Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nämä kristillisistä lauluista/näytelmistä jne vinkuvat asuvat kristillisessä Suomessa?

Vierailija
09.11.2024 |

Esim nämä kouluissa tapahtuneet kristilliset näytelmät ja laulut.

Tuliko heille yllätyksenä että kristinusko on suurin uskonto Suomessa ja tämä maa rakentuu hyvin vahvasti kristillisiin arvoihin? Näkeehän sen jo kristillisestä ristilipustakin.

Eik tuo ole suunnilleen yhtä naurettavaa kuin menisi Saudi-arabiaan vinkumaan että siellä näkyy islaminuskonto?

Kommentit (254)

Vierailija
201/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voisikaan odottaa Sumu-Pilven vanhemmilta?

Vierailija
202/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkopsykoottisten itku on musiikkia korville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä maasta on tullu paheksujien ja loukkaantujien maa. Vanhemmat päättävät lapsiensa puolesta että he eivät saa osallistua johonkin mihin on osallistuttu iät ja ajat ilman sen kummempia ihmettelyjä. Ei ole minuakaan aivopesty uskovaksi vaikka olen ollut uskonnontunneilla, kuullut koulun kevätjuhlissa suvivirren. Aikuiset vievät lapsilta mahdollisuuden itse päättää mitä mieltä ovat asioista ja mihin uskovat tai uskovatko mihinkään. Lapsista halutaan muokata oman itsensä jatkeita ja kieltää heiltä omien mielipiteidensä muodostamisen. Miksi?

Niin kauan kuin lapsia liitetään kirkon jäseniksi sylivauvoina ja pakotetaan sitten koulussa opiskelemaan tätä uskontoa, ns. kansankirkon jäsenten on turha puhua lasten mahdollisuudeta omien mielipiteiden muodostamiseen.

Miten se kastaminen ja erilaisen tiedon ja opin saaminen estää omien mielipiteiden muodostamisen? Varmasti sinäkin olet aikuisena ihan itse päättänyt uskotko johonkin vai et ja jos et ole, niin sinut on todellakin aivopesty.

Vierailija
204/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus aviopuoliso sai r_iskata sinut.

Joskus rasistiset vitsit oli ok

Nyt on tullut aika muuttaa kristinuskon levittämisen pelisääntöjä.

Taas täällä jauhetaan tuota yhtä ja samaa rai zkaus juttua, vähän jäänyt levy päälle.

Kristinuskon levittämiseen antoi Jeesus jokaiselle kristitylle lähetyskäskyn. Hän ei ole kumonnut sitä etkä sinäkään mitään sille voi. Tuleeko huono omatunto, kun kuulee Jeesuksesta ja Hänen uhrauksestaan ihmisten eteen, taitaa tulla.

Vierailija
205/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika miten nykyihminen on tietämätön vaikka on mahdollisuus lukea todella pitkälle akateeminen tutkintokin. Kristinuskohan toi vapauden kohtalonuskosta, epätoivosta, tarkoituksettomuudesta ja ajalle tyypillisestä henkivaltojen pelosta.  Kristinusko horjutti antiikin yhteiskunnan julmia rakenteita ja toi lähimmäisenrakkauden ja sellaisen moraalisen yhteisön, jollaista ei ollut koskaan aiemmin missään ollut. Kristinusko antoi kaikille ihmisille ihmisarvon. Se mm. lopetti lasten ja sairaiden heitteillejätön. Seurakunnassa orjat ja isännät olivat samanarvoisia ja köyhistä pidettiin huolta.

Kuinka kummassa kirkoissa sitten oli entisaikaan niin tarkka penkkijärjestyt, jos kaikki olivat samanarvoisia?

Asiat etenevät ja kehitys menee eteenpäin. Monessakin suhteessa. Ei istumajärjestystä voi ottaa vertailukohteeksi antiikin ihmisoikeuksille? Siis ihmisoikeuksille joita ei ollut.

Vierailija
206/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko pois kouluista!

Sinut on lähetettävä pois Suomesta.

Ja nopeasti. 

Vierailija
207/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta on nyt jäänyt huomaamatta, että loukkaantujat ovat ihan kantasuomalaisia uskonnottomia henkilöitä eivätkä jonkun toisen uskontokunnan edustajia.

