Onko niin että tyytyväinen mies - lue: on saanut - hymyilee kuin Naantalin aurinko? Siitäkö sen tietää? Lahjoittakaa miehillenne siis hymy!
Onko niin että tyytyväinen mies - lue: on saanut - hymyilee kuin Naantalin aurinko? Siitäkö sen tietää? Lahjoittakaa miehillenne siis hymy a la Naantalin aurinko niin säteilee teille takaisin! Raapustatte vielä kortin 'I love you'. Sitten ei voi enää sanoa: 'En rakastanut sinua koskaan !' vai voiko? Onko ihan jääkylmä tyyppi, vai? Niin, mistä mahtaa johtua että ei täällä mitään miehiä missään ole, jotka loistaisivat kuin Naantalin aurinko? Todella surullista!
Kommentit (13)
Onhan se monesti kuultu kun joku mies äksyilee että se ei ole saanut p*llua vähään aikaan
Ei kai miehet noin yksinkertaisia ole. Kyllä mun mies muutenkin hymyilee kuin seksiä saadessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai miehet noin yksinkertaisia ole. Kyllä mun mies muutenkin hymyilee kuin seksiä saadessaan.
Ja mä taas olen huomannut että seuraavana aamuna seksin jälkeen on helposti vähän äreä, niin rouva kuin itsekin. Mistä lie johtuu, ehkä turhan myöhään venähtäneestä nukkumaanmenosta.
Silloin miehellä on lämmin, lempeä, rakastava katse. /M67v.
Miksi ihmeessä se kortti pitää englanniksi olla?
Vierailija kirjoitti:
Sun miehes on se yksinkertainen. Ei varmaan tarvii sanoa kuin vaikka "moi", niin äijä vaan virnistää.
Mistä sen miehen saa? Voisin antaa parikin hymyä...
Olisko tämä tavallisempi suomimiestapaus ja -paritapaus? Bongasin eräästä toisesta ketjusta ja sopii erinomaisesti isänpäivää jolloin ihmissuhteet viimeistään pitäisi saada kuntoon - mieluiten hymy huulin...
Olisin vihainen sillä olen pyytänyt jättämään minut rauhaan jo vuosien ajan. Ei ole ikävä ja mitään en hänestä halua kuulla.
Tämä taitaa olla minulle. Olen aika varma. Hyvä että saan kuulla näinkin. Toivottavasti menee joku päivä perille kovaan kallooni. En tiedä mitä ajatella kaikesta. Ymmärrän kyllä tämän. Se on vaan se että emme tainneet koskaan edes olla rakastavaisia ja silti olisi selvitettävää. Tietysti olet vihainen. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekava sepustus!
TÄH? Pitääkö kommentoida silloinkin kun oma luetun ymmärtäminen tökkii? Jos pystyt niin selvitä näin isänpäivän iloksi miten päästä eroon tilanteesta 'mies vihaa naista'... Jos teet sen niin tosi hieno juttu. Ja kyse oli tekstistä nro 10 kun tämä omasi on 11/11... Normaali ystävyys ja puhevälit olisi jo riittävä selvitysten taso eli siis vihasta ja siihen liittyvästä pitäisi päästä eroon ja olisi kiva että ihminen joka on ihminen on myös puhekykyinen jos joku oikea sairaus ei puhumista estä.
Ja onko tämäkin nyt sitten sekava sepustus? Et taaskaan ymmärrä hölkäsen pöläystä? Siinä tapauksessa älä vaivaa itseäsi teksteillä joiden sisältöä et pysty ymmärtämään. Joku muu saattaa ymmärtää ja jopa tuntea samoin ja olla samassa liemessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa sekava sepustus!
TÄH? Pitääkö kommentoida silloinkin kun oma luetun ymmärtäminen tökkii? Jos pystyt niin selvitä näin isänpäivän iloksi miten päästä eroon tilanteesta 'mies vihaa naista'... Jos teet sen niin tosi hieno juttu. Ja kyse oli tekstistä nro 10 kun tämä omasi on 11/11... Normaali ystävyys ja puhevälit olisi jo riittävä selvitysten taso eli siis vihasta ja siihen liittyvästä pitäisi päästä eroon ja olisi kiva että ihminen joka on ihminen on myös puhekykyinen jos joku oikea sairaus ei puhumista estä.
Ja onko tämäkin nyt sitten sekava sepustus? Et taaskaan ymmärrä hölkäsen pöläystä? Siinä tapauksessa älä vaivaa itseäsi teksteillä joiden sisältöä et pysty ymmärtämään. Joku muu saattaa ymmärtää ja jopa tuntea samoin ja olla samassa liemessäkin.
No nyt oli vielä sekavampi sepustus!
Kyllä näin on, saanut mies hymyilee ja on hyvällä tuulella.