkuvasti suihkussa, niin se ruokkii itse itseään. Miten luulet esimerkiksi alkuperäiskansojen pärjäävän kun eivät käy joka päivä suihkussa savannilla tai jäätiköllä? Ei heillä ole iho-ongelmia niin paljon kuin jatkuvasti veden kanssa lotraavilla.

Sulla on varmaan esittää joku tutkimus alkuperäiskansojen iho-ongelmista mille perustat väitteesi? 

Onko todista jankkaaja taas ilmestynyt palstalle.  No, autetaan pienokaista. vaikka tästä ensialkuun.

https://www.jcdr.net/article_fulltext.asp?id=129

Vierailija
91/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla me lapset käytiin kerran viikossa kylvyssä, ei suihkuja sen lisäksi koskaan.

Vierailija
92/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte tuhlata puhdasta vettä suihkussa käyntiin, jopa kahdesti päivässä? Aivan typerää. Maailmassa on miljoonia ihmisiä, joilla ei ole edes puhdasta juomavettä. Suihkussa jotkut eivät ole ikinä käyneet. Miten te voitte olla noin ajattelemattomia ja itsekeskeisiä narsisteja?

Tuo on kyllä ihan turha syy, koska eivät ne miljoonat ihmiset saa sitä vettä käyttöönsä kuitenkaan, vaikka me täällä lopettaisimme kokonaan veden käytön. Käytetty vesi ei myöskään katoa mihinkään, vaan palaa luonnon kiertokulkuun. Korkeintaan oma kukkaro kärsii runsaasta lotraamisesta.

Sun ehkä kannattaisi tutustua jätevesien puhdistuprosesseihin. Myös niihin pesuaineiden ainesosiin, joita lotraat veden mukana viemäriin.

Ehkä muuttuisi mielipide "korkeintaan oman kukkaron kärsimisestä". 

Miksi? Meillä on toimiva jätevedenpuhdistusjärjestelmä ja jos minä säästän 100 litraa vettä, niin kuinka se näkyy afrikassa asuvalle lapselle?

Vierailija
93/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suhkussa 4,1 x - 7,3 x per päivä.

Otan kolmen jalan ja kahden tuuman suihkun,mittaan aikaa aurinkokellolla.

Vierailija
94/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo korona muutti omaa käyttäytymistä ja nyt ei tahdo ennää muistaa käydä suihkussa. Joskus käyn muutaman kerran viikossa. Liian vähän mulle. Mutta kuivashampoo ja horonpesu (eli kostealla pyyhkeellä peseytyminen) pelastaa.

Ja dödö

Vierailija
95/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt suihkussa vuosikausiin. Ei ole suihkua, on vain sauna, ja lämmitän saunan kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
96/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hikoilet runsaasti ja hormonitoiminta aiheuttaa hajuja niin sinun on pakko.

Minä käyn suohkussa 2 kertaa viikossa tukanpesun takia. Inhoan suihkussa käyntiä.

Muulloin pesen hampaat 1xpäivässä ja alapesun kun on tarve. Naama ja ylävartalo kainalot tärkeimmät pesen 1xpäivässä. No jos menen jonnekin niin sitten pesen tai käyn suihkussa.

Vierailija
97/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan koko ajan jossain köhässä, kun hinkkaa luonnollisen vastustykyvyn iholtaan viemäriin. 

Mä olen flunssassa suunnilleen kahden vuoden välein ja vatsataudissa en ikinä.

T. Kahdesti päivässä suihkutteleva

Vierailija
98/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo korona muutti omaa käyttäytymistä ja nyt ei tahdo ennää muistaa käydä suihkussa. Joskus käyn muutaman kerran viikossa. Liian vähän mulle. Mutta kuivashampoo ja horonpesu (eli kostealla pyyhkeellä peseytyminen) pelastaa.

Ja dödö

Oli siis horonkylpy tai horonsuihku tuo pyyhepesu. 

Vierailija
99/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2-3 krt/ vkossa suihkussa. Nyt kun käyn salilla niin käyn vain siellä suihkussa. Säästän näin kotimme vettä, joka on suoralla sähkölämmityksellä. 

Vierailija
100/213 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin järvessä 365.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi