Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuo Alex Stubb niin hyvä oli Suomen valinta presidentiksi!

Vierailija
09.11.2024 |

Niin fiksu ja hyväkäytöksinen.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on moni sanonut mulle jälkikäteen, että oli hyvä ettei Haavistoa valittu, kun oli sivari kaiken lisäksi. Olisi ollut tosi noloa

Tällä logiikalla ei nainenkaan kelpaisi presidentiksi. Harvemmin kyllä korpraalitkaan tarkastaa joukkoja pl. se 40-luvun itävaltalaisjohtaja.

Jos älyä riittää niin tajuat, naiset ovat ulkopuolella tuon armeijan suhteen. Eihän ole olemassa naisille edes asevelvollisuutta.  

Eipä ole kauan.

Vierailija
62/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb valittiin sen takia presidentiksi, että niin monet eivät halunneet homoa presidentiksi. Pienempi paha oli pääminsterin työssä aiemmin epäonnistunut koulukiusaaja ja suomenruotsalainen kokkare. 

Kyllä tuo on jo todella syrjivää puhetta toisen sukupuolista suuntautumista kohtaan. Itselläni ei ole pienintäkään epäilyä siitä, etteikö Pekkaa olisi valittu jos hänellä olisi ollut ylioppialstodistuksen sijasta tohtorintutkinto, kuten Alexilla.

Eikä rasitteena vanjoa tekoja, kuten isisäitien tuominen Suomeen ilman lupaa, oman alaisen kiusaaminen ja professorina esiintyminen ulkomailla ja nopaet takinkäännöt Venäjän raja-asioissa ja Natossa.

Nyt on moni sanonut mulle jälkikäteen, että oli hyvä ettei Haavistoa valittu, kun oli sivari kaiken lisäksi. Olisi ollut tosi noloa

No ei Halonenkaan armeijaa ollut käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla ei nainenkaan kelpaisi presidentiksi. Harvemmin kyllä korpraalitkaan tarkastaa joukkoja pl. se 40-luvun itävaltalaisjohtaja.

Jos älyä riittää niin tajuat, naiset ovat ulkopuolella tuon armeijan suhteen. Eihän ole olemassa naisille edes asevelvollisuutta.  

Mietipä itse: Sivari vs. armeijaa käymätön.

Vierailija
64/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä pitäisi jostain Suomen presidentistä tykätä? Eihän sillä ole mitään tekemistä sisäpolitiikan kanssa tai tavallisen kansalaisten asioiden kanssa. Siellä se liitelee ulkomailla suurimman osan ajastaan.

Vierailija
65/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyhän lukemassa mitä sanotaan asevelvollisuudesta. Miehet ovat asevelvollisia!!

Täällä taas luetaan kuin piru raamattua... Käypä itse katsomassa, miten määritetään armeijan suorittamaton.

Vierailija
66/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koskaan kukaan ei miellytä kaikkia. Sen kanssa on vain elettävä. Itse en tykkää Stubbista, mutta ei mun siitä tarvitse tykätäkään. Loppuje lopuksihan eihän se oikein vaikuta mun tekemisiin puoleen eikä toiseen. 

Vierailija
67/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksisyys on presidentin perusominaisuus. Vain Trump ja Putin ovat poikkeuksia, eivätkä osaa käyttäytyä.

Vierailija
68/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkäytöksisyys on presidentin perusominaisuus. Vain Trump ja Putin ovat poikkeuksia, eivätkä osaa käyttäytyä.

Niin ei sitä edes kannata mainita. Näin pienen maan kuin Suomen presidentti varmaan ymmärtää sen itsekin. 

No suomalaiset ovat keskimäärinkin erilaisia käytökseltään kuin Putin tai Trump.

Vierailija
69/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan kaikki amerikkalaisetkaan tykkää Trumpista, mutta pakko vaan sulattaa hänen käytöksensä.  Niin se menee. Täälläkin on vain hyväksyttävä nykyinen presidentti.

Vierailija
70/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaihtoehto kuin homosteleva vanha pervo 🤮🤮

Mistä sinä tiedät ettei Stubb homostele, ei vaan kerro siitä julkisesti?

Niin eihän sitä oikeasti kenestäkään tiedä, mutta kait tämäkin on ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
71/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaveteraanin tyttärenä hyvinkin osaan erottaa mikä on arvokasta maamme kannalta. Isä soti viisi vuotta jotta emme olis osa venäjää nyt. Mietipä sitä.

Vierailija
72/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on melkein joka mökissä pyssyjä ja halu ampua.

Vierailija
73/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa sanoa mielipiteensä eikä mumise. Täydellinen presidentti tässä maailmantilanteessa, jossa ruskeakielisyys ei enää auta. 

Vierailija
74/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaa sanoa mielipiteensä eikä mumise. Täydellinen presidentti tässä maailmantilanteessa, jossa ruskeakielisyys ei enää auta. 

Joo  mutta aina se oman mielipiteen sanominenkaan ei auta.

Vierailija
75/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaveteraanin tyttärenä hyvinkin osaan erottaa mikä on arvokasta maamme kannalta. Isä soti viisi vuotta jotta emme olis osa venäjää nyt. Mietipä sitä.

Nyt puhutaan sanojen määritelmistä eikä mistään itsenäisyyssodasta.

Vierailija
76/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just noin !👍👍👍

Vierailija
77/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä yhteydessä voidaan nyt puhua uuden ajan pressasta, koskaa ollaan Natossa. Kun liityttiin Natoon, alkoi kait jonkinlainen uusi aika.

Vierailija
78/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä yhteydessä voidaan nyt puhua uuden ajan pressasta, koskaa ollaan Natossa. Kun liityttiin Natoon, alkoi kait jonkinlainen uusi aika.

Juurikin noin on määreet.

Vierailija
79/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb valittiin sen takia presidentiksi, että niin monet eivät halunneet homoa presidentiksi. Pienempi paha oli pääminsterin työssä aiemmin epäonnistunut koulukiusaaja ja suomenruotsalainen kokkare. 

Kyllä tuo on jo todella syrjivää puhetta toisen sukupuolista suuntautumista kohtaan. Itselläni ei ole pienintäkään epäilyä siitä, etteikö Pekkaa olisi valittu jos hänellä olisi ollut ylioppialstodistuksen sijasta tohtorintutkinto, kuten Alexilla.

Eikä rasitteena vanjoa tekoja, kuten isisäitien tuominen Suomeen ilman lupaa, oman alaisen kiusaaminen ja professorina esiintyminen ulkomailla ja nopaet takinkäännöt Venäjän raja-asioissa ja Natossa.

Nyt on moni sanonut mulle jälkikäteen, että oli hyvä ettei Haavistoa valittu, kun

Ai että vedetään Halonen kun hän ei oo käyny armeijaa😂 en kyllä odotakaan että naisen täytyisi käydä asepalvelus. Miehillä on asevelvollisuus, naisilla ei sitä ole.

Vierailija
80/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on moni sanonut mulle jälkikäteen, että oli hyvä ettei Haavistoa valittu, kun

En minäkään nainen ole käynyt armeijaa eikä kukaan tuttu ikäluokistani. Mutta nuoremmasta sukupolvesta on usea nainen suorittanut asepalveluksen. Ja meidän isät ja isoisät sotivat etulinjassa jotta saimme pitää itsenäisyyden. Sitä arvostan eniten. Isäni haavoittui sodassa, soti koko viisi vuotta ja kärsi sirpalevammoista lopun ikäänsä. Suvustani kaikki miehet ovat suorittaneet asepalveluksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan