Montako pakettia Pandan Juhlapöydän konvehteja olette jo käärineet joulupaketteihin?
Täällä alkaa olla sormet verillä paketoimisesta!
Kommentit (17)
En pidä Pandan suklaasta. Liian sokerista minun makuuni.
Se on paras konvehtirasia. Toivon, että saan itse yhden rasian joltakin lahjaksi.
Sitten teeskennellen kihistään, että mitähän täältä nyt oikein mahtaa löytyä, ja kaikki antavat toisilleen samanlaiset paketit.
0 en osta sellaisia itselle enkä muille. En ole niin ilkeä. Jos satun saamaan itse,syön parhaat ja loput roskiin.
Mumma on lihava, Puppa👴🏻👍🏻🥳 on ihana, tää on seniiliä vanhuselämää 👵🏻👴🏻
Tarkoitat varmaan Bandan konvehteja
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Bandan konvehteja
Näinhän se menee 👵🏻👴🏻
En koskaan yhtään kertaa, kun on huonointa suklaata mitä Suomessa myydään.
En yhtään. Annan tänä vuonna jotain muuta lahjaksi kuin suklaata
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Annan tänä vuonna jotain muuta lahjaksi kuin suklaata
Ei näin saa tehdä 👴🏻🤝 vasut täynnä olla pitää 🥡
luin ensin, että montako pakettia olette ahtaneet kurkusta alas? :) en yhtäkään enkä laittanut pakettiinkaan
Ei ainuttakaan, eikä aiota paketoida myöhemminkään. Yksi rasia jo saatiin, valitettavasti. En ymmärrä miksi ei voi syödä itse, vaan pitää lahjoittaa eteenpäin. 🤢
En yhtään. Tapana antaa lahjaksi jotain muuta kuin edullisinta bulkkikamaa. Suklaan kohdalla tarkoittaa mm. käsintehtyjä konvehteja tai hieman parempia konvehtirasioita esim. Lindt-merkiltä. Lahjaksi siis sellaista mitä lahjansaaja ei välttämättä ihan arjessa raaski ostaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Se on paras konvehtirasia. Toivon, että saan itse yhden rasian joltakin lahjaksi.
Siinä ei ole gluteenia. Sopiva vaihtoehto keliakiaa sairastavalle.
En yhtään.