Olen ateisti ja olen käynyt kirkossa konserteissa ja olen kaulanut kirkossa virsiä. En tullut uudestaan uskoon.

Uskoontuloon tarvitaan paljon enemmän kuin mitä olet tehnyt.

Vierailija
208/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen buddhalainen ja minusta ateisteilla tulisi olla vapaus kieltäytyä kristillisistä tapahtumista. Ateisteiille uskonrauha! Kristinusko pois kouluista!

Vierailija
209/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette saa pakottaa ateisteja altistumaan teidän uskonnolle.

KRISTINUSKO POIS KOULUISTA!

Kännykät pois kouluista että lapset edes keskittyvät opiskelemaan ja oppivat jotakin. Tulevaisuudessa onkin hieno maailma kun lapset oppivat vain sen mitä netissä lukee ja hyvin suuri osa siitä luetusta on disinformaatiota. Jos jo nyt on lapsilla puutteita lukemisen, kirjoittamisen ja laskemisen kanssa, niin miten ne selviävät tulevaisuuden haasteista ja elämästä ylipäätään? Nuoret eivät ymmärrä että koulussa ja töissä ollaan ajoissa ja sen ajan kun siellä pitää olla. Aivan yksinkertaiset asiat ovat vaikeita ymmärtää eikä keskittymiskyky riitä. Uusi uskonto kun on kännykkä netteineen ja sitä palvotaan niin ettei sen ajattelemista pysty lopettamaan 24/7.

Vierailija
210/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teillä on vimma aivopestä muiden lapsia kouluissa?

No eikö se ole aivopesua kun kielletään jonkin asian olemassaolo ja sanotaan vain omien mielipiteiden olevan oikeita? Eikö lapsilla saa enää olla omaa tahtoa tässä maassa kun vanhemmat kieltää milloin minkäkin asian perustuen omiin mielipiteisiinsä? Unohtuiko heiltä se lastenkin perusoikeus että ihmisillä vapaa tahto? Moniko lapsi on itse näitä asioita vaatinut sanomalla että on ateisti? Ja mistä se asia on lapsen päähän tullut?  

Jaa, että lasten vapaa tahto alkaa kiinnostella sitten, kun pakottavana osapuolena ei enää olekaan kirkko?

Vierailija
211/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomi ole kristillinen maa.

Suomessa evankelis-luterilainen kirkko ja ortodoksinen kirkko ovat Tilastokeskuksen mukaan valtionkirkkoja, vaikka Suomen evankelis-luterilainen kirkko kutsuukin itseään ja ortodoksista kirkkoa epävirallisesti kansankirkoksi.

Lähde valtionkirkkoväitteelle?

Suomessa ei ole valtionkirkkoa, eikä sinun paskapuheessasi mitään kristillistä. 

Meillä on vakaumuksenvapaus. Tyrkyttäminen kielletty,  sori siitä.

Vierailija
212/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja valtio on erotettu toisistaan.

Saatte harjoittaa kristinuskoanne, kukaan tai mikään ei uhkaa sitä, mutta ette saa tunkea sitä lasten kurkusta alas.

Jos se on teille ongelma niin...

Käsitätkö, että lapsille tulee hyvin turvallinen olo, kun saa sanoa iltarukouksen, tietää että heillä on ikioma suojelusenkeli ja Jumala, joka rakastaa heitä äärettömästi. Säälin todellakin lapsia, joilta kielletään turvallisuuden tunne. Läheskään kaikki vanhemmat eivät halua tai kykene antamaan turvaa lapsilleen. Lasten sydämeen jää Jeesuksen kokoinen aukko.

Lapset saavat turvallisuudentunteen iltarukouksesta siksi, että heille on opetettu näin käyvän. Jos lapselle opetetaan, että illalla tulee turvallinen olo kun äiti tai isä peittelee ja sanoo hyvää yötä, lapselle tulee siitä turval

Tämä.

Satujen kertominen totena on kerrassaan typerää.

