Katsottiin mieheni kanssa Akira Kurosawan klassikkoelokuvaa Mahtavat Ambersonit ja hän tokaisi että japanialainen nainen on naisten Ferrari
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt Japanissa? Minä olen ja eivät ole ollenkaan niin kauniita kuin kuvittelin.
Korealaiset ovat, tosin heitähän leikellään paljon.
Sanoisin että kummassakin on porukassa on hyvin paljon vaihtelua, aivan kuten kaikissa muissakin. Turha eksotisoida ja idealisoida liikaa ketään.
Huomasin muutama vuosi sitten Koreassa sen eron Japaniin että isokokoisempia ihmisiä oli enemmän, vaikka olin luullut että Koreassa saattaisi tiukkojen ulkonäköstandardien takia olla laihempaa porukkaa. Mutta nyt tuntuu että Japanissakin ollaan jo otettu kiinni eikä täälläkään todellakaan jokainen ole hoikka kuten edelleen tunnutaan kuvittelevan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Kurosawankaan ollut.
Ei todellakaan. Kaurismäen leffa toi on.
Japanilaiset naiset voittaa suomalaiset naiset 100-0.
Mahtavat ambersonit on aika harvinaiset aasialaisilla naisilla. Enempi lattarintaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt Japanissa? Minä olen ja eivät ole ollenkaan niin kauniita kuin kuvittelin.
Sanoisin että kummassakin on porukassa on hyvin paljon vaihtelua, aivan kuten kaikissa muissakin. Turha eksotisoida ja idealisoida liikaa ketään.
Huomasin muutama vuosi sitten Koreassa sen eron Japaniin että isokokoisempia ihmisiä oli enemmän, vaikka olin luullut että Koreassa saattaisi tiukkojen ulkonäköstandardien takia olla laihempaa porukkaa. Mutta nyt tuntuu että Japanissakin ollaan jo otettu kiinni eikä täälläkään todellakaan jokainen ole hoikka kuten edelleen tunnutaan kuvittelevan.
Minun omaan silmään ne kasvot eivät vaan ole sillä lailla kauniit niin kuin mitä länsimaalainen yleensä pitää viehättävänä. Ehkä miehiin sellainen naisten "babyface" voi vedota.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ne on naisellisia, HOIKKIA, tottelevaisia ja paljon suomalaisia naisia nuoremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä Orson Wellesin ohjaama.
Orson Wells oli Japanin keisarin Hirohiton poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ne on naisellisia, HOIKKIA, tottelevaisia ja paljon suomalaisia naisia nuoremman näköisiä.
Puhutko koirista vai ihmisistä? Lopettakaa nyt jo tuo aasialaisnaisten alentaminen jollain yököttävillä tottelevaisuuspuheilla. Aasialaisista pitävät miehet ovat kyllä pahimpia misogynistejä, mutta ehkä tekin heräätte piakkoihin siihen että maailma, myös Aasia, on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin muutama vuosi sitten Koreassa sen eron Japaniin että isokokoisempia ihmisiä oli enemmän, vaikka olin luullut että Koreassa saattaisi tiukkojen ulkonäköstandardien takia olla laihempaa porukkaa. Mutta nyt tuntuu että Japanissakin ollaan jo otettu kiinni eikä täälläkään todellakaan jokainen ole hoikka kuten edelleen tunnutaan kuvittelevan.Minun omaan silmään ne kasvot eivät vaan ole sillä lailla kauniit niin kuin mitä länsimaalainen yleensä pitää viehättävänä. Ehkä miehiin sellainen naisten
Minä taas olen aina pitänyt monia aasialaisia kauniina, enemmän kuin keskivertoa länsimaalaista. Osittain makuasia ja osittain tottumiskysymys kun nuorempana näin paljon aasialaisia.
En minäkään oikein osaa asettua rooliin jossa ajattelisin toisinpäin jossa vaikkapa naisen vahva leukalinja ja muut minusta vähän terävät tai kovat mutta muiden silmissä upeat piirteet olisivat suosikkejani ja pehmeät piirteet taas eivät niinkään. Ja miehet nyt tykkäävät vähän kaikentyyppisistä naisista kunhan ovat kauniita, mutta juuri nuo aasialaisilla yleiset pehmeät piirteet ovat nuorekkaat ja siksi kai monesta miehestä kiinnostavat.
Jaa, näillä teillä ei pärjää millään ferrarilla. Suomalainen nainen on Toyota Hilux.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset olis nääntyneet nälkävuosiin ja kylmään näillä lakeuksilla. Ei suomenhevonenkaan ole mikään kiiltäväkarvainen lämminverinen, vaan elukka, joka on jalostunut elämään täällä kylmässä ja pimeässä ja jaksamaan. Aivan turha vertailla. Missikisat on humpuukia.
Kurosawa, Orson Welles, mitä näitä nyt on.
Tuplavee ja monta muutakin samaa kirjainta kuitenkin molemmissa, että aika lähelle osui ap.