Narsisti ja kiltti
Miksi narsisti ja kiltti ottavat helposti yhteen?
Kommentit (56)
Mä oon kiltti ja exä on narsisti. Musta on tullut aivan uusia puolia esiin. Nykyään pidän naisten verbaalisesta kyykyttämisestä. Suomalaiset naiset on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kiltti ja exä on narsisti. Musta on tullut aivan uusia puolia esiin. Nykyään pidän naisten verbaalisesta kyykyttämisestä. Suomalaiset naiset on paskaa.
Muista kuitenkin arvostaa ihmisiä jotka eivät paskaasi ansaitse, muuten kärsit edelleen lisää. On meitä fiksujakin yksilöitä ja voit olla varma että takaisin tulee jos joku itikka käy kuumana kehoilemaan vain menneisyytensä takia. Käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tuon perusteella sanoa mutta useasti narsistit ovat ehdottomia ja vaativia. Sellainen saattaa alkaa ärsyttämään. Kannattaa puhua ja keskustella.
Niin justiinsa. Ja vääryyttä tehtäessä narsisti on se, kuka ei kuuntele eikä halua keskustella
Valitettavasti näin.
Tullut huomattua. Kiltti jää siten yksin
Parempi näin, narsistien kanssa ei voi elää. Niille pitää näyttää mistä kana kusee.
Narsisti haluaa sanoa aina viimeisen sanan.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka sanovat olevansa kilttejä ihmisiä eivät yleensä todellisuudessa ole sitä mitä he sanovat olevansa.
Jos joku sanoo olevansa kilttti ihminen, ole kuitenkin varuillasi.
Minulle esimerkiksi kiltteys on hyvyyttä/hyväluontoisuutta ja hyväntahtoisuutta. Kaikille ei voi aina olla vain kiltti, sitähän matelisi vain pitkin maita ja mantuja. Tulisitko onnelliseksi sillä tavalla?
Kiltteyttä on arvostaa niin itseänsä kuin muitakin.
Tämä. Ihmistä ei pidä sanoa kiltiksi - silloin tulee se "uittu minä sulle kiltin näytän" :).
Itse olen hiljainen, mutten erityisen kiltti, osaan käyttäytyä, koska niin on opetettu, lapsuudesta lähtien (koska tuli sanktiota, jos ei osannut olla ...).
Täällä on muitakin eli en koe olevani mikään uniikki lh.
Vierailija kirjoitti:
Verbaalinen kyykyttäminen on mukavaa. Olet ymmärtänyt asian väärin. Kaikki suomalaiset on kylmiä kuin kalkkunat ja paskaa
Lämmin kuri pitää huolen narsistista ja kiltisti. Siihen kannattaa pyrkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verbaalinen kyykyttäminen on mukavaa. Olet ymmärtänyt asian väärin. Kaikki suomalaiset on kylmiä kuin kalkkunat ja paskaa
Onhan se tänäänkin tullut todistettua, että ulkomaalaiset (useat) on ystävällisiä ja lämpimiä ihmisiä. Näin on näppylät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kuitenkin arvostaa ihmisiä jotka eivät paskaasi ansaitse, muuten kärsit edelleen lisää. On meitä fiksujakin yksilöitä ja voit olla varma että takaisin tulee jos joku itikka käy kuumana kehoilemaan vain menneisyytensä takia. Käytöstapoja.
Et ole uskaltanut vastata, vaikka olen kadulla huutanut.
Narsisti täyttää toisen itsellään, ja saa nostatettua molemmat siihen omaan kuplaansa.
Narsistit ovat onnenonkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei uskalla, ei tiedä käytkö päälle hyvässä vai pahassa. Aina se sokean huutelijan erehtymisen riski olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksin joutuu keskustelemaan niin kaiku vastaa takaisin, ei hyvä
Vierailija kirjoitti:
Narsisti täyttää toisen itsellään, ja saa nostatettua molemmat siihen omaan kuplaansa.
Jenkeissä on sanonta: gold digger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä on sanonta: gold digger
Näitä on syytä käräytellä. Jenkkilässä tekevät ohjelmia näistä
Onko kaverini narsisti? Arvostelee puheluissa ja viesteillä, joiden ajankohta voi olla mitä vaan. Vaatii milloin mitäkin. Häntä ei kannata arvostella jos ei halua paskamyrskyä niskaansa. On itsekäs ja kääntää keskustelun itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tuon perusteella sanoa mutta useasti narsistit ovat ehdottomia ja vaativia. Sellainen saattaa alkaa ärsyttämään. Kannattaa puhua ja keskustella.
Niin justiinsa. Ja vääryyttä tehtäessä narsisti on se, kuka ei kuuntele eikä halua keskustella
Valitettavasti näin.
Tullut huomattua. Kiltti jää siten yksin
Olet siis psykiatri taikka psykologi. Psyk.sh.
Kaikki eivät pidä siitä että heitä tai heidän kertomaansa kyseenalaistetaan, he ottavat sen hyvin henkilökohtaisesti, henkilökohtaisena loukkauksena jopa.
Mutta on myös todellista että vaikka olet rehellinen, saatat saada paljon kyseenalaistamista osaksesi ja on äärimmäisen turhauttavaa jos ei uskota vaikka miten asiaa avaat ja siitä kerrot.
Vakuuttelu, sitäkin tekevät rehelliset tai valehtelijat.