Vierailija
213/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä maasta on tullu paheksujien ja loukkaantujien maa. Vanhemmat päättävät lapsiensa puolesta että he eivät saa osallistua johonkin mihin on osallistuttu iät ja ajat ilman sen kummempia ihmettelyjä. Ei ole minuakaan aivopesty uskovaksi vaikka olen ollut uskonnontunneilla, kuullut koulun kevätjuhlissa suvivirren. Aikuiset vievät lapsilta mahdollisuuden itse päättää mitä mieltä ovat asioista ja mihin uskovat tai uskovatko mihinkään. Lapsista halutaan muokata oman itsensä jatkeita ja kieltää heiltä omien mielipiteidensä muodostamisen. Miksi?

Niin kauan kuin lapsia liitetään kirkon jäseniksi sylivauvoina ja pakotetaan sitten koulussa opiskelemaan tätä uskontoa, ns. kansankirkon jäsenten on turha puhua lasten mahdollisuudeta omien mielipiteiden muodostamiseen.

Lapset eivät voi muodostaa omia mielipiteitä, jollei heille anneta tietoa. Kyllä on raskas vanhemmuus, jos joka asiasta annetaan lapsen laukoa mielipiteensä ja vanhemmat nöyrinä tottelevat lapsiaan jo näköjään mielestäsi pikkuvauvasta lähtien. Huh huh!

Vierailija
214/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen buddhalainen ja minusta ateisteilla tulisi olla vapaus kieltäytyä kristillisistä tapahtumista. Ateisteiille uskonrauha! Kristinusko pois kouluista!

Mistä sait tietoa buddhalaisuudesta? Olitko jo lapsena buddhalainen? Miten päädyit buddhalaisuuteen tietämättä että voi olla ateisti, kristitty tai islaminuskoinen ja mihin ne perustuu ja niiden eroavaisuuksista? 

Vierailija
215/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se kastaminen ja erilaisen tiedon ja o

Ap itkisi pää punaisena, jos häneltä olisi lupaa kysymättä silpaistu esinahka irti tai hän joutuisi keskelle muslimien rukoushetkeä. 

Mutta tätä hän edistää loukkaamalla vakaumuksenvapausperiaatetta.

Pershihhelit on saatanan typeriä.

Vierailija
216/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta on nyt jäänyt huomaamatta, että loukkaantujat ovat ihan kantasuomalaisia uskonnottomia henkilöitä eivätkä jonkun toisen uskontokunnan edustajia.

Olen ateisti ja olen käynyt kirkossa konserteissa ja olen kaulanut kirkossa virsiä. En tullut uudestaan uskoon.

Uskoontuloon tarvitaan paljon enemmän kuin mitä olet tehnyt.

Eikö usko olekaan lahja (Ef. 2:8)? Ei lahjojen saaminen yleensä edellytä juuri mitään.

Vierailija
217/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aidossa uskossa oleville, joille on armosta annettu Pyhä Henki, Raamattu on hyvin selkeä ja johdonmukainen kirja. Teiltä ateisteilta on Raamatun salaisuudet piilotettu."

Ainoa kirja, jota lukeakseen pitää "virittyä oikealle taajuudelle" :)

Toisaalta se "taajuus" löytyy juuri Raamatusta, eli joku tässä nyt mättää.

Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä, juuri sinun kaltaisilta Raamattu on salattu. Ottaako koville?

Vierailija
218/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattos kun nuo vinkujat ovat rasisteja, suvaitsemattomia ja vihervasemmistolaisia kiihkoilijoita. 

Vierailija
219/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kristityillä tapana olla sitä penistä silpoa eikä sitä käsittääkseni, siellä koulun oppitunnillakaan tehdä.

Vierailija
220/254 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aidossa uskossa oleville, joille on armosta annettu Pyhä Henki, Raamattu on hyvin selkeä ja johdonmukainen kirja. Teiltä ateisteilta on Raamatun salaisuudet piilotettu."

Ainoa kirja, jota lukeakseen pitää "virittyä oikealle taajuudelle" :)

Toisaalta se "taajuus" löytyy juuri Raamatusta, eli joku tässä nyt mättää.

Kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä, juuri sinun kaltaisilta Raamattu on salattu. Ottaako koville?

Käsittääkseni Raamattu on ikäänkuin kristinuskon oppikirja. Mikä muu oppikirja edellyttää sen sisällön omaksumista jo ennen kirjan lukemista?